Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 27 Αυγούστου 2017

Το ακούσαμε και αυτό....Τι άλλο μένει ;

Είναι πλέον εμφανής ο εκνευρισμός συγκεκριμένων συναδέλφων,που δεν κρύβεται με τίποτα η αγωνία τους να ασκήσουν ανώφελη κριτική. 

Τι ακούσαμε τις τελευταίες μέρες .... Ότι το  ...
Σωματείο ευθύνεται επειδή η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί τις εφεδρείες στα μηχανοστάσια,επιλέγοντας να εκτελεί δρομολόγια, ενώ το κορυφαίο που ακούσαμε είναι ότι η ΠΕΠΕ ευθύνεται γιατί δεν λειτουργεί ο Προαστιακός Αθήνας μέχρι τα Λιόσια αφού δεν κατάφεραν οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών να λύσουν τα διαπιστωμένα προβλήματα στην υποδομή,αυτά που δηλαδή γραπτώς καταθέτουν ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ!
Και αυτά λέγονται την ώρα που το Σωματείο μας τα τελευταία χρόνια έχει αναδείξει και επιλύσει σοβαρά θέματα,ενώ τα έργα προχωρούν πλέον με γοργούς ρυθμούς,χάρη και στην παρεμβατικότητα των μηχανοδηγών,του μοναδικού ίσως Σωματείου που ανέδειξε σε τόσο μεγάλο βαθμό τέτοια θέματα!

Το ακούσαμε και αυτό λοιπόν.....
Το άλλο που ακούσαμε - μέχρι το επόμενο που σίγουρα θα ακούσουμε στα προσεχώς- είναι ότι η πρόταση για διάλειμμα στο κύκλωμα εργασίας στον Προαστιακό έφτασε στην Διοίκηση και μάλιστα απορρίφθηκε κιόλας!
Καμία συζήτηση για τα κυκλώματα εργασίας δεν έχει γίνει απο το Σωματείο μας, αν θέλει η Κεντρική Υπηρεσία μπορεί να αξιοποιήσει την πρόταση με τα διαλείμματα (τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο, έτσι φίλε Νώντα ;), παρουσιάζοντας την στα υψηλότερα κλιμάκια. Απο κει και πέρα η ΠΕΠΕ συνεδριάζει την Τρίτη και στα θέματα ημερήσιας διάταξης είναι και τα κυκλώματα εργασίας και θα παρθούν σε Κεντρικό επίπεδο οι αποφάσεις μας.
Πάντως σε αντίθεση με τις διαδόσεις ορισμένων για πολεμικό κλίμα (θα έψαχνε μηχανοδηγούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφεραν κάποιοι σε ...τζούφια πολεμικά ανακοινωθέντα σαν αυτά που έχουνε βαρεθεί να ακούν οι συνάδελφοι τις περασμένες δεκαετίες) που δήθεν θα υπήρχε για το θέμα των νέων υπηρεσιών του Προαστιακού,οι μηχανοδηγοί εκτελούν κανονικά τις υπηρεσίες.
Μάλιστα οι εκδότες των πολεμικών ανακοινωθέντων φρόντισαν να εργάζονται και 10 μέρες σερί για να ...μην λείψει κανείς! 

Φυσικά συζήτηση γύρω απο το θέμα του διαλείμματος υπάρχει και τα όσα λένε οι συνάδελφοι ακούγονται προσεκτικά απο το Σωματείο. 
Ωστόσο γενική είναι η παραδοχή ότι αποκαταστάθηκε η πρόσβαση στο Κιάτο,τερμάτισαν τα επιβατιλίκια στο ΣΚΑ - Αεροδρόμιο και πλέον δεν υπάρχουν υπερωρίες.

Όλα όσα λέγονται λοιπόν λέγονται απο όσους στην ουσία στηρίζουν τις επιλογές για την κατάργηση εφεδρειών και απλά θέλουν να τις χρεώσουν στο Σωματείο για να μην τις χρεωθούν οι φυσικοί εμπνευστές τους και όσοι τις καταργούν για να δρομολογούν εμπορικά τρένα. Αναφερόμαστε φυσικά και πάλι, στον πράσινο μεγαλοσυνδικαλιστή-εργατοπατέρα της ΠΑΣΚ, που κάνει όλα αυτά εκτελώντας αδιαμαρτύρητα, προφανώς, εντολές άνωθεν.
Ωστόσο....
Απορίας άξια είναι η αντίδραση του μεγαλοσυνδικαλιστή και προσφάτως εργατοπατέρα, σε πρόσφατο περιστατικό  που μπήκε καθυστέρηση σε αμαξοστοιχία γύρω στα 60 λεπτά στην Αθήνα, επειδή το ΜΑΙ δεν είχε εφεδρείες να μεταφέρουν την μηχανή στο σταθμό,-εξαιτίας της επιλογής του να τις -καταργεί-.
Ο εργατοπατέρας της υπόθεσης,μάθαμε ότι στο τηλεφώνημα που του έγινε απο μηχανοδηγό έψαχνε για να δικαιολογηθεί ...τις ουρές απο τις αμαξοστοιχίες και μάλιστα επιχείρησε να χρεώσει και την ευθύνη στον μηχανοστασιάρχη  κυκλοφορίας.
Τέτοια κάψα για την καρέκλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ξανασυναντήσει,μέλι έχει αυτή η θέση άραγε;
Την ίδια ώρα όμως,εκεί που έχει τα συνδικαλιστικά του συμφέροντα αντιδρά εντελώς διαφορετικά. (στα προσεχώς αυτά).

Με αυτά και με αυτά αλλά και κυρίως με την αδυναμία της Κεντρικής Υπηρεσίας και της ΔΙΚΑΜ να έχει προτάσεις για την μεταφορά των τεύτλων,πέραν των τετριμένων για επίκουρους, δεν βλέπουμε να κυκλοφορούν  τα  επιπλέον δρομολόγια στον Προαστιακό Αθήνας  (ΣΚΑ-Αεροδρόμιο και Χαλκίδα).
Δυστυχώς η επιλογή της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γυρίσε την εταιρεία και τον κλάδο έλξης σε καταστάσεις που ζούσαμε 2 χρόνια πριν,αναφορικά με τον σχεδιασμό κεντρικών επιλογών.
Προφανώς κάποιοι απέτυχαν...
Και όσο και να θέλουν οι πράσινο παπαγάλοι (και οι περιφερόμενοι διαχρονικά wannabe παράγοντες) αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού.
Το θέμα είναι πλέον να  μην πληρώσει ο κλάδος τα σπασμένα, με την κατάργηση μιας κομβικής θέσης που δημιουργήθηκε για να ανεβάσει το επίπεδο και όχι να λειτουργούμε με συνδικαλοστικόπαραγοντίστικες λογικές περασμένων δεκαετιών.
Αλήθεια η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μας εξηγήσει κάποτε γιατί σε περιφερειακό μηχανοστάσιο,βγαίνει ημερήσιο πρόγραμμα εργασίας , ή μήπως θα πρέπει και αυτό να μπεί ως ζήτημα στην διαβούλευση,λόγω της ανικανότητας κάποιων;
Τα υπόλοιπα εν καιρώ....

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου