Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Θεσσαλονίκη: "Κάθε παραβίαση σιδηροδρομικής διάβασης μπορεί να είναι θανατηφόρα"

Αυξημένη προσοχή και τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας κατά το πέρασμα από τις σιδηροδρομικές διαβάσεις συνιστά στους οδηγούς ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Κυκλοφορίας ΟΣΕ Μακεδονίας - Θράκης, Χρήστος Τούρτας,
με αφορμή το χθεσινό δυστύχημα στην περιοχή των Διαβατών, που στοίχισε τη ζωή σε μια έγκυο γυναίκα.

Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FΜ», ο κ.Τούρτας εξήγησε πως το δυστύχημα συνέβη «παρότι η διάβαση ήταν φυλασσόμενη. Οι μπάρες ήταν κατεβασμένες, υπήρχαν ηχοφωτεινά σήματα και το σήμα STOP. Κάθε παραβίαση μπορεί να είναι θανατηφόρα, διότι δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί».

«Από την ώρα που κατεβαίνουν οι μπάρες, το τρένο περνάει μέσα στα επόμενα 60 έως 90 δευτερόλεπτα. Αυτός είναι περίπου ο χρόνος. Το σύστημα ενεργοποιείται από τους τροχούς και είναι απαραίτητο το παραπάνω χρονικό διάστημα για να περάσει η αμαξοστοιχία με ασφάλεια», πρόσθεσε ο προϊστάμενος της υπηρεσίας κυκλοφορίας ΟΣΕ.

Συμπλήρωσε δε πως είναι πολύ δύσκολο για το μηχανοδηγό να σταματήσει το τρένο ακόμη κι αν αντιληφθεί την ύπαρξη εμποδίου στις ράγες, όπως για παράδειγμα ενός αυτοκινήτου με επιβάτες. «Απαιτούνται περισσότερα από 500 μέτρα και έως 1,2 χλμ για να σταματήσει το τρένο, ανάλογα με την ταχύτητα που έχει αναπτύξει. Είναι αδύνατο να αποφευχθεί η σύγκρουση, ακόμη και εάν ο οδηγός αντιληφθεί εμπόδιο στις ράγες. Το τρένο έχει 250 τόνους, ενώ ο τρόπος πέδησης είναι συγκεκριμένος, προβλέποντας χρονικά διαστήματα και διαστήματα απόστασης για να σταματήσει».

Σύμφωνα με τον κ.Τούρτα, οι φυλασσόμενες διαβάσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη ανέρχονται σε ποσοστό 70% (του συνόλου των διαβάσεων). Στις υπόλοιπες αφύλακτες ισόπεδες διαβάσεις υπάρχει και στις δύο πλευρές του δρόμου το σήμα STOP. «Πρέπει να σταματάμε κάθε φορά που συναντούμε σιδηροδρομική γραμμή και να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ανάλογα με την ορατότητα, διότι σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχουν δέντρα, κλαδιά ή άλλα εμπόδια».

ΑΠΕ -ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου