Συνάδελφοι
Εδώ και καιρό παρατηρούμε το πολιτικό περιβάλλον να επιτίθεται στο εργατικό κίνημα με όλους τους τρόπους και με όλα τα μέσα (απολύσεις στις τράπεζες-ταμιευτήριο κ.ά). Με τα δεδομένα αυτά ,
το Σ.Κ.(με την νόθα διοίκηση του, που προήλθε από το πρόσφατο φιάσκο 36o συνέδριο) στο σιδηρόδρομο εκτός των διαμαρτυριών αφήνει τους εργαζομένους ανενημέρωτους , αποδεικνύοντας πως εμμέσως πλην σαφώς υποστηρίζει αυτές τις τακτικές.
Έτσι λοιπόν παρατηρούμε και διαπιστώνουμε φαινόμενα ανεπίτρεπτα , ενώ η έλλειψη του προσωπικού είναι εμφανής(υπερεργασία-πληρωμή χιλιάδων αναπαύσεων, με τεράστια προβλήματα ο ΣΤ. ΑΙΡ, με τα προβλήματά της ο ΣΤ. ΑΘΗΝΑΣ, το κλείσιμο ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΔΕΚΕΛΕΙΑ), τα τόσα προβλήματα στο ΤΧ1-ΤΧ5(ΘΕΣ/ΝΙΚΗ), τα προβλήματα στις τηλεδιοικήσεις, στην σηματοδότηση, στην φωτοσήμανση, στην συντήρηση, που βάσει των ευρωπαϊκών στάνταρ και οδηγιών θα έπρεπε να προσπαθήσουν να τα επιλύσουν άμεσα, αυτοί κοιτούν την διορισμό συνταξιούχου ως γενικού διευθυντού , τις προαγωγές προϊσταμένων των δικών τους παιδιών καθώς και την επάνδρωση του υπηρεσιακού μηχανισμού, και να μην επιδιορθώνουν τα τηλέφωνα τα οποία είναι κομμένα, που είναι αναγκαία για την ασφάλεια της κυκλοφορίας μεταξύ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΙΡ, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμα και σήμερα.
Αλήθεια ποιό είναι το όραμα και η προοπτική της νέας διοίκησης για το σιδηρόδρομο;
Υπάρχει; Το όραμα του σιδηροδρόμου για μας, την ΠΕΣΟΣΕ, είναι ευοίωνο, γιατί ανοίγονται νέοι ορίζοντες που μας δίνουν την αισιοδοξία πως η ανάπτυξη του στο άμεσο μέλλον θα είναι τεράστια ,που αποτελεί και είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, σε συνδυασμό με δυαδικά ευρωπαϊκά δίκτυα. Της νέας διοίκησης όμως…
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΟΥΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΡΙΒΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου