Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Δίκτυο Σιδηροδρομικών ¨Να σταματήσει η κοροϊδία στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση!

Να σταματήσει η κοροϊδία στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση!
Συνάδελφοι,,συναδέλφισες
Την 1η Γενάρη, ολοκληρώθηκε η συγχώνευση της πρώην ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έτσι το σύνολο
των εργαζομένων στην τεχνική βάση μεταφέρθηκε σε ένα νέο εταιρικό περιβάλλον με διαφορετικά – μισθολογικά- δικαιώματα από όσα ισχύουν σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκάλυψε την εργασιακή βαβέλ που υπήρχε στην τεχνική βάση με καίρια ευθύνη της πρώην Διοίκηση της, αλλά και συνευθύνη της πλειοψηφίας της  Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών που συνεπικουρούμενη από τις πλειοψηφίες των «παραδοσιακών» Σωματείων, δεν έκανε ποτέ τίποτα για να ομογενοποιήσει -τουλάχιστο εργασιακά- το προσωπικό. Αποτέλεσμα των επιλογών της εργοδοσίας και της ανεξέλεγκτης άσκησης του Διευθυντικού Δικαιώματος  είναι να έχουν δημιουργηθεί 3 κατηγορίες εργαζόμενων («παλιοί εργαζόμενοι», ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ,ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου), να μην υφίσταται καμία οργανωτική δομή αλλά και να υπάρχουν τεράστιες μισθολογικές διαφορές μεταξύ συναδέλφων με ίδια τυπικά προσόντα, που καλούνταν να υπογράψουν συμβάσεις εργασίας με αμοιβές  που όριζαν συνήθως οι ορέξεις του εργοδότη.
Η πρώην Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ με τον τρόπο αυτό και σε συνεργασία με την πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, που ΓΝΩΡΙΖΕ τι συνέβαινε αλλά αδρανούσε, επεδίωκε να δημιουργήσει πραιτοριανούς στην τεχνική βάση που θα εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα της στο νέο περιβάλλον στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην προσπάθεια της για την κάλυψη θέσεων καίριας ευθύνης την επόμενη ημέρα της συγχώνευσης.
Στα πλαίσια αυτά και ενώ γνώριζε ότι επίκειται συγχώνευση της εταιρείας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, άνοιξε τον διάλογο για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με την ΠΟΣ, ενώ ΓΝΩΡΙΖΕ ότι κάτι τέτοιο ήταν εξ ορισμού αδύνατο. Αφού λοιπόν κάλεσε την ΠΟΣ σε διαπραγματεύσεις, φρόντισε κατά το διάστημα των συζητήσεων ΝΑ ΜΗΝ καταθέσει ούτε 1 επίσημο έγγραφο σε αυτές που να αποδεικνύει την αποδοχή ή έστω την μελέτη των προτάσεων των εργαζομένων. Παράλληλα άφηνε ξεκρέμαστους 84 συναδέλφους, μην μετατρέποντας τις συμβάσεις εργασίας τους σε αορίστου χρόνου τον Αύγουστο, απολογούμενη πως «λήγουν τους επόμενους μήνες» και οδηγώντας τους στην εργασιακή ανασφάλεια και αιχμαλωσία .
Αντίθετα προχώρησε σε απολύσεις   21 εργαζόμενων , με βάση «δήθεν» αξιολόγηση που έκανε εν μέσω θερινής ραστώνης. Την ίδια ώρα όμως προσελάμβανε νέους εργαζομένους για να ικανοποιήσει αιτήματα των συνδικαλιστικών εταίρων της .
Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών έγκαιρα είχε προειδοποιήσει, για τις μεθοδεύσεις της Διοίκησης της πρώην ΕΕΣΣΤΥ και είχε καλέσει την πλειοψηφία της ΠΟΣ να αναθεωρήσει την τακτική της, κάτι που δεν έπραξε ποτέ, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε αδιέξοδο. 
Αδιέξοδο που οδήγησε σε προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων που κρίνονταν παράνομες που δεν πραγματοποιούντο ποτέ και τελικά στην προσφυγή στον ΟΜΕΔ. Εκεί κληθήκαμε να συζητήσουμε την υπογραφή ΣΣΕ με μια εταιρεία που θα έκλεινε στο τέλος του χρόνου και όπως ήταν φυσικό κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν προέκυψε για τους 550 και πλέον εργαζόμενους στην τεχνική βάση. 
Με απόλυτη ευθύνη της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ και της πλειοψηφίας της ΠΟΣ σήμερα οι εργαζόμενοι στην πρώην τεχνική βάση, βρίσκονται ενταγμένοι σε περιβάλλον που ΙΣΧΥΕΙ το Συλλογικό Δίκαιο, αλλά αυτό δεν αφορά –μέχρι στιγμής- αυτούς!
Θα περίμενε οποιοσδήποτε λογικά σκεπτόμενος εργαζόμενος, η πλειοψηφία της ΠΟΣ να αναθεωρήσει την τακτική που την οδήγησε στο αδιέξοδο  και να επιδιώξει –σε συνεργασία με τα 2 Σωματεία που δραστηριοποιούνται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα και άρα έχουν καίριο ρόλο στην αντιπροσώπευση των εργαζομένων- να επιδιώξει την άμεση ένταξη του προσωπικού στην ισχύουσα ΣΣΕ, προχωρώντας στην πρώτη πράξη ομογενοποίησης του προσωπικού, αφήνοντας τις –όποιες- αντιρρήσεις για επιμέρους θέματα να επιλυθούν στην επόμενη διαπραγμάτευση, που θα ξεκινήσει το καλοκαίρι. 
ΣΣΕ  που προβλέπει ΣΑΦΕΙΣ αυξήσεις για ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση και που το ύψος αυτών αναγκάζει -λανθασμένα- την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προτείνει πλαφόν στην αύξηση ύψους 100 Ευρώ το μήνα, χωρίς να υπολογίζει σε αυτό τα οικογενειακά επιδόματα. 
Και λέμε λανθασμένα γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όφειλε να έχει υπολογίσει το μισθολογικό κόστος κατά την διαδικασία εξαγοράς αλλά και συγχώνευσης της. Δεν είναι αποδεκτό από κανένα να διαχωριστούν οι εργαζόμενοι στην ίδια εταιρεία με οποιοδήποτε τρόπο. 
Όπως είναι αδιανόητο αυτό που ακούστηκε από συνδικαλιστή της ΠΟΣ, ότι στόχος της  είναι η «αναδιανομή» της ισχύουσας ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, άποψη που θα οδηγήσει σε μειώσεις μισθών για το υπηρετούν προσωπικό, όπως θα ήθελε διακαώς η εργοδοσία.
Αντί να συμβούν λοιπόν τα αυτονόητα, η πλειοψηφία της ΠΟΣ σε αγαστή συνεργασία με τον υπηρεσιακό μηχανισμό που δημιούργησε την εργασιακή βαβέλ στην τεχνική βάση, επιδιώκει την δημιουργία νέου… Σωματείου που ως δια μαγείας θα λύσει τα προβλήματα των εργαζομένων!  Τα ίδια πρόσωπα θα δώσουν λύσεις στα προβλήματα που δημιούργησε η συνδικαλιστική τους ανεπάρκεια! 
ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΨΕΜΜΑΤΑ στους τεχνίτες, ότι δήθεν το νέο Σωματείο τους αφορά, προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα νέο Σωματείο όλων των ειδικοτήτων, αντίστοιχο της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Όπως ΨΕΜΜΑΤΑ τους έλεγαν μήνες τώρα, ΨΕΜΜΑΤΑ τους λένε και σήμερα.
Οι πραιτοριανοί του υπηρεσιακού μηχανισμού όπως είχαμε προβλέψει, έχουν αναλάβει δράση  προπηλακίζοντας όσους διαφωνούν με την επιστροφή στο παρελθόν, αναφέροντας ως «προδότες» όσους δεν αποδέχονται να συμμετέχουν σε «μια από τα ίδια» και απειλώντας ευθέως εργαζόμενους για την  εργασιακή τους καθημερινότητα. 
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ όσους νομίζουν ότι η υπομονή μας είναι και αδυναμία και εκλαμβάνουν ως τέτοια την μέχρι σήμερα συναινετική μας στάση.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ όσους κοροϊδεύουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ τους τεχνίτες. 
ΑΝ  μετά την εκτεταμένη νοθεία στο τελευταίο συνέδριο και την αλλοίωση της γνήσιας εξ φρασμένης άποψης των σιδηροδρομικών συνεχιστεί η ίδια τακτική, όχι μόνο θα μας βρεί απέναντι, αλλά θα οδηγήσει τα πράγματα σε άνευ προηγουμένου ρήξη εντός του σιδηροδρομικού συνδικαλιστικού γίγνεσθαι.
Καλούμε τους τεχνίτες και τους συνάδελφους στην τεχνική βάση να αντιληφθούν τα πραγματικά γεγονότα και να μην υποκύπτουν στους εκβιασμούς ενός συνδικαλιστικού παρασυστήματος εξουσίας που ψυχορραγεί και έχει καταστεί επικίνδυνο για τα ουσιαστικά τους συμφέροντα.  
Δεν πρόκειται και δεν θα  επιτρέψουμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπάρχουν 2 ταχύτητες εργαζομένων.



1 σχόλιο:

  1. Θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να ασκηθούν οι ανάλογες πιέσεις από τα σωματεία ώστε να απορροφηθούν όσοι απολύθηκαν παντελώς άδικα πόσο μάλλον όταν υπάρχουν διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στην τεχνική βάση. Βασική προτεραιότητα για τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη θα πρέπει να είναι στις νέες προσλήψεις που έχουν προαναγγελθει οι 21 να είναι η βασική δεξαμενή από όπου θα αντληθεί προσωπικό. Θα ήταν σωστό να ακουστούν οι προθέσεις τη διοίκησης για αυτό το σοβαρότατο ζήτημα που αφορά ανθρώπους με πολυετή προϋπηρεσία στην τεχνική βαση, ανθρώπους με οικογενείες ή μη, που είχαν προγραμματίσει τις ζωές τους με βάση τις δουλειές αυτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή