Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Συνδέεται υπογείως ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών με τον σταθμό «Λαρίσης» του μετρό, διευκολύνοντας τις μετεπιβιβάσεις


Μετά την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την υπογειοποίηση των Σεπολίων, η ΕΡΓΟΣΕ πρόκειται, το επόμενο διάστημα, να προκηρύξει τον διαγωνισμό για την αναμόρφωση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και την απευθείας υπόγεια σύνδεσή του με τον σταθμό «Λαρίσης» του μετρό.


Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Το έργο, το οποίο βρίσκεται στην τελική φάση επεξεργασίας, με εκτιμώμενο κόστος 41 εκατ. ευρώ, αποσκοπεί στη μετεπιβίβαση επιβατών του μετρό προς τα προαστιακά και υπεραστικά τρένα και αντιστρόφως.

Το έργο περιλαμβάνει τις απαραίτητες εργασίες για την ολοκλήρωση του κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών (Σ.Σ.Α.), μέρος του οποίου έχει αναπτυχτεί με προηγούμενες εργολαβίες.

Πρόκειται για ολοκλήρωση κατασκευής γραμμών, αποβαθρών (Nο 1 έως 6) και υπόγειας διάβασης για την επικοινωνία του συνόλου των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού, καθώς και σύνδεσης με το Σταθμό «Λαρίσης» του μετρό.

Οι εργασίες του συγκεκριμένου έργου θα υλοποιηθούν υπό συνεχή σιδηροδρομική κυκλοφορία, με ηλεκτροκινούμενο τον δεξιό ημιδιάδρομο του Σ.Σ.Α. (γραμμές 7, 8, 9 & 10) και με εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης των επιβατών, τόσο από τα ανατολικά (οδός Δηληγιάννη), όσο και από τα δυτικά (οδός Κωνσταντινουπόλεως).

Λόγω της φύσης εκτέλεσης του έργου, ο μελλοντικός ανάδοχος, θα είναι υποχρεωμένος να λαμβάνει ανά πάσα στιγμή όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας / προστασίας, τόσο για την ασφαλή κυκλοφορία του επιβατικού κοινού και των εργαζομένων, όσο και για την ασφαλή διέλευση των συρμών, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς του ΟΣΕ.

Συνοπτικά στην εργολαβία θα περιλαμβάνονται:

-Η κατασκευή των νέων αποβαθρών Νο 1, 2 & 3 (των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6) του Σ.Σ. Αθηνών μετά των προσωρινών στεγάστρων και των εργασιών Η/Μ που καθιστούν τις αποβάθρες λειτουργικές.

-Η κατασκευή της επιδομής των γραμμών 1 έως και 6 του Σ.Σ. Αθηνών.

-Η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στις γραμμές 1 έως και 6 του Σ.Σ Αθηνών.

-Η ολοκλήρωση της κατασκευής της Υπόγειας Διάβασης του σταθμού με τις κλίμακες, τους ανελκυστήρες και την σύνδεση με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε..

-Η καθαίρεση της παλαιάς υπόγειας πεζοδιάβασης και η ολοκλήρωση της κατασκευής (επέκταση) της νέας μικρής Κάτω Διάβασης Πεζών.

-Η κατασκευή τριών (3) μεταλλικών Άνω Πεζοδιαβάσεων εντός των ορίων του Σ.Σ. Αθηνών.

-Η ολοκλήρωση του ανισόπεδου Κόμβου της οδού Πέλοπος στην είσοδο του Σ.Σ. Αθηνών

-Η ολοκλήρωση της κατασκευής της Κάτω Διάβασης Οχημάτων και Πεζών της οδού Δομοκού στην έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών.

-Η κατασκευή των υπολειπόμενων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Αθηνών. (ηλεκτροφωτισμός, ανελκυστήρες, αντλιοστάσια).

-Η αναμόρφωση του κυκλοφοριακού ιστού της ευρύτερης περιοχής με την κατασκευή έργων οδοποιίας, υδραυλικών έργων, αποκατάσταση εγκαταστάσεων και κτιρίων, έργων πρασίνου και περίφραξης του Σ.Σ. Αθηνών, τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου