Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

H αιτιολογική έκθεση για τον Νόμο για τις ώρες μηχανοδήγησης

To στέκι δημοσιεύει αποκλειστικά την αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει την διάταξη Νόμου, που εισάγεται προς ψήφιση στην Ελληνική Βουλή για τις ώρες μηχανοδήγησης. Διαβάζουμε > 
Η μηχανοδήγηση με ευθύνη ενός μόνο προσώπου συνεπάγεται αυξημένη
σωματική και πνευματική καταπόνηση για το μοναδικό εργαζόμενο μηχανοδηγό ο οποίος υποχρεούται να διατηρεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου μηχανοδήγησης τις σωματικές και πνευματικές του δυνάμεις σε πλήρη εγρήγορση. Το γεγονός αυτό, συνεπάγεται αυξημένους κινδύνους τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για τους ίδιους τους εργαζόμενους, καθώς η αυξημένη κόπωση είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε λάθη που ενδεχομένως να αποβούν επικίνδυνα για το κοινωνικό σύνολο που χρησιμοποιεί το τραίνο ως μέσο μεταφοράς αλλά και για τον ίδιο το μηχανοδηγό.
Υπό τα ανωτέρω δεδομένα με την προτεινόμενη διάταξη ορίζεται ανώτατο όριο στον ημερήσιο χρόνο μηχανοδήγησης, εάν η άμαξα οδηγείται από έναν μόνο μηχανοδηγό, με σκοπό αφενός την προστασία του κοινωνικού συνόλου, που αποτελεί πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας και αφετέρου την προστασία των εργαζόμενων και την αποφυγή ατυχημάτων που ενδέχεται να προκαλέσει η αυξημένη κόπωση των μηχανοδηγών.
Έτσι, ρυθμίζεται το θέμα του μέγιστου ημερήσιου χρόνου  μηχανοδήγησης σε Αυτοκινητάμαξες και ηλεκτροαυτοκινητάμαξες ή σε οποιοδήποτε τροχαίο υλικό που κυκλοφορεί στην Ελληνική Σιδηροδρομική Υποδομή. Προβλέπεται ανώτατο όριο ημερήσιου χρόνου μηχανοδήγησης  σε Αυτοκινητάμαξες και ηλεκτροαυτοκινητάμαξες ή σε οποιοδήποτε τροχαίο υλικό που κυκλοφορεί στην Ελληνική Σιδηροδρομική Υποδομή, εφόσον εκεί εργάζεται ένας μόνο μηχανοδηγός, το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5 ½  ώρες (πέντε ώρες και τριάντα λεπτά). Περαιτέρω προβλέπεται, ότι εφόσον η μηχανοδήγηση διαρκεί περισσότερο από  4 ½  ώρες (τέσσερις ώρες και τριάντα λεπτά), χορηγείται επίσης υποχρεωτικά διάλειμμα μισής (1/2) ώρας το οποίο περιλαμβάνεται στον κανονικό ημερήσιο χρόνο εργασίας.

1 σχόλιο:

  1. Ειχε συζητηθει το ζητημα αυτο σε συνελευση της συνεξελιξης.τοτε που δεν δέχονταν οι αλλες παραταξεις να πανε σε συναντηση για το θεμα με τη διοικηση μετα απο προσκληση της.ειχαμε πει οτι θα προσπαθησουμε να το περασουμε στη σσε και ισως στον κανονισμο εργασιας.πετυχαμε το πρωτο και αν τελικα γινει νομος θα εχει επιτευχθει κατι περα απο τις προσδοκιες μας
    Ασωτος Ιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή