Στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ βρέθηκαν χτες οι Πρόεδροι των 2 Σωματείων που δραστηριοποιούνται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έχουν υπογράψει την ισχύουσα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Σε ανοιχτή συζήτηση,παρουσία πολλών συναδέλφων και στον διάλογο που
έγινε αναλύθηκε στους συναδέλφους στην τεχνική βάση το περιβάλλον γύρω απο την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Ότι δηλαδή για να εφαρμοστεί αυτή σε όλους τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση που απορροφήθηκαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να υπάρξει τροποποίηση του ισχύοντος κειμένου.
Αυτό θα πρέπει να γίνει για να ενταχθούν σε μισθολογικό κλιμάκιο οι τεχνίτες καθώς για το Διοικητικό Προσωπικό η ένταξη μπορεί να γίνει αυτόματα.
Οι συνάδελφοι Ζαβογιάννης - Γενιδούνιας απάντησαν στο ερώτημα για το πλαφόν που προτείνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι δηλαδή δεν έχει υπογραφεί κάτι τέτοιο στην ισχύουσα ΣΣΕ και ότι η πρόταση της Διοίκησης για πλαφόν αποδεικνύει ότι τελικά οι αυξήσεις είναι πολύ μεγάλες για το σύνολο του προσωπικού.
Η πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να αποτελέσει προϊόν διαπραγμάτευσης τόνισαν εφόσον ξεκινήσουν συζητήσεις για την τροποποίηση της ισχύουσας ΣΣΕ από το επιχειρησιακό Σωματείο που είναι το μοναδικό που έχει αυτήν την αρμοδιότητα.
Ο συνάδελφος Ζαβογιάννης κάλεσε τους συναδέλφους να εγγραφούν στο επιχειρησιακό Σωματείο ενώ απαντώντας για το θέμα της εκπροσώπησης τους, ανέφερε ότι αν αυτό συμβεί η ΠΕΠ θα οδηγηθεί σε εκλογές,δημοκρατικά όπως πάντα.
Ο συνάδελφος Γενιδούνιας τόνισε την συνεργασία των 2 Σωματείων τα τελευταία χρόνια που μόνο θετικά έχει προσκομίσει για τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η μάχη που παρακολουθούν οι εργαζόμενοι στην τεχνική βάση τους τελευταίους μήνες μόνο αρνητικές επιπτώσεις είχε, καθώς δεν αφορούσε τους ίδιους,αλλά την συνδικαλιστική επιβίωση συγκεκριμένων προσώπων. Δηλαδή τις καρέκλες τους.
Το ζητούμενο είναι να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας ΟΛΩΝ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να μην δημιουργηθούν 2 ταχύτητες εργαζομένων στην εταιρεία είπαν οι Πρόεδροι των 2 Σωματείων κλείνοντας την συζήτηση με τους συναδέλφους.
Δεν είναι δυνατό, ούτε στέκεται νομικά - όπως αποδείχτηκε- σε μια εταιρεία να υπάρχουν 2 επιχειρησιακές Συμβάσεις Εργασίας.
Δεν είναι δυνατό, ούτε στέκεται νομικά - όπως αποδείχτηκε- σε μια εταιρεία να υπάρχουν 2 επιχειρησιακές Συμβάσεις Εργασίας.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου