Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Ενημέρωση απο την συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ

Σε ήρεμο κλίμα και παρουσία αρκετών συναδέλφων συνεδρίασε το ΔΣ του Σωματείου μας στην Θεσσαλονίκη. Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης έγινε ενημέρωση 
για τις νέο Κανονισμό Κίνησης και Κυκλοφορίας,ο οποίος αποτελεί μεγάλη επιτυχία και ικανοποίηση διαχρονικών αιτημάτων του Σωματείου μας.
Η αναφορά στην στελέχωση των Δ/Η και όλων των τύπων τροχαίου υλικού απο 2 μηχανοδηγούς όπου δεν υφίσταται το ΕΤCS, αποτελεί τεράστια επιτυχία του Σωματείου μας και  εγγύηση για την ασφάλεια της κυκλοφορίας -όσο δεν υπάρχει το ETCS- και πλέον είναι ξεκάθαρο ότι στις καμπίνες μηχανοδήγησης παρουσία μπορούν να έχουν ΜΟΝΟ οι μηχανοδηγοί (όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα προηγμένα σιδηροδρομικά Ευρωπαϊκά Κράτη).
Στην επιτυχία αυτή συμμετοχή μέσω παρέμβασης είχε και η ALE, αφού με επιστολή της στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών - και μετά απο αίτημα της ΠΕΠΕ- τον περασμένο Ιούνιο, διαμήνυσε τι συμβαίνει στην Ευρώπη. Επιστολή η οποία απαντήθηκε απο το Υπουργείο και κοινοποιήθηκε και στο Σωματείο μας. 
Στις επικείμενες απολογιστικές συνελεύσεις, θα εξηγήσουμε στους μηχανοδηγούς ανέφερε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, ποιοι και πως προσπάθησαν να εισάγουν - ανεπιτυχώς- την έννοια του παρατηρητή στην καμπίνα μηχανοδήγησης στα πλαίσια σχεδιασμών που είχαν εκπονηθεί χρόνια πρίν.Απέτυχαν σε αυτόν τον σχεδιασμό χάρη στην δράση του Σωματείου μας τόνισε ο συνάδελφος Γενιδούνιας και πλέον οφείλουμε να αναφέρουμε στους μηχανοδηγούς τα πάντα, με ονοματεπώνυμα.
Παράλληλα ο νέος Κανονισμός, θα πιέσει  και τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση των έργων αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας, αφού μετά την παρέλευση του 6μηνου στο οποίο θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτόν οι σιδηροδρομικές εταιρείες, θα έχει αναγκαστικό χαρακτήρα.
Ιδιαίτερα στα θέματα ασφαλείας, το Σωματείο μας θα στείλει επιστολή στην ΡΑΣ τόσο για τα προβλήματα που υπάρχουν στο δίκτυο, όσο και για άλλες διαπιστώσεις που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια κυκλοφορίας.

ΣΣΕ 

Υπήρξε ενημέρωση για την μισθοδοσία και τα προβλήματα που υπήρξαν στην τελευταία πληρωμή, με την καθυστέρηση και τονίστηκε πως υποχρέωση της εταιρείας είναι να τηρεί τον όρο της ΣΣΕ και να καταβάλει την μισθοδοσία εμπρόθεσμα (μέχρι τις 5 πρώτες μέρες του μήνα).
Για το θέμα του υπηρεσιακού βαν, η ΠΕΠΕ θα προτείνει όπου δεν υπάρχει στην περιφέρεια να αποζημιώνονται οι μηχανοδηγοί με απόδειξη ταξί εφόσον σχολάνε ή αναλαμβάνουν εργασία τις προβλεπόμενες απο την ΣΣΕ ώρες (00.00-06.00). 
Για την περιοχή της πρωτεύουσας επειδή σήμερα υπάρχει μόνο 1 βαν για να εξυπηρετεί 140 εργαζόμενους (έλξη και κίνηση) θα γίνει πρόταση να ενισχυθεί η υπηρεσία και με 2ο αυτοκίνητο.
Η πληρωμή βάση της νέας διετούς ΣΣΕ απέδειξε σε ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς την διαφορά που επέφερε στις αποδοχές μας. Πρόκειται για τεράστια επιτυχία του Σωματείου μας και όλοι οι συνάδελφοι πλέον βλέπουν κατά την εφαρμογή της τις διαφορές υπέρ τους.

Έλλειψη προσωπικού 

Το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης ενισχύεται από αύριο με 2 εθελοντές επίκουρους απο το ΜΑΙ και για όσο θα διαρκέσει η εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών, οι ενδιαφερόμενοι για επικουρία στο ΜΘ θα εναλλάσσονται προκειμένου να υπάρξει βοήθεια στην Θεσσαλονίκη όπου συσσωρεύονται φορτία εμπορικών. 
Η καθυστέρηση στην πρόσληψη των 20 επιλαχόντων και την προκήρυξη νέων προσλήψεων ΜΟΝΟ προβλήματα αναμένεται να δημιουργήσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για αυτήν.
Το Σωματείο μας θα ενημερώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι οφείλει άμεσα να προσλάβει το νέο προσωπικό,τηρώντας τους όρους της ΣΣΕ. 
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα υπάρξει έντονη αντίδραση της ΠΕΠΕ.

Κανονικές άδειες 2018
Θα πρέπει να αποζημιωθούν με την νόμιμη προσαύξηση το επόμενο διάστημα
Η ΠΕΠΕ θα στείλει επιστολή σήμερα για το θέμα αυτό.

Κυκλώματα εργασίας
Καμία αλλαγή δεν θα γίνει δεκτή χωρίς διαβούλευση και χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τα συμφωνηθέντα στην ΣΣΕ.
Η ΣΥΠΕ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) επιβεβαιώνοντας τα όσα έχει κατά καιρούς γράψει το στέκι της έλξης για τον βρώμικο ρόλο της υπέρ της εργοδοσίας, κατέθεσε πρόταση που κατά δήλωση του γραφικού της εκπροσώπου "μειώνει τις υπερωρίες και εξαφανίζει τις διανυκτερεύσεις" , καταργώντας και τις εφεδρείες!
Οι πρόθυμοι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ με επικεφαλής τον γραφικό εκπρόσωπο της ΣΥΠΕ,κατέθεσαν την  πρόταση τους χτες ΚΑΙ στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , παρότι στο ΔΣ δήλωσαν ότι θα την κατέθεταν για να συζητηθεί στην τοπική γραμματεία του ΜΑΙ. 
Φοβήθηκαν φαίνεται τις αντιδράσεις των μελών της τοπικής γραμματείας και έτρεξαν νύχτα να καταθέσουν την πρόταση τους στην εργοδοσία!
Με τον τρόπο αυτόν κατέθεσαν την διατακτική που όφειλαν στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δίνοντας τα διαπιστευτήρια τους. Το στέκι της έλξης είχε προβλέψει τον ρόλο τους καιρό τώρα.
Αντί να πάνε στο ..ΣΕΠΕ για την εντατικοποίηση της εργασίας που καταγγέλουν, αντί να πάρουν τα ρεπό τους, οι αγωνιστές των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και ο γραφικός γιαλαντζί κομμουνιστής κατέθεσαν πρόταση (ως μειοψηφία) και χωρίς να λάβουν υπόψιν τους μηχανοδηγούς και την άποψη τους, επειδή θέλουν να αποκτήσουν στασίδι στην πόρτα της Διοίκησης!
Στην πρόταση βέβαια αυτή, που κατέθεσαν χτες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποδέχονται τα όσα υποκριτικά κατήγγειλαν κατά καιρούς και μάλιστα εισάγουν επαχθέστερους όρους εργασίας για τους μηχανοδηγούς.

Η πρόταση της ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ
Μεικτές υπηρεσίες (Χαλκίδα - Αεροδρόμιο), μείωση των χρόνων παραλαβής- παράδοσης σχεδόν παντού, αύξηση του χρόνου μηχανοδήγησης (1 υπηρεσία λιγότερη), διάλειμμα στα Λιόσια στο ...υπόστεγο, κατάργηση της νυχτερινής εφεδρείας σε Κιάτο και στην Αθήνα (με "ουρές" λένε....), μηχανοδηγοί που θα πηδάνε απο το ένα τρένο στο άλλο (κυριολεκτικά) με τον κίνδυνο του μπάχαλου στα δρομολόγια.
Και όλα αυτά για να δώσουν τα διαπιστευτήρια τους στην εργοδοσία.
Απέδειξαν όσα ακριβώς είχαμε γράψει για αυτήν την παράταξη και τους εκπροσώπους της.
Με την κατάθεση όμως της πρότασης μιας μικρής μειοψηφίας ΧΩΡΙΣ να λάβουν ΚΑΝ υπόψιν την άποψη των μηχανοδηγών, απέδειξαν ότι η φιλοδοξία τους ξεπερνά κατά πολύ την ενασχόληση με τα  κοινά και το συμφέρον των μηχανοδηγών.
Άλλες βλέψεις  είχε, έχει και θα έχει ο γραφικός εκπρόσωπος τους, ο οποίος απο την πρώτη μέρα της πρόσληψης του το 2004, είχε "διοριστεί"  σε θέση μηχανοστασιάρχη στον Προαστιακό, θέση που έχασε με την ένταξη του Προαστιακού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέση που έλαβε χωρίς ποτέ να γίνουν γνωστά τα αποτελέσματα των εξετάσεων τότε (και που ο ίδιος ζήτησε να διαφυλαχθούν ως "προσωπικά του δεδομένα") θέση  σήμερα προσπαθεί να επανακτήσει, πουλώντας εκδούλευση στην εργοδοσία. 
Απο το 2004 έχοντας διαπιστώσει τον χαρακτήρα του γραφικού, οι συνάδελφοι απέριπταν την υποψηφιότητα του για εκπροσώπηση στα κοινά. 
Όπως πλέον αποδείχτηκε αποτελεί μοναδική περίπτωση αδίστακτου ανθρώπου, που πέρασε απο όλες τις παρατάξεις, εγκατέλειψε νύχτα το ΠΑΜΕ το 2018, προσπαθεί να μας πείσει ότι...αγωνίζεται για το καλό μας και τελικά κατέληξε να καταθέτει προτάσεις εντατικοποίησης της εργασίας μας στην εργοδοσία!
Και μάλιστα προτάσεις που είχε καταθέσει και πέρυσι το καλοκαίρι ως υπηρεσιακός παράγοντας ο συνταξιούχος σήμερα, εμπνευστής της ΣΥΠΕ. 
Τα γραμμάτια για την εκλογή-διορισμό του γραφικού στο ΔΣ της ΠΕΠΕ (όλοι γνωρίζουν ότι ο γραφικός προσχώρησε στο ΠΑΜΕ το 2015 για το στασίδι στο ΔΣ της ΠΕΠΕ -δεν τα κατάφερε αφήνοντας την ΑΣΚΕ χωρίς εκπροσώπηση στο ΔΣ μετά απο 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας- και αποχώρησε απο αυτό όταν του το πρόσφερε ο συνταξιούχος μέντορ του με αντάλλαγμα την προσπάθεια για την απαξίωση κάθε προσπάθειας του Σωματείου μας), αρχίζουν να ξεπληρώνονται στον συνταξιούχο που ακόμα και σήμερα καθημερινά ασχολείται με το Σωματείο, αδυνατώντας να αποδεχθεί την ήττα του.

Εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών

Μεγάλη συζήτηση έγινε για την εκπαιδευτική διαδικασία και το 2ο σκέλος της που ξεκινά τις επόμενες μέρες για τους 68 νέους συναδέλφους.
Καταρχήν τονίστηκε ότι δεν έχει ακόμα υπογραφεί η νέα διεταιρική σύμβαση για την εκπαίδευση μεταξύ ΟΣΕ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ στην εκπαιδευτική διαδικασία θα τηρηθούν όλες οι προβλεπόμενες διατάξεις του Νόμου 3911.
Οι 68 νέοι μηχανοδηγοί θα τοποθετηθούν σε έδρες τις επόμενες μέρες και θα ξεκινήσει άμεσα η εκπαίδευση τους βάση των προβλέψεων του Νομου.

ΤΑΠΕΛ

Εγκρίθηκαν τα αιτήματα των συναδέλφων βάση των προβλέψεων του ΤΑΠΕΛ για την φετινή περίοδο, ενώ στις συνελεύσεις θα συζητηθεί η πορεία του το επόμενο διάστημα.

Υπόλογοι
Βάση των προβλέψεων του νέου Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας, το έργο των υπολόγων στα εμπορευματικά κέντρα και σταθμούς αναλαμβάνουν πλέον εξ ολοκλήρου στελέχη των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων.
Οι δραστηριότητες πλέον περνάνε απο τον ΟΣΕ στις επιχειρήσεις. 
Το Σωματείο μας θα ζητήσει στον τομέα αυτό και αφού πολλαπλασιάζονται κατά πολύ οι θέσεις εργασίας εκεί, να έχουν πρόσβαση μηχανοδηγοί που τίθενται εκτός κυρίων καθηκόντων για θέματα υγείας.

Δικαστικά 

Κατατέθηκαν οι αγωγές για τα δώρα την περίοδο 2013-2016 για όλα τα ενεργά μέλη του Σωματείου μας (κατέβαλαν συνδρομή για τον μήνα Δεκέμβριο 2018).

Εξελεγκτική Επιτροπή - Οικονομικά 

Έγινε ο έλεγχος στα οικονομικά του Σωματείου μας, όλα βρέθηκαν άψογα απο τα 3 μέλη της Εξελεγκτικής Επιτροπής και παρά την μείωση των συνδρομών το 2018 λόγω των συνταξιοδοτήσεων και τα μεγάλα έξοδα της εκλογικής διαδικασίας, υπήρξε σημαντικό πλεόνασμα.
Στην επόμενη συνεδρίαση θα τεθεί σε ψηφοφορία ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός ο οποίος θα συζητηθεί και στις ετήσιες συνελεύσεις.

ΑLE 
H ALE συνεδριάζει στις 28 Μαρτίου στην Μαδρίτη και το Σωματείο μας θα εκπροσωπηθεί δια του Πρόεδρου στην συνεδρίαση αυτή.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου