Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

ΕΡΓΟΣΕ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε τρισήμιση ώρες

Η σήραγγα του Καλλιδρόμου κατασκευάζεται από το Β΄ ΚΠΣ ενώ για την ολοκλήρωσή τους, μέρος των έργων έχουν ενταχθεί στο Γ' ΚΠΣ ενώ προβλέπεται να ενταχθούν και στο Δ' ΚΠΣ.
Τη διάνοιξη της μεγαλύτερης σήραγγας της χώρας που κατασκευάζεται για λογαριασμό της ΕΡΓΟΣΕ, το Καλλίδρομο, συνολικού μήκους 18 χλμ. (9χλμ. ανά κατεύθυνση), που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, θα επιθεωρήσει αύριο η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.

Το έργο είναι τμήμα της γραμμής Τιθορέα - Λιανοκλάδι μήκους 55 χλμ. Η νέα χάραξη διασχίζει το όρος Καλλίδρομο με δίδυμη σήραγγα και ακολουθώντας χάραξη μέσω της πεδιάδας του ποταμού Σπερχειού καταλήγει στον Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Λιανοκλαδίου. Έχει σχεδιασθεί για ταχύτητα 200 χλμ/ώρα και μειώνει τη διαδρομή κατά 2 χιλιόμετρα και το χρόνο της διαδρομής από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη κατά 25 λεπτά.
Μάλιστα με την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Τιθορέας - Δομοκού, ο χρόνος διάνυσης της απόστασης μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα μειωθεί κατά 55 λεπτά!
Όταν τα δύο παραπάνω τμήματα παραδοθούν στην κυκλοφορία η διαδρομή από την Αθήνα μέχρι και τη Θεσσαλονίκη θα μπορεί να διανύεται με τρένο μέσα σε μόλις τρεισήμισι ώρες κάνοντας το μέσο πιο ανταγωνιστικό ακόμα και από το Ι.Χ.
«Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου που θεωρείται ένα από τα δυσκολότερα και μεγαλύτερα έργα στον ελλαδικό χώρο ανοίγει ουσιαστικά ο δρόμος σε μια σειρά εργασιών ολοκλήρωσής του άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη τα οποία θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη της χώρας συντελώντας στην έξοδό της από τον κύκλο της ύφεσης με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας» τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ.
Η σήραγγα του Καλλιδρόμου κατασκευάζεται από το Β΄ ΚΠΣ ενώ για την ολοκλήρωσή τους, μέρος των έργων έχουν ενταχθεί στο Γ' ΚΠΣ ενώ προβλέπεται να ενταχθούν και στο Δ' ΚΠΣ.

Μαρία Μόσχου

mixanodigoiose@gmail.com
Ολημερίς την χτίζαν και στο ενδιάμεσο κάθε χρόνο κάνανε εγκαίνια λέμε εμείς ...
Ένα έργο που έχει ξεκινήσει απο τις αρχές της δεκαετίας του 90....
Να υπενθυμίσουμε ότι ο χρόνος διαδρομής για Θεσσαλονίκη πλησιάζει πλέον τις 6 ώρες....

1 σχόλιο:

  1. Έλεος και πάλι έλεος. Τέτοια παραπληροφόρηση ούτε επί Γκέμπελς και για να θυμηθούμε τον επίκαιρο Πάγκαλο, ούτε επί των γκουλάγκ του Στάλιν. Μα είναι δυνατό να πανηγυρίζουμε σαν Σιδηροδρομικοί για ένα έργο που πρόκειται να ολοκληρωθεί με το Δ' ΚΠΣ!!! Σίγουρα οι μόνοι που χαίρονται είναι οι Εργολάβοι και οι εργαζόμενοι της ΕΡΓΟΣΕ. Δουλίτσα να υπάρχει και βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή