Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Θεσσαλονίκη: Μπαίνει στις ράγες ο προαστιακός

Ο προϋπολογισμός κατασκευής του έργου είναι χαμηλός και αγγίζει τα 9-10 εκατ. ευρώ γιατί ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης θα κινείται κυρίως πάνω σε υφιστάμενες

γραμμές.


Στις... ράγες μπαίνει το έργο κατασκευής προαστιακού στη Θεσσαλονίκη, το περίφημο City Train,  συνδέοντας πέντε δήμους (Δέλτα, Ελευθέριου Κορδελιού, Αμπελοκήπων, Μενεμένης, Παύλου Μελά και Θεσσαλονίκης) με το κέντρο της πόλης, το λιμάνι αλλά και τις υπό κατασκευή στάσεις του μετρό. Πριν λίγες μέρες βγήκε στον αέρα η διακήρυξη για την ανάδειξη ανάδοχου μελετητή ο οποίος και θα εκπονήσει την οριστική μελέτη του έργου.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΕΡΓΟΣΕ ο ανάδοχος μελετητής αναμένεται να επιλεγεί αρχές του 2019.  Αυτός θα πρέπει να παραδώσει σε 22 μήνες την οριστική μελέτη του έργου και η δημοπράτηση κατασκευής του αναμένεται να γίνει  τέλη του 2020 με αρχές του 2021. Αυτό ανακοίνωσε ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης και μηχανικός της ΕΡΓΟΣΕ Βασίλης Διαμαντάκης κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου. 

Ο προϋπολογισμός κατασκευής του έργου είναι χαμηλός και αγγίζει τα 9-10 εκατ. ευρώ γιατί ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης θα κινείται κυρίως πάνω σε υφιστάμενες γραμμές, χρησιμοποιώντας το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο  Αθήνας Θεσσαλονίκης. «Το μόνο που χρειάζεται να γίνει είναι η κατασκευή των στάσεων και οι προσβάσεις προς τις στάσεις» είπε ο Βασίλης Διαμαντάκης.

Ο προαστιακός θα έχει αρχικά δύο βασικές γραμμές και θα ξεκινάει από τη Σίνδο. Σε πρώτη φάση θα κατασκευαστούν 12 σταθμοί ενώ στη δεύτερη τέσσερις. Οι Σταθμοί της Α`φάσης δημιουργούν ένα σύμπλεγμα δύο γραμμών: Γραμμή 1: Ν.Σ.Σταθμός-Σίνδος και Γραμμή 2: Λιμάνι Θεσσαλονίκης-Διαβατά.

Οι Σταθμοί είναι στον πρώτο κλάδο Ν.Σ.Σταθμός, Μηχανοστάσιο, Μενεμένη, Επτανήσου, Ελ.Κορδελιό, Διαβατά, Καλοχώρι και Σίνδο και στο δεύτερο κλάδο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, Παλιός Σταθμός, Κωλέττη, ΚΤΕΛ. Οι δύο γραμμές θα έχουν ως κοινούς σταθμούς τους: Επτανήσου, Ελ.Κορδελιό, Διαβατά.

Η δεύτερη φάση αφορά σταθμούς στους πολυπληθείς δήμους της δυτικής Θεσσαλονίκης. Είναι μία νέα γραμμή στη διαδρομή Λαγκαδά - Επτανήσου με τους τέσσερις σταθμούς σε Λαγκαδά (στο συμμαχικό κοιμητήριο Ζειτενλίκ), Γήπεδο (επί της 28ης Οκτωβρίου και κοντά στην οδό Δενδροποτάμου), Αμπελόκηποι (στην οδό Φιλίππου) και Εύοσμος (στην Καραολή και Δημητρίου).

Το θέμα κατασκευής του προαστιακού ανακινήθηκε για πρώτη φορά το 2012 από το δήμο Θεσσαλονίκης. Τον Ιούνιο του 2014 οι πέντε εμπλεκόμενοι δήμοι (Δέλτα, Ελευθέριου Κορδελιού, Αμπελοκήπων, Μενεμένης, Παύλου Μελά και Θεσσαλονίκης)  υπέγραψαν σύμφωνο συνεργασίας για να προχωρήσει το έργο. Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη βιωσιμότητας και η προμελέτη του έργου.

www.ethnos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου