Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2017

Ο Νώντας δεν μπορεί να ανισταθεί στις ...προφορικές εντολές,απέτυχε πλήρως.

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα,συνάδελφε   και φίλε Νώντα  Θεοδωρόπουλε!
Αφού έβαλε τους μηχανοδηγούς να εργάζονται μέχρι και 31 μέρες (ΝΑΙ 31 μέρες) τον Ιούλιο,ο μεγαλοσυνδικαλιστής -εργατοπατέρας της ΠΑΣΚ και της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών,συνεχίζει 
το έργο που του ανατέθηκε με ΔΙΟΡΙΣΜΟ για την ισοπέδωση κάθε εργασιακού δικαιώματος των μηχανοδηγών.

Ο πάλαι ποτέ Πρόεδρος του Σωματείου μηχανοδηγών, που όπως με στόμφο έλεγε δεν υπέγραψε το πετσόκομμα των αδειών μας, υπέγραψε μετά απο ...βασανιστήρια (τον είχαν κλείσει σε παραλία και του πετούσαν ...άμμο) προγράμματα εργασίας που τον Ιούλιο ΔΕΝ έδωσαν ρεπό σε μηχανοδηγό ή έδωσαν 1-2 ρεπό σε 31 μέρες!
Ξεπέρασε έτσι και αυτούς που κάποτε κατηγορούσε για την υπερεργασία,αφού αποδείχτηκε ότι μπορεί να είναι και πολύ καλύτερος τους (ματάκια μου,δούλεψε για μας,έλεγε κάποτε κάποιος,Νώντα,θυμάσαι; Χειρότερος έγινες!).
Τα στοιχεία που συγκεντρώνουμε σιγά-σιγά απο όλα τα μηχανοστάσια είναι συγκλονιστικά για το έγκλημα που διέπραξε ο μεγαλοσυνδικαλιστής της ΠΑΣΚ προκειμένου να "αποπληρώσει" στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την αποκατάσταση του, τον Μάιο του 2017, με τον ΔΙΟΡΙΣΜΟ του στην θέση του Υποδιευθυντή.
Και ΑΠΕΤΥΧΕ και σε αυτό,όπως απέτυχε και στον συνδικαλιστικό του βίο!
Αγνοώντας κάθε παράμετρο δικαίου και βάζοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας, με προσωπικές του παρεμβάσεις, καλούσε μηχανοδηγούς που είχαν ρεπό, να εργαστούν για να καλύψει τρένα!
Ενδεικτικά χτες,επειδή κανένας δεν σηκώνει τα τηλέφωνα στον συνδικαλιστή - Υποδιευθυντή (ούτε καν της παράταξης του τα παιδιά),έβαλε μηχανοδηγό να καλεί βραδυάτικα συναδέλφους για να γυρίσουν απο την άδεια τους,προκειμένου να καλυφθεί υπηρεσία στο ΜΑΙ.
Πράξεις που δημιουργούν αλγιεινή εντύπωση στους μηχανοδηγούς και πρέπει να αναρωτηθεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με ποιανού εντολή έγιναν.
Το μόνο που κατάφερε ο Νώντας ήταν να εξοργίσει περαιτέρω συναδέλφους.
Σήμερα για 3η συνεχόμενη μέρα έχουμε σωρεία καταργήσεων στον Προαστιακό Αθήνας,αφού εξαιτίας των μεθοδεύσεων του συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ,ουδείς προθυμοποιείτε να εργαστεί και 20η μέρα.... σερί για τον μεγαλοσυνδικαλιστή -παράγοντα.
Και επειδή είναι γνωστός για την θρασυδειλία του,δουλεύει πάντα στο παρασκήνιο, ο φίλος Νώντας, αυτός ήταν που διέρρευσε ότι οι νέες υπηρεσίες δόθηκαν απο συνδικαλιστή του Σωματείου μας, αλλά ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ να δώσει το email ΓΙΑΤΙ η καρέκλα -εν όψει ιδιωτικοποίησης- είναι μεγάλο πράγμα.
Εκεί που κυριολεκτικά αδειάστηκε ήταν όταν διαπίστωσε ότι η ΠΕΠΕ δεν έχει αντιδράσεις γύρω απο το θέμα.
Την ίδια ώρα, ο Θεοδωρόπουλος, επιτρέπει στο μηχανοστάσιο του επιλεκτικές υπηρεσίες για τους ημέτερους του,ενώ στα άλλα μηχανοστάσια ψάχνει να βρεί βελόνα στα άχυρα!
ΑΠΕΤΥΧΕ πλήρως καθώς στους 3 μήνες παραμονής του στην Κεντρική Υπηρεσία το μόνο που κατάφερε είναι να φέρνει μηχανοδηγούς ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ για δουλειά.

Και όλα αυτά απο "συνδικαλιστή".
Θυμηθήκαμε και εμείς ένα δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας που έγραφε πριν μερικά χρόνια, ότι κατά την ιδιωτικοποίηση της S-Bahn, κορυφαίοι συνδικαλιστές λάβανε πόστα σε καίριες θέσεις ευθύνης.
Εκεί είχανε προφανώς και την ευθιξία να παραιτηθούν βέβαια.
Στην Ελλάδα, η "δημοκρατική παράδοση του προοδευτικού χώρου(όπως λέει και η πρόσφατη ανακοίνωση της ΠΟΣ) υπαγορεύει το αντίθετο. Πρέπει να είσαι ΚΑΙ συνδικαλιστής καθώς και αυτή η θέση έχει τα "καλά" της.
Ωστόσο αυτό που μας εξόργισε είναι το ότι ο φίλος μας (τα θέματα δεν είναι προσωπικά και δεν έχουμε κανένα θέμα επί προσωπικού) Νώντας Θεοδωρόπουλος δεν μπόρεσε να ...αντισταθεί στις προφορικές εντολές της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,που υπαγόρευσε ότι πρέπει να τιμωρηθεί συνάδελφος που αιτήθηκε τα ρεπό του και θα πρέπει να τα λαμβάνει σε περιφερειακό μηχανοστάσιο σε μέρες αργίας.
Για την περίπτωση αυτή, ο συνάδελφος Θεοδωρόπουλος, δεν ζήτησε γραπτή εντολή απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να εφαρμόσει την προφορική εντολή που δήθεν δέχτηκε.
Ζήτησε όμως γραπτή εντολή για να εφαρμόσει το νέο κύκλωμα εργασίας στο ΜΑΙ, που καταργεί υπερωρίες και διευκολύνει την καθημερινότητα των μηχανοδηγών! Και μάλιστα διαλαλεί ότι διαφωνεί με αυτό γιατί παραβιάζονται -λέει- οι κανόνες ! 
Αλήθεια, αν κάποιος διαφωνεί, δεν παραιτείτε βρε Επαμεινώνδα; 
Δες σε πόσα έχεις διαφωνήσει,αλλά -τυχαία- εφαρμόστηκαν!
"Διαφώνησες" με το πετσόκομμα των αδειών,"διαφώνησες" με τις 31 μέρες εργασία τον Ιούλιο,"διαφώνησες" με την προφορική εντολή για το συνάδελφο κ τις αργίες,"διαφωνείς" με νέο κύκλωμα,"διαφωνείς" με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ(..)αλλά παραμένεις,  ενώ μπορείς να είσαι συνταξιούχος και πλησιάζεις τα 63.... Τι περιμένεις,την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην χώρα;
Ξεχνάς ότι έλαβες ΔΙΟΡΙΣΜΟ και γαλόνια ,απο όσους την κατέστειλαν ; (σύμφωνα με όσα έλεγες μερικούς μήνες πριν,όταν ήσουν "αδικημένος";)
Τέτοια ταλαιπωρία, πως την αντέχεις. Τέτοιο μαρτύριο.....Και όντας και κορυφαίος συνδικαλιστής.
Ο tempora, o mores φίλε Νώντα.... (Μην απορείς μετά γιατί ο "δημοκρατικός χώρος" που κάποτε περήφανα υπηρετούσες στην πολιτική ζωή, έχει πάρει την κατρακύλα και συνεχίζει καθημερινά απέδητος στο τέρμα).

Μετατάξεις,Μνημόνια,Ιδιωτικοποίηση,Εντατικοποίηση,Συνδικάτο,Ιστορία,Δημοκρατία .

ΥΠΑΡΧΕΙ και η αξιοπρέπεια φίλε Νώντα.Μεγάλη λέξη,δεν χωράει όμως. Σκέψου το λίγο. Όπως γράψαμε στην αρχή, τα στερνά τιμούν τα πρώτα....

Φιλικά, η διαχειριστική ομάδα  

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 


3 σχόλια:

  1. Ο Θεοδωρόπουλος με τις ενέργειες του έθεσε σοβαρά ζητήματα γύρω απο την διαβούλευση που γίνεται τον τελευταίο μήνα,καλή την πίστη απο το Σωματείο μας.
    31 μέρες δουλειά,δεν έχω συναντήσει ΠΟΤΕ στα 10 χρόνια που είμαι στην έλξη.
    Είναι τουλάχιστο επικίνδυνος.
    Αν δεν φέρει γραπτώς την εντολή που επικαλείτε απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέχρι την Δευτέρα,τότε την χρεώνετε ο ίδιος και το θέμα πλέον θα πάρει άλλες διαστάσεις.
    Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνουν όλοι.
    Δεν είναι συνδικαλιστής ο Νώντας, είναι ο μεγαλύτερος αριβίστας που έχω γνωρίσει στον σιδηρόδρομο.
    Η πάρτη του και μόνο.

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και σήμερα ΠΑΣΟΚ είναι,στο συνέδριο πρώτη μούρη.
    Και το 2010 ΠΑΣΟΚ ήταν.Και το 11 κ το 12 και μέχρι σήμερα.Τα παραμύθια ότι παράτησε το ΠΑΣΟΚ τα έλεγε σε όσους ήθελαν να τα πιστέψουν.Κ καλά κάνει φυσικά.Όσο βρίσκει κορόιδα να τον πιστεύουν.Σαν αυτά που πίστεψαν ότι θα "καθάριζε" τους πάντες,επειδή η τοποθέτηση του ήταν-δήθεν-αποτέλεσμα Ιταλικής παρέμβασης.
    Ζω για την στιγμή που θα του πούν,γουατς γιορ νεημ,οπεν γιορ κομπιουτερ και αυτός θα κοιτάζει τα άστρα!
    Το μόνο που ξέρει να κάνει καλά,είναι να κινείτε στο παρασκήνιο. Έλα ντε που βρήκε και αυτός στα γεράματα,τον μάστορα του.
    Αδύναμος πλέον,επιτρέπει να τον ευτελίζουν.
    Καλύτερα να φεύγεις όρθιος και αξιοπρεπής,παρά με αυτόν τον τρόπο.
    Αλλά στις μέρες μας,ποιος το αντιλαμβάνεται έγκαιρα αυτό;
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΠΟΥΜΕ.ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ!
    ΝΑ ΑΙΤΗΘΟΥΝ Ο Λ Ο Ι
    ΤΑ ΡΕΠΟ ΤΟΥΣ,Ο Λ Α!!ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΕΤΑΙ Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΡΕΠΟ. Κ Α Ν Ε Ν Α Σ!!!
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ...
    ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΗ Σ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΔΗΘΕΝ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΓΚΕΣ.ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ..ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΑΛΛΩΝ...
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή