Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017

Αύριο η συνάντηση ΠΕΠΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στάλθηκε κείμενο απο την εταιρεία, ενημέρωση απο την συνεδρίαση του ΔΣ

Για αύριο Πέμπτη 31 Αυγούστου έχει προσδιοριστεί η συνάντηση του Σωματείου μας με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πιο κρίσιμη καμπή της διαπραγμάτευσης. Ενδεικτικό είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χτες αργά το βράδυ έστειλε mail με τα
σημεία που έχουν συζητηθεί (σε κάποια ήδη υπάρχει συμφωνία) και πλέον βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την υπογραφή μιας συμφωνίας που θα επιλύσει ζητήματα για τον κλάδο έλξης ενώ θα βοηθήσει και για την πορεία την επόμενη μέρα της ιδιωτικοποίησης.
Εχτές συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας στην Θεσσαλονίκη όπου διεξοδικά συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες της συμφωνίας και εξουσιοδοτήθηκε το Προεδρείο για την υπογραφή της εφόσον τηρούνται οι όροι που έχουμε θέσει ως προαπαιτούμενα.
Επίσης αποφασίστηκε ομόφωνα η συμμετοχή του Σωματείου στις εκδηλώσεις της ΓΣΕΕ κατά την διάρκεια της έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Το Σωματείο θα ζητήσει συνάντηση απο γνωστό εργατολόγο για να προσδιοριστούν γραπτώς και επακριβώς οι συνέπειες του τελευταίου ασφαλιστικού για τους μηχανοδηγούς γύρω απο τον υπολογισμό της σύνταξης τους, καθώς πολλοί συνάδελφοι ρωτούν για το θέμα αφού πλέον το 80% του προσωπικού έχει ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.
Η γνωμάτευση του εργατολόγου που θα αναφέρει τις συνέπειες (αν υφίσταται) για  το ύψος της σύνταξης αν κάποιος συνταξιοδοτηθεί μέχρι το τέλος του 2017 ή το 2018  ή επόμενα χρόνια θα κοινοποιηθούν με προσωπική επιστολή σε όλους τους μηχανοδηγούς.
Ομόφωνα αποφασίστηκε ότι στόχο του Σωματείου μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί η επαναδιαπραγμάτευση του άρθρου 8, με προσήλωση στο θέμα των τακτικών απολαβών.
Τα 1000 Ευρώ που αντιστοιχούν σε κάθε εργαζόμενο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, θα πιστωθούν στους λογαριασμούς την προηγούμενη της υπογραφής της συμφωνίας της ιδιωτικοποίησης.
Το Σωματείο θα εξετάσει τρόπους προκειμένου να είναι όσο πιο διαφανής γίνεται η διαδικασία γύρω απο τον έλεγχο ταχυτήτων,ενώ συμμετέχουμε στην επιτροπή για την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Οι δικαστικές διεκδικήσεις συνεχίζονται και οι συνάδελφοι θα ενημερώνονται συνεχώς γύρω απο αυτές.
Τέλος αναφορικά με τα κυκλώματα εργασίας, έγινε διεξοδική συζήτηση και συμφωνήθηκε ότι η ΠΕΠΕ οφείλει να διασφαλίζει τα όσα έχουν συμφωνηθεί τα τελευταία χρόνια ενώ γενική ήταν η παραδοχή για το πρόβλημα που υπάρχει με την έλλειψη εφεδρειών,ιδιαίτερα στα Κεντρικά Μηχανοστάσια.
Στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ όπως ενημέρωσε ο Πρόεδρος του Σωματείου θα συγκληθεί η τοπική γραμματεία, η συνεδρίαση της οποίας θα είναι ανοικτή σε όλους  τους μηχανοδηγούς.
Η τελευταία πρόταση των κυκλωμάτων εργασίας τόνισε, στάλθηκε απο τον ίδιο στην Διοίκηση προκειμένου να εξεταστεί.
Ο καθένας κρίνεται για τις προτάσεις του, τόνισε ο συνάδελφος Γενιδούνιας, ο οποίος υπενθύμισε ότι η +ΣυνΕξέλιξη έστειλε και πρόταση με διαλείματα στον Προαστιακό Αθήνας.
Σε καμία περίπτωση όμως και σε καμία υπηρεσία στον Προαστιακό οι ώρες μηχανοδήγησης δεν ξεπερνούν τις 5 τόνισε, αφήνοντας σαφή αixμή για τον συνάδελφο Θεοδωρόπουλο που διέρευσε την πρόταση του,ως πρόταση της ΠΕΠΕ, προκειμένου να δημιουργήσει κλίμα στους μηχανοδηγούς.
Για άλλη μια φορά διαψεύστηκαν όσοι νόμιζαν ότι φοβόμαστε να πούμε την άποψη μας.αυτοί που φοβούνται είναι εκείνοι που διακινούν επιλεκτικά προτάσεις, σε καθεστώς ανωνυμίας, επειδή θέλουν να διατηρήσουν την καρέκλα τους.
Τέλος τον λόγο πήρε ο τοπικός συνδικαλιστής απο την Δράμα συνάδελφος Ζαχαρακόπουλος  ο οποίος αναφέρθηκε στην μεγάλη έλλειψη προσωπικού κ στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι σε Δράμα και Αλεξανδρούπολη εξαιτίας της.
Οι μηχανοδηγοί απο την Δράμα έχουν αποδείξει στο πεδίο της εργασίας τους ότι στηρίζουν τον σιδηρόδρομο στην Θράκη και θα συνεχίσουν να το κάνουν με συνέπεια και προτάσεις τόνισε.
Αναφορά έγινε στην συνεδρίαση του ΔΣ και σε επιστολή των μηχανοδηγών απο την Τρίπολη που ζητούν να υπάρξει πρόβλεψη για κάποιες υπηρεσίες προκειμένου να εξυπηρετούνται στην μετάβαση τους στο Κιάτο. 
Με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά, το θέμα θα συζητηθεί προκειμένου να βρεθεί λύση.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου