Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2018

ΤΡΑΙΝΟΣΕ Πρόσληψη 7 μηχανοδηγών της ΣΤΑΣΥ

Συνεχίζονται οι εκπλήξεις καθώς μετά την πρόσληψη 20 νέων μηχανοδηγών (Επιλαχόντων απο την τελευταία προκήρυξη) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην πρόσληψη
7 μηχανοδηγών από την ΣΤΑΣΥ με την σχέση εργασίας τους να ξεκινά αύριο 1 Δεκεμβρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι 7 νέοι συνάδελφοι επέλεξαν την εργασία στον ιδιωτικό τομέα και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακολουθώντας τους 3 συναδέλφους (και μέλη του Σωματείου μας) που είχαν αποχωρήσει το περασμένο καλοκαίρι απο την ΣΤΑΣΥ για την  Rail Cargo.
Οι 7 νέοι συνάδελφοι εντάσσονται πλήρως και ισότιμα με το υπάρχον προσωπικό στην νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με όλα τα εργασιακά δικαιώματα που διέπουν το υπάρχον προσωπικό, ενώ η εκπαίδευση τους για την πιστοποίηση τύπου Β σε όλες τις δραστηριότητες,ξεκινά άμεσα.
Και οι 7 συνάδελφοι θα εργαστούν στο μηχανοστάσιο Ρέντη, ενώ είναι γνώριμοι του προσωπικού καθώς συνεργασία υπήρχε  επί χρόνια στην γραμμή του αεροδρομίου. Πρόκειται για άψογα καταρτισμένους μηχανοδηγούς (κατόχους της Ευρωπαϊκής άδειας μηχανοδήγησης) που θα ενταχθούν εύκολα στην οικογένεια της έλξης.
Το στέκι της έλξης καλωσορίζει τους 7 νέους μηχανοδηγούς που σύντομα θα αποτελούν και μέλη του Σωματείου μας.

Η εξέλιξη αυτή καταδεικνύει κατά την άποψη μας, εκτός πολλών επιχειρησιακών  παραμέτρων  , το αδιέξοδο που έχει οδηγήσει το ενιαίο μισθολόγιο στο Δημόσιο τις παραγωγικές ειδικότητες (χωρίς να ξεχνάμε φυσικά και τις καταστροφικές συνέπειες για το σύνολο των εργαζομένων στον Δημόσιο Τομέα τα τελευταία 8 χρόνια).
Είναι ίσως απο τις σπάνιες φορές - αλλά σίγουρα όχι η τελευταία πλέον- που το Δημόσιο χάνει πιστοποιημένους και άρτια καταρτισμένους σε κρίσιμες ειδικότητες επαγγελματίες,  εξαιτίας των ισοπεδωτικών διατάξεων του ενιαίου μισθολογίου που εξισώνουν τις αμοιβές για όλα τα επαγγέλματα.
 Το αίτημα των συνδικάτων στην έλξη στα μέσα σταθερής τροχιάς, πρέπει να εισακουστεί  απο την πολιτική ηγεσία και η υπογραφή ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ εργασίας για όλους τους μηχανοδηγούς στην χώρα να γίνει πραγματικότητα προκειμένου πρώτιστα να διορθωθούν στρεβλώσεις δεκαετιών σε βάρος του κλάδου μας.
Το Σωματείο μας πρωτοστατεί σε αυτήν την μάχη και βρίσκεται σε συνεννόηση με όλα τα Σωματεία που απασχολούν μηχανοδηγούς, ενώ σήμερα η ΠΕΠΕ εκπροσωπεί το σύνολο των Ελλήνων μηχανοδηγών στην Επικράτεια.
Το μήνυμα ωστόσο είναι σαφές και πολλαπλό.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Οι εκπλήξεις -λένε φήμες- θα συνεχιστούν (σε άλλους τομείς) ενώ πλέον μετά την σημερινή εξέλιξη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018 θα έχουν ενταχθεί 100 νέοι μηχανοδηγοί, ακριβώς όσοι δηλαδή προέβλεπε η συμφωνία με το Σωματείο μας το Δεκέμβρη του 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου