Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Το καλοκαίρι η δημοπράτηση για το έργο σκούπα από Κιάτο μέχρι Διακοπτό

Κάποια στιγμή θα φτάσει ....δεν μπορεί.
Θέμα εβδομάδων είναι πλέον η προκήρυξη της δημοπράτησης για το σιδηροδρομικό έργο σκούπα από το Κιάτο μέχρι το Διακοπτό που θα επιτρέψει στον σύγχρονο σιδηρόδρομο να φτάσει αρκετά κοντά στην Πάτρα.


Σε επίσκεψη που πραγματοποίησε σε διάφορα εργοτάξια σε αυτό το τμήμα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κος Σπηλιόπουλος εξήγγειλε την δημοπράτηση του έργου που είναι απαραίτητο. Αυτό το έργο θα περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που δεν έχουν γίνει από παρελθούσες εργολαβίες που για διάφορους λόγους (οικονομικούς και τεχνικούς) δεν ολοκλήρωσαν ποτέ το αντικείμενο των εργασιών τους.

Να θυμίσουμε πως εδώ και ένα χρόνο έχουν διαλυθεί δύο εργολαβίες σε αυτό το τμήμα, ενώ σε πλήρη εξέλιξη είναι το έργο από το Διακοπτό μέχρι τη Ροδοδάφνη αλλά και η κατασκευή των σταθμών και στάσεων του τμήματος αυτού.

Η δημοπράτηση θα λάβει χώρα τον Ιούλιο ενώ η υπογραφή της σύμβασης υπολογίζεται προς το τέλος του έτους. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 200εκ.ευρώ ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης  και αν όλα πάνε καλά το τμήμα από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη θα παραδοθεί προς χρήση το 2016.

Η γραμμή θα είναι αγνώριστη καθώς θα είναι διπλή, με νέους σύγχρονους σταθμούς ενώ μελλοντικά θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση που θα επιτρέπει στα ηλεκτροκίνητα τρένα να φτάνουν κατά τόπους σε ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 200χλμ/ώρα.

ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ-ΡΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Το τμήμα από τον Ψαθόπυργο μέχρι την Πάτρα θα το δούμε να αναβαθμίζεται στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το μεγάλο αγκάθι παραμένει το έργο υπογειοποίησης των 5χλμ μέσα στην Πάτρα, για το οποίοι οι τοπικοί φορείς το θεωρούν απαραίτητο.

Η ΕΡΓΟΣΕ από την πλευρά της εξετάζει και άλλα σενάρια με πολύ χαμηλότερο κόστος που  θα είναι πιο εύκολα υλοποιήσιμα. Αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση αυτή είναι ακόμα πιο μελλοντική και με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ένα μικρό θαύμα αν βλέπαμε το ηλεκτροκίνητο τρένο στην Πάτρα πριν το 2020.

Ypodomes.com

3 σχόλια:

  1. Ουστ κοπρόσκυλα! Βουλιάξατε το Σιδηρόδρομο με τα έργα σας "Γιοφύρια της Άρτας". Από ΑΠΕδες σε "σκούπες" και τούμπαλιν τα πάτε τα έργα δεκαετίες τώρα και δεν έχει ανοίξει μύτη. Να ποιος φορέας του Δημοσίου πρέπει, όχι απλά να κλείσει, αλλά να μανταλώσει και να πετάξουν το κλειδί στη θάλασσα. Αγύρτες που είστε εσείς Μηχανικοί για να εκτελέσετε και να επιβλέψετε Δημόσια έργα...Ουστ και πάλι ουστκ ανάγιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ενώ μελλοντικά θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση" (δηλαδή του Αγίου ανήμερα)

    όπως είπε φίλος, να δούμε πότε επιτέλους θα φτιαχτεί μια ολοκληρωμένη γραμμή στην Ελλάδα θα παραδοθεί "με το κλειδί στο χέρι".

    Και το άρθρο δεν λέει τίποτα για σηματοδότηση. Θα περιλαμβάνεται στο πακέτο ή μπα;

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας κλεψουν οι εργολαβοι και τα καλωδια της ηλεκτροκινησης για να την ξανακανουν.Καποιοι θα βγαλουν φωτογραφειες και φτου απο την αρχη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή