Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Απο μηχανοδηγούς πως πάμε ; Η άποψη μας.

Να προχωρήσει άμεσα η επιστροφή όσων επιθυμούν και επιτέλους να τρέξουν και οι εσωτερικές μετατάξεις !
Αναφορά στις καθυστερήσεις που παρουσιάζουν τον τελευταίο καιρό τα δρομολόγια αλλά και την έλλειψη μηχανοδηγών κάνει το έγκυρο  metaforespress.gr 

Το  σχόλιο του site  metaforespress.gr

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το τελευταίο διάστημα, παρατηρούνται καθυστερήσεις δρομολογίων. Έχει να κάνει με διαφωνίες της διοίκησης με τους εργαζομένους για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας;
Αληθεύει ότι η εταιρεία, αν και αρχικά έδινε αποζημιώσεις για καθυστερήσεις μισής ώρας, τώρα δίνει για καθυστερήσεις μιας ώρας;
Από μηχανοδηγούς πως πάμε, γιατί από παραιτήσεις για συνταξιοδοτήσεις άλλο τίποτα…  

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ 
Εμείς λέμε ότι πλέον η κατάσταση με το προσωπικό στον κλάδο της έλξης έχει ξεπεράσει τα όρια του συναγερμού .
Καθημερινές αιτήσεις για συνταξιοδοτήσεις στην Διαύγεια , με το έμπειρο προσωπικό να αποχωρεί , αφού δεν υπάρχει κίνητρο για παραμονή .
Ο κλάδος έλξης σήμερα μετρά λιγότερους απο 385 μηχανοδηγούς και μηχανοστασιάρχες όταν πριν τον  Ν.3891 (Περί της δήθεν εξυγίανσης ) απαριθμούσε πλέον των 550...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στα Περιφερειακά μηχανοστάσια που έχουν κυριολεκτικά ερημώσει , ενώ σε μερικά υπάρχει επιφόρτιση με επιπλέον έργο λόγω εμπορικών συμφωνιών .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Βόλος που οι συνάδελφοι έχουν ξεπεράσει εαυτούς , αφού έχει ξεκινήσει και το τρενάκι του Πηλίου και το ρεπό αποτελεί λέξη ξεχασμένη απο το πρόγραμμα εργασίας .
Ίδια κατάσταση σε Αλεξανδρούπολη και Λάρισα , ενώ και στην Θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι πλέον οριακά .
Το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ αντιμετωπίζει  και αυτό σοβαρό πρόβλημα λειψανδρίας  αφού παρά την ενίσχυση με τους μηχανοδηγούς του Προαστιακού αλλά και τις πρόσφατες εσωτερικές μετατάξεις (2008) σήμερα λόγω των συνεχών συνταξιοδοτήσεων λειτουργεί οριακά .
Χιλιάδες ρεπό και ημέρες άδειας οφείλονται στο προσωπικό έλξης (παρότι κάθε μήνα οι μηχανοδηγοί πληρώνονται απο 2- 3 ρεπό ), ενώ ενόψει και καλοκαιριού (προγραμματισμένες άδειες )το πρόβλημα θα γιγαντωθεί .Και φυσικά απο Σεπτέμβριο θα τρέξει νέος γύρος συνταξιοδοτήσεων.
Τα παραπάνω   αποτελούν και απάντηση στο αν οι μηχανοδηγοί σαμποτάρουν τα δρομολόγια , αφού το φιλότιμο των συναδέλφων και η αγάπη για το μέσο δεν θα επέτρεπε ποτέ κάτι τέτοιο .
Αντίθετα οι καθυστερήσεις οφείλονται στην κατάσταση της γραμμής , με τις προγραμματισμένες βραδυπορίες να ξεπερνούν τα 30 λεπτά στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη .
Το μεγάλο ερώτημα είναι πως θα αντιμετωπίσει την κατάσταση αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενόψει της δρομολόγησης των εμπορικών αφού για να βγεί ένας νέος μηχανοδηγός στην παραγωγή με τον νέο Νόμο πιστοποίησης (3911)-που ακολουθεί επακριβώς της Ευρωπαϊκή Οδηγία- , απαιτείται παραπάνω απο 1 χρόνος  απο την πρόσληψη του !
Ακούγονται διάφορα ( μέχρι και κατάργηση επιβατικών δρομολογίων !) .
Εμείς απαντάμε τα αυτονόητα 

ΑΜΕΣΗ επιστροφή όσων μεταταχθέντων επιθυμούν . Αυτήν την στιγμή υπάρχουν έτοιμοι μηχανοδηγοί στην αγορά που περιορίζονται σε αλλότρια καθήκοντα και επιθυμούν να επιστρέψουν . Δυστυχώς με την κινητικότητα η συντεταγμένη Πολιτεία δεν έκανε τα αυτονόητα , στέλνοντας τους συναδέλφους σε άλλες Υπηρεσίες , παρότι και οι ίδιοι και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν εκφράσει το αίτημα για επιστροφή . 
Προσλήψεις άμεσα στον κλάδο έλξης στην Περιφέρεια . Βόλος , Λάρισα , Αλεξανδρούπολη , Δράμα , Θεσσαλονίκη , Πάτρα πρέπει άμεσα να ενισχυθούν .

ΑΜΕΣΑ να προχωρήσουν οι εσωτερικές μετατάξεις που έχουν κολλήσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ανεξήγητα.
Αρκετοί συνάδελφοι είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον , ενώ υπάρχουν και άλλοι απο άλλους κλάδους που επιθυμούν να μεταφερθούν στην έλξη . 
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να δει το θέμα και να προχωρήσει την διαδικασία , ανοίγοντας  και πάλι τις αιτήσεις για 1- 2 μέρες προκειμένου περισσότεροι να έρθουν στην έλξη , αφού είναι λάθος να μην δίνεις την ευκαιρία  σε εργαζόμενους που έχουν την διάθεση να προσφέρουν .
Τέλος η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας αποτελεί εγγύηση και προϋπόθεση για να προχωρήσουν τα πάντα .
Το έχουμε γράψει .
Χωρίς εργασιακή ειρήνη δεν προχωρά τίποτα .

Δεν ξεχνάμε και το θέμα της ιδιωτικοποίησης . Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην υπηρεσία του Πολίτη !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου