Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Γερμανία : Σοβαρή έλλειψη μηχανοδηγών- Δηλώσεις του Claus Weselsky,πρόεδρου του GDL

Το στέκι της έλξης παρακολουθεί τις εξελίξεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και ενημερώνει τους συναδέλφους.
Η έλλειψη μηχανοδηγών στην Γερμανία αυξάνεται διαρκώς,ακυρώσεις δρομολογίων και καθυστερήσεις είναι το αποτέλεσμα της.Ποιος ο λόγος που όλο και λιγότεροι άνθρωποι θέλουν να κάνουν αυτήν την δουλειά;

Για τα μικρά παιδιά, η δουλειά του μηχανοδηγού,είναι ακόμα μια ονειρική δουλειά.Αλλό αυτό προφανώς αλλάζει κατά την ενηλικίωση τους και έτσι η Deutsche Bahn δυσκολεύεται να βρεί υποψηφίους.
Ο Maik Ullrich είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Το πάθος του τον έκανε μηχανοδηγό.Ο 50χρονος δουλεύει για την DB για 34 χρόνια.Για αυτόν το επάγγελμα του μηχανοδηγού,ήταν η δουλειά των ονείρων του.Την ίδια ώρα εργάζεται στο τμήμα εκπαίδευσης των Γερμανών Σιδηροδρόμων και προσπαθεί να προσελκύσει νέους μηχανοδηγούς.
Επάγγελμα με υπευθυνότητα
Οι μηχανοδηγοί εκτελούν ένα πολύπλοκο επάγγελμα,έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, με ανθρώπους και κουβαλούν τεράστια ευθύνη. Ο Ullrich περιγράφει το επάγγελμα του.Δεν υπάρχει απλή μέρα εργασίας για τον μηχανοδηγό, σαν αυτές των γραφείων όπου πιάνουν δουλειά το πρωί και επιστρέφουν σπίτι το απόγευμα.Η εργασία είναι ιδιαίτερα κουραστική.Υπάρχουν κανονικές βάρδιες και νυχτερινές βάρδιες. Και για όλα αυτά ο μισθός δεν είναι καν μεγάλος.Μετά την εκπαίδευση στην Γερμανία οι μηχανοδηγοί κερδίζουν περίπου 2.600 Ευρώ το μήνα. Αυτός είναι και ο λόγος που η DB αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα στο να εμπνεύσει νέους ανθρώπους να ακολουθήσουν την δουλειά.
Το GDL, το Γερμανικό Συνδικάτο Μηχανοδηγών,αναφέρει πως η έλλειψη γίνεται ολοένα και ποιο περίπλοκη μήνα με με το μήνα ενώ η έλλειψη χρονολογείται εδώ και κάποια χρόνια. 
Μιλάμε για 1200 μηχανοδηγούς που χρειαζόμαστε άμεσα στην Γερμανία αναφέρει ο Claus Weselsky,Πρόεδρος του GDL. 
Για τον Claus είναι ξεκάθαρο πως η Deutsche Bahn πρέπει να κάνει περισσότερα για τους μηχανοδηγούς.Άλλο πρόβλημα είναι πως αρκετοί εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο προτιμούν την εργασία σε κανονικά ωράρια και επιλέγουν θέση στις Διοικητικές  Υπηρεσίες.

Για αυτό το λόγο αναφέρει ο Claus Weselsky,  η Deutsche Bahn πρέπει να κάνει ποιο ελκυστικές τις συνθήκες εργασίας για τους μηχανοδηγούς και να προωθήσει την διαφήμιση του  επαγγέλματος με μεγάλη καμπάνια,όπως ήδη απαιτεί το GDL.Ήδη το πρόβλημα έχει αναγνωριστεί απο τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες και υπάρχει εντατική εργασία για την δημιουργία νέων σχολών αποκλειστικά για μηχανοδηγούς.
Αυτό όμως δεν έχει απτά αποτελέσματα,καθώς δεν είναι σίγουρο ότι κάνει το επάγγελμα ποιο ελκυστικό.
Αυτό που είναι βέβαιο είναι η έλλειψη μηχανοδηγών και τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας της σε πολλές περιοχές.

Επιμέλεια 
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

1 σχόλιο: