Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 25 Ιουνίου 2024

Μετωπική «σύγκρουση» Ιταλών και Γάλλων στον σιδηρόδρομο: H SNCF εισέρχεται με γρήγορα τρένα στην Ιταλία

 Κλιμακώνεται ο ανταγωνισμός στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές της Ευρώπης. Ο γαλλικός εθνικός σιδηροδρομικός φορέας, η SNCF ετοιμάζεται να προσφέρει υπηρεσίες με τρένα υψηλής ταχύτητας στην Ιταλία από το 2026, σύμφωνα με δήλωση που δόθηκε στη δημοσιότητα πριν από λίγες ημέρες.

Με την κίνηση αυτή, η SNCF θα ανταγωνιστεί τους τοπικούς παρόχους, όπως την κρατική Trenitalia και την ιδιωτική Italo, καθώς η SNCF σχεδιάζει να προσφέρει έως και 13 καθημερινά δρομολόγια με TGV σε όλη την Ιταλία.

Ο γαλλικός όμιλος λειτουργεί ήδη μια διασυνοριακή υπηρεσία Παρισιού – Μιλάνου, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TGV Intercités, Alain Krakovitch, να λέει ότι η εταιρεία σκοπεύει να «συνδυάσει αυτό, με την είσοδο στην εγχώρια αγορά», σύμφωνα με δημοσίευμα της ιταλικής εφημερίδας il Corriere della Sera.

Αυτή η προοδευτική επέκταση θα περιλαμβάνει υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας μεταξύ Τορίνο, Μιλάνου, Ρώμης και Νάπολης, καθώς και υπηρεσίες μεταξύ Τορίνο και Βενετίας. «Έχουμε τη φιλοδοξία να καλύψουμε το 15% της ιταλικής αγοράς έως το 2030», δήλωσε ο Krakovitch.


Β. Βεγ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου