Όπως πληροφορηθήκαμε στην ΕΕΣΣΤΥ συνάδελφοι που είχαν προσληφθεί με "μπλοκάκι" καλούνται να μετατρέψουν τις συμβάσεις εργασίας τους σε
ορισμένου χρόνου (συνήθως οχτάμηνης διάρκειας απο 1η Δεκέμβρη) , καθώς όπως είναι γνωστό οι εργαζόμενοι με "μπλοκάκι" δεν μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους καθόλη την διάρκεια του 24ωρου ή σε αργίες κτλπ, ενώ ήταν ιδιαίτερα επαχθείς οι όροι που είχαν συμφωνηθεί για τους συναδέλφους μας.
Σοβαρό ζήτημα προκύπτει και για την -για άλλη μια φορά- απουσία της ΠΟΣ ή των "παραδοσιακών Σωματείων" απο την προάσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν ζήτησε να δεί τις συμβάσεις αυτές απο το "Οργανωμένο Συνδικαλιστικό Κίνημα" μήνες τώρα, ενώ το θέμα για αυτές και τους όρους τους, δεν τέθηκε ΠΟΤΕ στην Διοίκηση της ΠΟΣ απο κανένα συνδικαλιστή! Την ώρα που λάμβανε χώρα η σύναψη των συμβάσεων αυτών η ΠΟΣ και τα "Παραδοσιακά Σωματεία" , είχαν προφανώς άλλες σημαντικές ασχολίες (έκδοση ανακοινώσεων ενάντια σε όσους διαφωνούν με την τακτική τους).
Τα Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , με την σειρά τους, έχουν ζητήσει την μονιμοποίηση των εργαζομένων με μπλοκάκι στην ΕΕΣΣΤΥ καθώς οι συνάδελφοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παραγωγικής διαδικασίας, ενώ τις τελευταίες εβδομάδες, μετά και την μετάταξη των 75 συναδέλφων απο την τεχνική βάση στον ΟΣΕ, οι συνάδελφοι καλύπτουν πάγιες ανάγκες.
Τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν ζητήσει απο την Διοίκηση της, με την μεταβίβαση των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ, την μετατροπή των συμβάσεων αυτών σε αορίστου χρόνου και την ένταξη ΟΛΩΝ των εργαζομένων στην τεχνική βάση, στην επιχειρησιακή σύμβαση που ισχύει σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φυσικά οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ κράτησε ζωντανή την τεχνική βάση και το τροχαίο υλικό, αλλά και επέκτεινε τις δραστηριότητες της (συντήρηση τροχαίου υλικού και άλλων εταιρειών) με την πολιτική πρόσληψης νέων εργαζομένων σε κρίσιμους τομείς τους τελευταίους 18 μήνες.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου