Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Θα αναζητηθούν ευθύνες για περιστατικό στο ΜΑΙ

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη και να δώσει σαφείς εντολές στους υφιστάμενους της στην ΔΙΚΑΜ και στην Κεντρική Υπηρεσία,  που νομίζουν ότι το επάγγελμα του μηχανοδηγού είναι παιχνιδάκι. Μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει η 
χτεσινή εντολή που δόθηκε σε μηχανοδηγό για να αναχωρήσει -ξανά- για το Θριάσσιο και το Ικόνιο, την ώρα που πλησίαζε στην ώρα λήξης της υπηρεσίας του.

Ο συνάδελφος,που είχε προσέλθει στην εργασία του 1 ώρα νωρίτερα για να εξυπηρετήσει την κατάσταση,(λόγω έλλειψης προσωπικού έκανε κίνηση που καθημερινά εκτελείτε απο άλλο μηχανοδηγό), έχοντας κάνει όλα αυτά, και έχοντας εργαστεί για τις τοπικές μεταφορές, 40 λεπτά πριν την λήξη του 8ωρου δέχτηκε εντολή να αναχωρήσει -και πάλι- για το Θριάσσιο.
Παρά το ότι επικαλέστηκε σωματική κόπωση, αφού λόγω της υπερεργασίας σε ημέρες ρεπό υπάρχει εξάντληση του προσωπικού, οι υπεύθυνοι επέμειναν, με αποτέλεσμα ο συνάδελφος να αποχωρήσει απο το Κεντρικό Μηχανοστάσιο με το ΕΚΑΒ, και στην συνέχεια να μεταβεί σε νοσοκομείο όπου μετά απο αναλυτικές εξετάσεις του χορηγήθηκε διήμερο δελτίο ασθένειας λόγω υπερκόπωσης.

Το θέμα παρακολουθούσε απο την πρώτη στιγμή το Σωματείο μας,δίπλα στον συνάδελφο υπήρχε και τοπικός αντιπρόσωπος του ΣτΑ και ήδη έχει ζητηθεί να δηλωθεί ως εργατικό συμβάν (ατύχημα) απο τον Προϊστάμενο Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί, την εργασία που παρέχει ο μηχανοδηγός και νομίζουν ότι η κούραση που επικαλούνται συνάδελφοι είναι μέρος μιας εικονικής πραγματικότητας,όπως τουλάχιστο οι ίδιοι την αντιλαμβάνονται.
Η άποψη της Διοίκησης γύρω απο το θέμα της εργασίας των μηχανοδηγών,είναι αποτέλεσμα και των πληροφοριών που λαμβάνει καθημερινά απο ανθρώπους που ποτέ δεν αντιλήφθηκαν την ουσία.
Βαρύτατες είναι οι ευθύνες στην ΔΙΚΑΜ για το συμβάν, ενώ ακόμα σοβαρότερες ευθύνες έχει ο Προϊστάμενος Κεντρικής Υπηρεσίας Νώντας Θεοδωρόπουλος αφού με τις πρακτικές που ακολούθησε όλο το καλοκαίρι,επιτρέποντας και επιβάλλοντας  την άκρατη υπερεργασία σε όλη την Ελλάδα--παρά το ότι το Σωματείο στο οποίο είναι μέλος έχει προσφύγει στο Υπουργείο Εργασίας και στο ΣΕΠΕ για το θέμα--έδωσε το δικαίωμα στους Διοικούντες να θεωρούν ότι τα δεκάωρα είναι μέρος της καθημερινότητας μας.
Το ξαναγράφουμε λοιπόν στον φίλο μας Νώντα (τα θέματα δεν είναι προσωπικά).
Ή συνδικαλιστής ή εργοδότης αγαπητέ.
Συνάδελφε Θεοδωρόπουλε, φέρεις βαρύτατες ευθύνες για όσα συμβαίνουν 3  μήνες τώρα, ενώ γνωρίζεις ότι το Σωματείο έχει προσφύγει στο Υπουργείο Εργασίας και στο ΣΕΠΕ για το θέμα της υπερεργασίας.Γνωρίζεις δε ότι τοποθετήθηκες με ΔΙΟΡΙΣΜΟ στην θέση που κατέχεις σήμερα,γιατί ο προκάτοχος σου ΑΡΝΗΘΗΚΕ και γραπτώς μάλιστα, να πράξει τα όσα έκανες φέτος το καλοκαίρι.
Κανείς μηχανοδηγός δεν προσέρχετε στην εργασία του οικειοθελώς,όπως λένε ορισμένοι κουτοπόνηροι στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αντίθετα προγραμματίζεται για αυτήν και αν αρνηθεί βρίσκεται αντιμέτωπος με κυρώσεις, ενώ αν αιτηθεί τις αναπαύσεις του βρίσκεται -την τελευταία εβδομάδα- αντιμέτωπος με προφορικές εντολές, που επικαλέστηκες στο Σωματείο,για τον τρόπο εργασίας του.
Το πρόβλημα της έλλειψης μηχανοδηγών,δεν λύνεται -όπως συμβουλεύουν ορισμένοι κουτοπόνηροι τους Διοικούντες-  ούτε με προφορικές εντολές, ούτε με αλλαγή του Οργανογράμματος.
120 μηχανοδηγοί αυτήν την στιγμή λείπουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ άλλοι 20-30 μπορούν να συνταξιοδοτηθούν ανά πάσα στιγμή.
Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αντιληφθεί τα αυτονόητα,θα υπάρξουν σοβαρές επιπτώσεις για την εταιρεία και τον σιδηρόδρομο εν γένει.

Το συμβάν θα κοινοποιηθεί στις αρμόδιες αρχές και το Σωματείο μας θα αναζητήσει τους υπεύθυνους για το συμβάν στο ΜΑΙ.
Το Σωματείο χτες,βρισκόταν όλη την ώρα σε επικοινωνία με τον συνάδελφο,απο την πρώτη στιγμή.

Ρωτάμε την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ποιοι έδωσαν εντολή να αναχωρήσει τρένο,ενώ ο μηχανοδηγός δήλωνε υπερκόπωση,που αποδείχτηκε και απο τις αρμόδιες αρχές, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Τονίζουμε ότι στο μηχανοστάσιο του ΜΑΙ, δεν υπήρχε χτες εφεδρεία όλο το απόγευμα,καθώς η εντολή του Προϊσταμένου Κεντρικής Υπηρεσίας ήταν να καταργηθούν όλες οι εφεδρείες στο Κεντρικό μηχανοστάσιο για να βγουν τα τρένα. 
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευτεί ότι εντός της εβδομάδας θα καταθέσει γραπτώς τις προτάσεις της για το θέμα της Τριμερούς προκειμένου να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση για το θέμα της έλλειψης προσωπικού.
Αν νομίζουν ορισμένοι ότι κέρδισαν χρόνο, επειδή το καλοκαίρι περνά, μάλλον δεν έχουν αντιληφθεί σε βάρος ποιων ακριβώς μετρά ο χρόνος.....
Το Σωματείο και χτες απέδειξε ότι πρώτα και πάνω απο όλα είναι ο ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ και η ασφάλεια κυκλοφορίας.

Το στέκι της έλξης-  Το blog των μηχανοδηγών


1 σχόλιο:

  1. Νώντα γιατί δεν επιτρέπεις στον γραφικό σου συνεργάτη να δημοσιεύσει το email.
    Tι φοβάσαι Νώντα,μην δεν βάλεις κανά συγγενή στην δουλειά;
    Άπο την θέση στο Λειανοκλάδι γιατί δεν παραιτείσε Νώντα.Τι φοβάσαι.Μην έρθουν οι Ιταλοί και επιστρέψεις στα κύρια καθήκοντα;
    Απο την ΠΟΣ Νώντα γιατί δεν παραιτείσε,τι περιμένεις και άλλες μετακινήσεις;
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή