«Καλύτερες μετακινήσεις με σύγχρονο σιδηρόδρομο». Αυτό ήταν το μήνυμα του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλου στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Οργανισμού.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη -metaforespress.gr
Ο κ. Σπηλιόπουλος παρέθεσε, συνοπτικά, τις προτεραιότητες της νέας διοίκησης του ΟΣΕ, σημειώνοντας – μεταξύ άλλων – τα εξής:
-Βασικός κορμός ΠΑΘΕ, να γίνει ένα σύγχρονο δίκτυο ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Τώρα σε 4 ώρες το Αθήνα – Θεσσαλονίκη, το 2021 σε 3,30 ώρες και το από το 2022 σχεδόν στις 3 ώρες.
-Υποδομές και συντήρηση δικτύου. Σημασία στη συντήρηση, για την οποία ο Οργανισμός προετοιμάζεται.
-Καλύτερο, νέο ή και επαναλειτουργία δικτύου σε τμήματα, όπως Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, Πάτρα – Πύργος, Κόρινθος – Ναύπλιο- Τρίπολη, Κατάκωλο – Ολυμπία.
«Για να γίνουν όλα αυτά πρέπει ο ΟΣΕ να γίνει ένας σύγχρονος Οργανισμός στη διοίκησή του τη στελέχωσή του και κυρίως στην αποτελεσματικότητά του.
Πρέπει να νιώθουμε όλοι Διοίκηση και εργαζόμενοι ότι συνεργαζόμαστε για μια μεγάλη εθνική προσπάθεια που είναι η αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στη χώρα μας», ανέφερε ο κ. Σπηλιόπουλος.
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του 2020 του ΟΣΕ
Στην έγκριση του προϋπολογισμού για το 2020 του ΟΣΕ, σύμφωνα με το ισχύον Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών – ESA, ενέκριναν τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με αυτόν, τα έσοδα διαμορφώνονται στα 903.855.915 ευρώ και τα έξοδα στα 405.126.737 ευρώ.
Η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων αφορά πληρωμές από το κράτος τοκοχρεολυσίων και εγκεκριμένους πόρους από το ΠΔΕ.
Οι επιχορηγήσεις φτάνουν τα 45 εκατ., ενώ τα έσοδα του Οργανισμού από τα τέλη χρήσης υπολογίζονται στα 29,7 εκατ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου