Σύμφωνα με πληροφορίες στο Οργανόγραμμα που σχεδιάζεται μετά την ψήφιση του Κανονισμού Εργασίας , προβλέπεται για την εκμετάλλευση-έλξη η τοποθέτηση 2 μηχανοστασιαρχών στο γραφείο Κιάτου , αφήνοντας το γραφείο Πάτρας χωρίς διοικητική υποστήριξη σε επίπεδο έλξης !
Η επιλογή αυτή δημιουργεί πολλά ερωτηματικά αφού ένα από τα πλέον πετυχημένα εγχειρήματα της σημερινής Διοίκησης - Ο Προαστιακός της Πάτρας - θα μείνει ακέφαλος σε επίπεδο εκμετάλλευσης-έλξης με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται. Και όλα αυτά την ώρα που σχεδιάζεται η επέκταση του Προαστιακού στην Πάτρα με την επιβατική κίνηση να έχει ανέβει κατακόρυφα τον τελευταίο χρόνο, ενώ ακούγεται ότι υπάρχουν σκέψεις για επαναλειτουργία στο Πύργος - Πάτρα.
Δεν ξέρουμε ποιον συμβουλεύεται η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και επεξεργάζεται τέτοιες προτάσεις , ωστόσο αυτό που είναι ξεκάθαρο και άποψη μας , είναι , ότι αυτές οι προτάσεις στερούνται στοιχειώδους λογικής.
Επιστρέφουν οι έφεδροι σιδηροδρομικοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, στο νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στην βουλή για τα Μέσα Μεταφοράς, υπάρχει τροπολογία στην οποία αναφέρεται στην επιστροφή των εργαζομένων σιδηροδρομικών, οι όποιοι είχαν τεθεί σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας.
Όπως είναι γνωστό το αίτημα αυτό, μαζί με άλλα, είχε τεθεί στον υπουργό Μεταφορών κ. Μάκη Βορίδη κατά την συνάντηση της ΠΟΣ πρόσφατα στο υπουργείο Μεταφορών. Η απομάκρυνση προσωπικού από ειδικότητες αιχμής είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιαστούν δυσλειτουργίες στο μεταφορικό έργο του Οργανισμού σιδηροδρόμων Ελλάδος, δεδομένου της ελλείψεις προσωπικού που είχε δημιουργηθεί από τον μεγάλο αριθμό μετατάξεων που προηγήθηκαν.