Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 23 Ιουνίου 2024

Τι 20,τι 30, τι 45....

Ο αθάνατος Eλληνικός κινηματογράφος , με τη διαχρονικότητα του , βρίσκει εφαρμογή στην καθημερινότητα μας δεκαετίες μετά,  με τους πιο απρόβλεπτους  και απίθανους τρόπους. Έτσι λοιπόν και στη δική μας καθημερινότητα,  με έκπληξη είδαμε το ίδιο πειθαρχικό όργανο της HT να μοιράζει διαφορετικές ποινές,  για το ίδιο παράπτωμα σε μηχανοδηγούς : 20 μέρες,  30 μέρες,  45 μέρες. κατά την γνωστή ελληνική ταινία του Λάμπρου Κωνσταντάρα ( τι 30 τι 40 τι 50) , η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός. 

Κάπως έτσι συμβαίνει και με το ....πειθαρχικό όργανο της HT. 

Θα ήταν κωμικό αν δεν ήταν τραγικό. 

 Θα λέγαμε ότι οι ποινές αποδόθηκαν  με τη μέθοδο κλήρωσης,  αν ο ένας εκ των μηχανοδηγων , που τιμωρήθηκε με υπερδιπλάσια ποινή από άλλους,  δεν ήταν ο Πρόεδρος  του Σωματείου μας. 

Αυτή η λεπτομέρεια, παραπέμπει  σε ωμές πολιτικές παρεμβάσεις και πολιτικές διώξεις.

Φανταζόμαστε ότι όταν στην  μητρική FS πληροφορηθούν τα κατορθώματα των 4 μελών του "Πειθαρχικού" (και αυτό θα γίνει σύντομα), θα εντυπωσιαστούν, όπως και στο ότι τα 4 μέλη του έβγαλαν απόφαση σε περίπτωση που έλειπε - με ευθύνη της Εταιρείας- βασικό αποδεικτικό στοιχείο(που ο εργαζόμενος θα μπορούσε να επικαλεστεί).

Τέτοια "πρεμούρα" είχαν για να τιμωρήσουν εκδικητικά με πολλαπλάσια ποινή τον Πρόεδρο του Σωματείου μας.  

Για αυτό και αποφεύγουν να δώσουν τα πρακτικά του Πειθαρχικού στο Σωματείο μας. (θέλουν δεν θέλουν, θα τα δώσουν).

Συνεχίζεται... (Τώρα ξεκινάμε). 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου