Συνεχίζει να αυτοεξευτελίζετε ο φίλος μας Θεοδωρόπουλος ....
Εθελοντές επίκουρους σε Λάρισα και Λειανοκλάδι ζήτησε η ΔΙΚΑΜ απο τις αρχές του μήνα αφού η Κεντρική Υπηρεσία δεν μπόρεσε να βρεί άλλες λύσεις για το θέμα της μεταφοράς των τεύτλων.Την ίδια ώρα
η Κεντρική Υπηρεσία δια μέσω του Προισταμένου της κοινοποίησε στο Σωματείο,κύκλωμα εργασίας στην Δράμα όπου εξοικονομεί 1 μηχανοδηγό, έχοντας το προσωπικό σε 5 διανυκτερεύσεις σε 8 υπηρεσίες!
Την πρόταση κοινοποίησε ο Φαντομάς καθώς δεν είναι γνωστό ποιος είναι ο συντάκτης της,προφανώς είναι φίλος με τον Προϊστάμενο της Κ.Υ.Π φίλο μας Νώντα και έτσι ο συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ θέλει να τον καλύψει. Την έστειλε και απο fax o συντάκτης,ίσως γιατί δεν ξέρει να χρησιμοποιεί υπολογιστή!
Ο Θεοδωρόπουλος συνεχίζει να αυτοεξευτελίζετε αφού για να εφαρμόσει την πρόταση για τα διαλείμματα στα κυκλώματα εργασίας του Προαστιακού θέλει γραπτή έγκριση απο την Διοίκηση,αλλά για να δίνει ρεπό Σαββατοκύριακο -σε όσους ζητούν τις αναπαύσεις τους- του αρκεί η προφορική εντολή.
Μας έχει κάνει τρομερή εντύπωση η εμμονή του Νώντα με τα εμπορικά τρένα (θα επανέλθουμε κάποια στιγμή σε αυτό έχουμε πολλά ερωτήματα για το πως και το γιατί).
Την ίδια ώρα υπάρχει πρόταση και απο τοπικούς στην Δράμα -μεγάλη η έλλειψη προσωπικού σε Δράμα και Αλεξανδρούπολη- έχει ένα πρόβλημα και αυτή και όλα είναι στο τραπέζι.Οι συνάδελφοι στην Δράμα και η ΠΕΠΕ ενημερώθηκαν για το ζήτημα..
Τέλος μετρήσαμε πόσες εφεδρείες έχει το βράδυ στην Αθήνα (στον σταθμό Αθήνας,όχι στο ΜΑΙ)γιατί γίναμε αποδέκτες καταγγελίας για έλλειψη μηχανοδηγών το βράδυ και παραξενευτήκαμε.
Ανακαλύψαμε λοιπόν, (σιγά την ανακάλυψη το κύκλωμα διαβάσαμε), ότι στην Αθήνα το βράδυ υπάρχουν 3 (ολογράφως με κεφαλαία ΤΡΕΙΣ) εφεδρικοί.
2 μηχανοδηγοί απο ουρές (υπηρεσίες 1.17 και 1.26) που φροντίζουν την μεταφορά των Desiro (όπως και πριν) και ο συνάδελφος απο το Κιάτο που έρχεται με το τελευταίο βράδυ στην Αθήνα.
Προφανώς οι διαμαρτυρίες υπήρξαν γιατί δεν είναι 4 οι μηχανοδηγοί το βράδυ στην Αθήνα,γιατί όμως να μην είναι και 5 να κάνουμε και πεντάδα μπάσκετ!
Ο Προϊστάμενος Νότιας Ελλάδας συνάδελφος Γαργαλάκος θα καταθέσει πρόταση προκειμένου να αλλάξει ο τρόπος μεταφοράς των Desiro, να γίνεται δλδ τις βραδυνές ώρες.
Το ύφος της ανάρτησης είναι άκρως καυστικό και ειρωνικό γιατί πραγματικά έχουμε αηδιάσει με τα ψέμματα που διοχετεύονται καθημερινά για την δημιουργία κλίματος στους μηχανοδηγούς.
Η αλήθεια δεν κρύβεται όμως όσο και να παραποιούν την πραγματικότητα κάποιοι!
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ,Γ, Τον φίλο μας Νώντα, τον παραδίδουμε στην κρίση των μηχανοδηγών....
Όχι για την συνδικαλιστική του δράση,για αυτήν κρίθηκε ελλειπής απο τους μηχανοδηγούς,αλλά για τις υπηρεσίες που προσφέρει αγώγγιστα στο σύστημα!
Προφορικές εντολές Νώντα ;;;;;;
Υ,Γ, Τον φίλο μας Νώντα, τον παραδίδουμε στην κρίση των μηχανοδηγών....
Όχι για την συνδικαλιστική του δράση,για αυτήν κρίθηκε ελλειπής απο τους μηχανοδηγούς,αλλά για τις υπηρεσίες που προσφέρει αγώγγιστα στο σύστημα!
Προφορικές εντολές Νώντα ;;;;;;
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ Η "ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ"(ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ.ΑΝ ΤΟΛΜΑΕΙ,ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΡΑΠΤΗ)ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο Δ.Σ,ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΚ ΡΕΠΟ,ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ;ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ 40ΑΡΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΡΕΠΟ ΤΟΥΣ; ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΤΕ;ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΡΕΠΟ ΣΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ,ΡΕ ΣΕΠΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ!!
Το καλύτερο το είπε κάποιος προχτές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έρθουν οι Ιταλοί και θα φυλάει τα πόδια του Νώντα το σύστημα.Και ακόμα γελάνε όσοι το ακούγανε.
Δεν ξέρω για Νωντα και άλλους αλλά στην παρανομία και την αυθερεσια της εταιρείας τους για να δίνουν ρεπό σε αυτούς που ζητούν τα αυτονόητα,δεν έκανε κάνεις μας το αυτονόητο και ξέρετε πολύ καλά τη λέω,ντενεκεδες όλοι μας......Καλά μυαλά
ΑπάντησηΔιαγραφή