Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ναι, είναι αλήθεια: Παραδίδεται η σιδηροδρομική σύνδεση Ικονίου – Θριασίου!


Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
Αυτή την φορά είναι γεγονός, γιατί πριν ήταν κάτι σαν εγκαίνια – «μαϊμού». Η ΕΡΓΟΣΕ θα παραδώσει, πιθανότατα την Πέμπτη, στον ΟΣΕ την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ικονίου – Θριασίου. Η εν λόγω γραμμή, μήκους 17 χλμ. και κόστους 143 εκατ., ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2000 και παραδίδεται το… 2013!


Με τη σειρά του, ο ΟΣΕ θα δώσει το «πράσινο φως» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να ξεκινήσουν, από το terminal της Cosco στο Ικόνιο, τα εμπορευματικά βαγόνια με τα προϊόντα της αμερικανικής HP, με τελικό προορισμό την Τσεχία, όπου διατηρεί κέντρο συναρμολόγησης η εταιρεία.    
Η τελική συμφωνία μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco δεν έχει υπογραφεί ακόμα, αφού η κινεζική εταιρεία θα τεστάρει πρώτα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εάν είναι εντάξει με τους συμβατικούς χρόνους παράδοσης των προϊόντων.
Εφόσον πάνε όλα καλά, τότε θα υπογραφεί η συμφωνία – πλαίσιο για τη μεταφορά αξιοσημείωτου όγκου εμπορευμάτων.
Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η διαδρομή Ελλάδα – Σκόπια – Σερβία – Ουγγαρία – Σλοβακία – Τσεχία, ήτοι 2.200 χιλιόμετρα, να γίνεται σε 5 ημέρες.
Η αρχή θα γίνει με τη δρομολόγηση 2 τρένων την εβδομάδα με προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας, με την προοπτική να αυξάνονται σταδιακά.
Υπενθυμίζεται ότι τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τα εμπορεύματα έφτασαν το 2012 τα 19,9 εκατ., με στόχο τα 24 εκατ. το 2013.  

1 σχόλιο:

  1. Χωρις πρόθεση να δικαιολογήσω τίποτα για την καθυστέρηση να τελειώσει το έργο, πρέπει να ληφθουν υπόψη οι καθυστερήσεις απο ασφαλιστικά μέτρα του Δήμου Περάματος , η έλλειψη συνεργασίας απο πλευράς του ΟΛΠ κα του τελωνείου για την χωροθέτηση του σταθμού, και η γραφειοκρατία λόγω του ότι μεγάλο μέρος του έργου βρίσκεται μέσα στο στρατόπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή