Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2018

Συνάντηση ΠΕΠΕ με την Διοίκηση του ΟΣΕ

Με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοχάρη, συναντήθηκε το Σωματείο μας την περασμένη Τρίτη. Στην συζήτηση κυρίαρχα θέματα-σύμφωνα και με την επιστολή του Σωματείου μας- ήταν η
πιστοποίηση και η διαδικασία για  την κτήση της Ευρωπαϊκής άδειας μηχανοδήγησης  καθώς και η διεταιρική σύμβαση μεταξύ ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ γύρω απο την εκπαίδευση.
Για το θέμα της κτήσης της άδειας μηχανοδήγησης, μετά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με συναδέλφους στον ΟΣΕ που απασχολούνται σε δρεζίνες και οχήματα γραμμής, το Σωματείο μας τόνισε ότι πρέπει να βρεθεί λύση η οποία θα διασφαλίζει την πρόσβαση τους στην σιδηροδρομική υποδομή και η οποία θα πρέπει να σέβεται τις διατάξεις και τις προϋποθέσεις που θέτει ο Νόμος 3911, ο οποίος είναι και Ευρωπαϊκή οδηγία και δεν πρέπει να γίνονται εκπτώσεις σε καμία διάταξη του.
Ο κ. Θεοχάρης απάντησε πως ο ΟΣΕ έχει προβλέψει στο Οργανόγραμμα του, θέσεις για τους συναδέλφους που έχουν διπλώματα Κ1 και Κ2 και θα μπορούν να κυκλοφορούν στην υποδομή χωρίς να λάβουν την Ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης,εφόσον κάποιοι δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται,   με τα σημερινά διπλώματα. Υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξει και Νομοθετική Πρωτοβουλία για το ζήτημα αυτό, καθώς είναι αντιληπτό ότι υπάρχει ζήτημα με τα προσόντα στον Νόμο 3911 ωστόσο και ο Γ.Κ.Κ δεν εμποδίζει την εργασία τους στο δίκτυο με τα σημερινά διπλώματα.
Η ΠΕΠΕ εξέφρασε την ικανοποίηση της για αυτήν την εξέλιξη καθώς έτσι θα λυθεί ένα πρόβλημα που απασχολεί συναδέλφους στον ΟΣΕ χωρίς να θίγονται τα επαγγελματικά προσόντα που απαιτεί ο Νόμος 3911.
Ο ΟΣΕ τόνισε ο κ. Θεοχάρης, θα έχει μηχανοδηγούς (και θα εκπαιδεύσει) στην δύναμη του προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες του ως διαχειριστής της υποδομής ή ακόμα και ως διαχειριστής στο Θριάσιο ή και στους συρμούς βοηθείας και στην εκπαιδευτική διαδικασία,για αυτό το επόμενο διάστημα θα εκδοθεί η Υπουργική απόφαση που θα δίνει οδηγίες για την επιστροφή στον Οργανισμό όσων μηχανοδηγών μετατάχθηκαν σε φορείς του Δημοσίου τα προηγούμενα χρόνια.

Όσον αφορά την Διεταιρική Σύμβαση μεταξύ ΟΣΕ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκπαίδευση, ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι ακόμα αυτή δεν έχει υπογραφεί, ότι οι εκπαιδευτές που βρίσκονται σήμερα στο μητρώο της ΡΑΣ θα πραγματοποιήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία (πρακτική) των νέων μηχανοδηγών όλων των εταιρειών, ανεξάρτητα αν η μεγάλη πλειοψηφία αυτών ανήκει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς η πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί την εγγύηση για την ισότιμη διαχείριση όλων των εταιρειών απο την πλευρά του ΟΣΕ. 
Το Σωματείο μας συζήτησε το πλαίσιο αμοιβών των εκπαιδευτών, ζητώντας αμοιβή αντίστοιχη με αυτή που λαμβάνουν οι εκπαιδευτές του ΟΣΕ.
Επίσης προέβαλε το αίτημα, το 2ο σκέλος της μαθητείας των νέων μηχανοδηγών να πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη για τους Μακεδόνες νέους μηχανοδηγούς για να σταματήσει η ταλαιπωρία για τους συναδέλφους.
Ο κ. Θεοχάρης απάντησε πως ο ΟΣΕ θα εξετάσει το αίτημα αυτό. 
Τέλος, συζήτηση έγινε για την αποβάθρα στο Ρέντη στις γραμμές όπου σταθμεύουν τα Desiro με το Σωματείο μας να ζητά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης τους σε όλες τις γραμμές και το Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΣΕ να απαντά ότι θα προχωρήσει τις διαδικασίες το επόμενο διάστημα.

Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε και στον σχεδιασμό για την αναπτυξιακή πορεία του ΟΣΕ το επόμενο διάστημα καθώς και στα έργα υποδομής αναφέροντας πως πρώτη προτεραιότητα είναι η λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στο δίκτυο (ETCS κτλπ). 
Έλαβε μάλιστα απο το Σωματείο μας  και απο τον Γενικό Γραμματέα συνάδελφο Τουρλή, πρόσφατη μελέτη για τον Προαστιακό Καλαμάτας που δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, απαντώντας είπε πως εξετάζεται αυτήν την περίοδο η επαναλειτουργία της γραμμής Πύργος - Πάτρα, η λειτουργία της γραμμής προς Ναύπλιο και Άργος ενώ έδειξε ενδιαφέρον και για την περίπτωση της Καλαμάτας.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου