Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Από «μνηστήρας» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανταγωνιστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ρουμανική GFR μιλά στο metaforespress.gr

Πριν από κάποια χρόνια, οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roman είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τώρα, εμφανίζονται διατεθειμένοι να την ανταγωνιστούν.


Του Φώτη Φωτεινού 

Η ιδιωτική ρουμανική εταιρεία, η οποία διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια για εμπορευματικές μεταφορές, κατέθεσε τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ώστε να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα.

Παράλληλα, δημοσίευσε προκήρυξη για την πρόσληψη 6 μηχανοδηγών για την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών.

Το metaforespress.gr συνομίλησε με τον Έλληνα αντιπρόσωπο της ρουμανικής εταιρείας, η οποία έχει έδρα στον Πειραιά, ο οποίος δήλωσε τα ακόλουθα:

«Επιδίωξή μας είναι η διεξαγωγή 3 εμπορευματικών δρομολογίων την εβδομάδα, μεταφέροντας – μεταξύ άλλων – κοντέινερ και ξηρό φορτίο από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.

Γενικότερα, μας ενδιαφέρει ότι γίνεται εξαγωγή από την Ελλάδα προς την Κεντρική Ευρώπη.

Η GFR διαθέτει παρουσία σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, έχοντας στο δυναμικό της 400 λοκομοτίβες και 14.000 βαγόνια».

Σε ακόλουθη ερώτηση ότι, πέρα από την GFR, η οποία ανήκει στον όμιλο Grampet, η ΡΑΣ έχει δεχθεί αίτημα για τη διεξαγωγή δρομολογίων και από μια άλλη ρουμανική εταιρεία, την TEF LOGISTICA FEROVIARA S.R.L., το ίδιο στέλεχος αποσαφήνισε ότι πρόκειται για θυγατρική εταιρεία του ίδιου ομίλου.

Όπως αναφέρουν στελέχη της σιδηροδρομικής αγοράς, «είναι εμφανές ότι, με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου, οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές πρόκειται να γνωρίσουν αξιοσημείωτη ανάπτυξη».

Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δρομολόγια με δικές της μηχανές ξεκίνησε η Rail Cargo Logistics Goldair και ετοιμάζεται η Pearl.

1 σχόλιο:

  1. Όλοι για το εμπόριο ενδιαφέρονται. Έχει ψωμί και περιθώρια μεγάλου κέρδους. Για τα επιβατικά που σήμερα δεν εκτελεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα ενδιαφερθεί κάποιος; Η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών στη Βόρεια Αττική, δεν μπορεί να γίνει με συχνότητα δρομολογίων από/προς Χαλκίδα ανά δίωρο. Το έχει αναφέρει ο Υπουργός σε στελέχη του ΟΣΕ, αλλά ο ΟΣΕ τα έχει χαραγμένα όλα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν τα εκτελεί. Τα δρομολόγια ΥΔΥ θα δημοπρατηθούν μετά τη λήξη του προνομίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Αν δεν ενδιαφερθεί κανείς, ποιος θα τα εκτελεί; Έχει προβλεφθεί αυτό το ενδεχόμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή