Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

ΣΤΑΣΥ: Με ζημιές πάνω από 3,6 εκατ. ευρώ το 2020

Συνεχίζει  να «γεννά» ελλείμματα η ΣΤΑΣΥ η οποία αν και είχε καταφέρει να έχει για κάποια χρόνια ισοσκελισμένο ισολογισμό  εδώ και περίπου πέντε χρόνια παρουσιάζει ζημιές.Σύμφωνα με απόφαση που δημοσιεύτηκε στη
Διαύγεια και υπογράφεται από τον υπουργό Υποδομών – Μεταφορών Κ. Καραμανλή και τον υφυπουργό Οικονομικών Θ. Σκυλακάκη ο προϋπολογισμός της ΣΤΑΣΥ  για φέτος είναι και πάλι ελλειμματικός.


Τα έσοδα για το 2020 θα διαμορφωθούν τα  137.085.722,00 ευρώ ενώ οι δαπάνες θα αγγίξουν  τα 140.751.521,00 ευρώ, δημιουργώντας αρνητικό αποτέλεσμα (ζημιά) 3.665.799,00 ευρώ.

Οι πωλήσεις θα ανέλθουν σε 118.214.405 ευρώ ενώ οι επιχορηγήσεις  θα αγγίξουν τα 10 εκατ.  ευρώ.

Οι Αμοιβές και Έξοδα Προσωπικού αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των δαπανών και αγγίζουν τα 78.646.650 ευρώ

Όπως αναφέρεται στην απόφαση το  ύψος των μη μισθολογικών παροχών θα οριστικοποιηθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στις  διατάξεις του άρθρου 43 του ν. 4484/2017, τις οδηγίες της αριθμ. 2/92306/ΔΕΠ/18.
Σημειώνεται ότι στα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών της Αθήνας έχει δημιουργηθεί  «τρύπα» ύψους περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς τον υπολογισμό της επιδότησης, για την τετραετία 2014-2018. Βάσει των στοιχείων του υπουργείου, το έσοδο –εξαιρουμένης της επιδότησης– έπεσε στα 150 εκατομμύρια το 2018 από τα 250 εκατομμύρια το 2014.

20 χρόνια μετρό

Τα εικοστά του «γενέθλια» γιόρτασε την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020  το Μετρό της Αθήνας, που με την λειτουργία του άλλαξε το συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής και ανέβασε το επίπεδο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Στις 29 Ιανουαρίου του 2000, λειτούργησαν για πρώτη φορά τα δυο πρώτα τμήματα των γραμμών του Μετρό. Επρόκειτο για το τμήμα των επτά σταθμών Σεπόλια – Σύνταγμα, και η διαδρομή Σύνταγμα – Εθνική Άμυνα, επίσης επτά σταθμών.

Η τότε κυβέρνηση του Κώστα Σημίτη και το ΥΠΕΧΩΔΕ (υπουργείο Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων), με υπουργό τον Κώστα Λαλιώτη, επέτρεψαν τη δωρεάν μετακίνηση των Αθηναίων με το Μετρό για εκείνη την ημέρα, προκειμένου οι πολίτες να γνωρίσουν το νέο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, κατά την πρεμιέρα του Μετρό με τις δωρεάν μετακινήσεις, περίπου ένα εκατομμύριο πολίτες επισκέφθηκαν τους νέους σταθμούς. Ενδεικτικό της κοσμοσυρροής είναι το γεγονός ότι οι υπεύθυνοι της Αττική Μετρό, προκειμένου να αποτρέψουν τυχόν ατυχήματα, αναγκάστηκαν να ανοιγοκλείνουν τις εισόδους των σταθμών του Μετρό.

www.mononews.gr - Μαρία Μόσχου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου