Τέλος δεν πέρασε ασχολίαστη απο έμπειρους παράγοντες της σιδηροδρομικής αγοράς, η απόφαση της ΡΑΣ να δημοσιοποιήσει την -εξοντωτική- ποινή για την υπέρβαση ερυθρού απο μηχανοδηγό πέρυσι τον Δεκέμβριο, μια μέρα μετά το εξώδικο των μηχανοδηγών για την κατάσταση της υποδομής! (που κοινοποιήθηκε στην ΡΑΣ).
"Τυχαίο" θα ήταν ανέφεραν σκωπτικά.
Φανταζόμαστε ότι οι υπεύθυνοι στην ΡΑΣ θα ενημέρωσαν την πολιτική ηγεσία για το ότι εκτέθηκε ανεπανόρθωτα, όταν επικαλούντο δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι στο εν λόγω τρένο γινόταν εκπαίδευση, χωρίς ο μηχανοδηγός να είναι εκπαιδευτής.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου