Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2018

Επιστολή Δ. Νικολάου, Πρόεδρου Σ.Σ. Θεσσαλικός

«Καλώς τους ανυπόγραφους και τους γυρολόγους» λέει με παροιμιώδη έπαρση ο Πρόεδρος του Σ.Σ. Θεσσαλικός Δ. Νικολάου και συνεχίζει:

Διαβάζοντας κάποιος την επιστολή του Δικτύου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας αναρωτιέται:

·         Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που αναφέρονται ως γραμματεία του Δικτύου Θεσσαλίας;
·         Αυτές οι δήθεν συνδικαλιστικές ανακοινώσεις συντάσσονται από εργαζομένους ή από εργοδότες;
·         Αν είναι εργαζόμενοι θα πρέπει να είναι υποχείριοι των εργοδοτών τους και δεν είναι μόνο ανίκανοι αλλά είναι και επικίνδυνοι. Δείχνουν με αυτά που ανακοινώνουν, την ανικανότητά τους, την έλλειψη συνδικαλιστικής παιδείας, έτοιμοι να υπηρετήσουν τα αφεντικά τους χωρίς κανένα δισταγμό.
Από την άλλη, αναρωτιέται κανείς: μήπως να είναι άραγε Πρόεδρος σιδηροδρομικής εταιρείας που έβαλε φαρδιά – πλατιά την υπογραφή του για την ιδιωτικοποίηση και μήπως θα είναι ο τελευταίος πρόεδρος αυτής;
·         Μήπως είναι αυτός που πληρωνότανε την Άδεια και ενώ την είχε πραγματοποιήσει;
·         Να είναι άραγε αυτός που έπαιρνε δωροεπιταγές από δύο σιδηροδρομικές εταιρείες;
·         Μπορεί όμως να είναι και αυτός που χρησιμοποιούσε επί σειρά ετών υπηρεσιακό αυτοκίνητο του Ο.Σ.Ε. για προσωπικές του ανάγκες, ζημιώνοντας τον Ο.Σ.Ε. με καύσιμα και διόδια;
·         Μήπως είναι αυτοί που αρνούνταν να γίνει συνάντηση μεταξύ ΠΟΣ και Υπουργού για την επαναφορά των συναδέλφων που βρισκότανε σε εφεδρεία;
Μπορεί όμως να είναι και αυτός, που, ως επικεφαλής τμήματος, λειτουργούσε με αυταρχικές πρακτικές και μεθόδους.
Περασμένα ναι, ξεχασμένα όχι.
Όλοι οι εργαζόμενοι σιδηροδρομικοί στο Συγκρότημα του Βόλου θυμούνται σε ημέρα απεργίας, ότι έθεσε εκτός υπηρεσίας συνάδελφο, διότι απήργησε χωρίς την έγκρισή του!!!
Όλοι θυμούνται ότι επέμενε σε μετάθεση εργαζομένου από την ομάδα γραμμής Τρικάλων στην ομάδα γραμμής του Βόλου, επειδή είχε προβλήματα υγείας και χρησιμοποιούσε δελτία ασθενείας!! 
Μπορεί όμως να είναι και αυτοί οι γυρολόγοι, που στις προηγούμενες εκλογές δεν καταφέρανε να σχηματίσουν ψηφοδέλτιο. Όποιοι και να είναι…
Δυστυχώς η γραμματεία του Δικτύου έχει δώσει αναρίθμητα δείγματα γραφής για την εχθροπάθεια της. Στοχοποίησε πλήθος εργαζομένων αλλά και το σύνολο όλου σχεδόν του Συνδικαλιστικού Κινήματος που είναι απέναντί τους.
Συκοφάντηση και προσωπικές ύβρεις δέχθηκα και σε Γενικό Συμβούλιο αλλά σε διοίκηση της Π.Ο.Σ. από κάποιους «γενίτσαρους» και «ανδρείκελα», χωρίς ποτέ να βρούνε την δύναμη να ζητήσουν συγνώμη.
Αγαπητοί συνάδελφοι
Είναι λογικό, οι εκπρόσωποι του «Δικτύου Θεσσαλίας» και αυτοί που βρίσκονται από πίσω τους, να αγνοούν, ότι, επιτιθέμενοι στον πρόεδρο του Σ.Σ.Θ. απαξιώνουν την πλειονότητα των εργαζομένων που τον ανέδειξαν στην πρώτιστη τιμητική αυτή θέση επί 9 συνεχή χρόνια.
Έτσι πάντα λειτουργούσαν άλλωστε οι απανταχού «σκιές», εξυπηρετώντας όχι τα συμφέροντα των εργαζομένων αλλά της εργοδοσίας, τελευταίως δε και ενός αξιοθρήνητου κυβερνητικού νεοκομματισμού.
Δεν ξάφνιασε κανέναν αυτή η λυσσαλέα επίθεση εναντίον μου, αφού στον εκτροχιασμό αυτόν, στάθηκα και συνεχίζω να στέκομαι ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο.  
Το λάθος όμως που έκανα είναι ότι εμένα δεν με διορίζει καμμία κυβέρνηση όπως μερικούς, για να συντελέσουν στο έγκλημα του Σιδηροδρόμου, στην διάλυση, στην συρρίκνωση και τέλος στην απαξίωση.      
Σε λίγες μέρες θα ξεγυμνωθούμε για ακόμη μια φορά, θα αντιληφθούν την μεγάλη διαφορά που έχουμε, οι εργαζόμενοι σιδηροδρομικοί θα τους γυρίσουνε την πλάτη, και τότε καλύτερα να πάνε να τρυπώσουνε εκεί όπως το συνηθίζουνε, στα «σκοτεινά τούνελ» της εταιρείας που υπηρετούν.


Συνάδελφοι,

Στα τελευταία τέσσερα χρόνια μιας αριστερής δήθεν Κυβέρνησης στην χώρα μας έχει διαλυθεί κυριολεκτικά ο κοινωνικός ιστός αφού η αριστερή διαπραγμάτευση κατάφερε να δημιουργήσει πενιχρές συντάξεις, πετσοκομμένους μισθούς, μαύρη εργασία.
Η φορολογική λαίλαπα καλά κρατεί αφού ακόμα και ο αέρας που αναπνέουμε αποτελεί πλέον φορολογητέα ύλη, η κοινωνία βρίσκεται στα πρόθυρα κατάθλιψης, αδυνατώντας να κατανοήσει πως θα είναι το αύριο, αλλά το βασικότερο πως θα είναι το μέλλον των παιδιών τους.
Η πολιτική αυτή της εξολόθρευσης του κόσμου, η πολιτική της απόλυτης φτώχειας, της φτωχοποίησης της κοινωνίας που εφαρμόζεται από την σημερινή Κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει το συντομότερο γιατί ως άνθρωποι έχουμε ξεπεράσει τα όρια της αντοχής μας.
Για τον σιδηρόδρομο τα πράγματα είναι πιο σκληρά και επώδυνα.
Η έννοια Δημόσιος Σιδηρόδρομος που να υπηρετεί τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού ανήκει πια στο παρελθόν. ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ ανήκουν πλέον σε Ιταλική εταιρεία και ας ισχυρίζονται κάποιοι ότι θα το αποτρέψει η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Αν θέλουμε να αποτυπώσουμε μια εικόνα για το τι επικρατεί στο σιδηρόδρομο, το Θεσσαλικό Δίκτυο είναι ένα καλό παράδειγμα.
Πλήρης εγκατάλειψη, με κλειστούς Σταθμούς, με ολίγα δρομολόγια, που κάποιοι το καλοκαίρι θέλανε να τα κάνουνε ακόμα λιγότερα για την διευκόλυνση κάποιων εργασιακών κυκλωμάτων.
Οι γραμμές Βόλου – Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, παρά την ανακαίνιση τους, παραμένουν ακόμα, μήπως κάποια στιγμή έρθει η ηλεκτροκίνηση!
Υποσχέσεις, εξαγγελίες, καινούργιες εξαγγελίες συνθέτουν μια εικόνα απογοήτευσης. Συναντήσεις στα Υπουργεία για το «S» της Ν. Ιωνίας. Τη μια λένε ότι είναι αδύνατον το έργο λόγω Νομικών, Δασικών και Αρχαιολογικών προβλημάτων. Από την άλλη, λένε πως είναι έτοιμο προς δημοπράτηση. Η κοροϊδία στους Θεσσαλούς Εργαζομένους πολίτες πάει σύννεφο.
Εμείς ζητάμε απ’ αυτούς, που σταματήσανε το έργο το καλοκαίρι του 2015, να τρέξουν, να το ξεκινήσουν επιτέλους, γιατί αλλιώς θα είναι οι μοναδικοί υπόλογοι απέναντι στην κοινωνία για την σιδηροδρομική εγκατάλειψη που βιώνουμε.
Συνάδελφοι το ΔΣ του Συνδέσμου πριν λίγες μέρες πραγματοποίησε συνάντηση στην αίθουσα του Σωματείου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Θεοχάρη Παναγιώτη και τον Γενικό Διευθυντή Σαμπατακάκη Γρηγόρη.
Τα θέματα που θέσαμε ήταν:
·         Εργοστάσιο Βόλου
Πάγια θέση Συνδέσμου και Εργαζομένων το εργοστάσιο να μείνει εξολοκλήρου στον ΟΣΕ.
Να σταματήσει η παράνομη διεταιρική σύμβαση μεταξύ ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Δεν μπορεί εργαζόμενοι του ΟΣΕ να εξυπηρετούν ιδιωτικά συμφέροντα.

·         Οργανόγραμμα
Να διατηρηθεί το Δ τμήμα γραμμής και Δ Επιθεώρηση.
Η παγκόσμια πρωτοτυπία ενός Σταθμού! Μια Επιθεώρηση δεν εξυπηρετεί και θα πρέπει να δημιουργηθεί μέχρι το Σταθμό Καλαμπάκας.    

·         Προαγωγές
Ζητήσαμε αξιοκρατικά κριτήρια και το κέντρο βάρους της αξιολόγησης να είναι ο Ατομικός Φάκελος και η υπηρεσιακή πορεία του καθενός. Δεν μπορεί να αξιολογείται κάθε εργαζόμενος βάσει του σε ποια συνδικαλιστική παράταξη είναι υποψήφιος αλλά και δεν μπορεί εργαζόμενοι που επέπεσαν σε βαριά αμέλεια κατά την εκτέλεση υπηρεσίας να προάγονται.

Αξιοκρατία στις μετακινήσεις προσωπικού.
Να δοθούνε στους εργαζομένους οι δικαστικές αποφάσεις που με πρωτοβουλία του ΣΣΘ είναι θετικές. Όπως το 25%, το ανθυγιεινό και επικίνδυνο και τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματα αδείας.
      
·         Τρενάκι Πηλίου
Δεν μπορεί το τρενάκι Πηλίου που ανήκει 100% στον ΟΣΕ να το εκμεταλλεύεται ιδιωτική εταιρεία.
Αναφερθήκαμε στις δεκάδες επιστολές και παρεμβάσεις σε ό,τι αφορά στην παραβίαση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, να εφαρμοστεί άμεσα ο κανονισμός για την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων. Την επόμενη κιόλας επισκεφτήκαμε την Επιθεώρηση και δόθηκε εντολή για την άμεση εφαρμογή του κανονισμού. Ας μην κοκορεύονται κάποιοι ότι καταφέρανε μετά από χρόνια να εφαρμοστεί ο κανονισμός, γιατί πρώτοι θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα, καθόσον κάποιοι δεν ξέρουν πού βρίσκεται του Τρενάκι του Πηλίου.
       
·         Αναφερθήκαμε, τέλος, στο πλούσιο υλικό που έχει το Μουσείο που βρίσκεται στο Σταθμό του Βόλου. Να σταματήσει το πλιάτσικο που γίνεται επί σειρά ετών και να οριστεί τριμελής Επιτροπή όπως θα γίνει σε άλλες πόλεις.

·         Στις εκλογές 11 και 12 Δεκεμβρίου, σε πείσμα κάποιων, θα είμαστε και πάλι πρώτοι και το Δίκτυο Θεσσαλίας θα τρέχει πάλι στις Δικαστικές αίθουσες για να ακυρώσει το αποτέλεσμα των εκλογών.

                                                                          Νικολάου Δημήτριος
                                                                          Σταθμάρχης Βόλου
                                                                          Πρόεδρος ΣΣΘ
                                                                          Μέλος ΠΟΣ

Υ.Γ.
1. Στο Βόλο υπάρχουν φήμες ότι κάποια «πουλάκια» στο Σταθμό Αθηνών πολλαπλασίαζαν το μηδέν και έβγαζαν πολλά ευρώ!
Εμπλέκεται –λένε– και «κάποιος πρόεδρος – γραμματέας» κάποιας συγκεκριμένης συνδικαλιστικής παράταξης!

2. Ένα κοριτσάκι φύτεψε ένα δεντράκι στον κήπο και μετά από λίγο καιρό άρχισε να ψηλώνει.
Χαρούμενο τρέχει στον πατέρα της να του πει τα ευχάριστα αλλά και τους φόβους της.
-      Το δέντρο που φύτεψα στον κήπο άρχισε να ψηλώνει όμως φοβάμαι πολύ τον ήλιο, την βροχή, το χιόνι και το χαλάζι.
Ο πατέρας της με την εμπειρία του της λέει:
-      Να μην φοβάσαι κόρη μου τον ήλιο, το χιόνι και την βροχή. Εκείνο που πρέπει να φοβάσαι είναι τους ασβούς και τα σκουλήκια που σέρνονται στην γη.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου