Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

«Σάρκα και οστά» λαμβάνει η Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού

«Σάρκα και οστά» λαμβάνει, σιγά – σιγά, η «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού» (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.), η οποία αποτελεί την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ.
Του Φώτη Φωτεινού -metaforepress.gr

Ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης υπέγραψε την απόφαση για τη θέση σε ισχύ του κανονισμού σύναψης και εκτέλεσης συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών της ΕΕΣΣΤΥ.
Στην απόφαση περιγράφεται ο καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων, σύμφωνα με τους οποίους ανατίθενται, συνάπτονται και εκτελούνται οι συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών που διενεργεί η εταιρεία.
Σε πρώτη φάση, η εταιρεία θα λάβει το τμήμα συντήρησης βαγονιών του ΟΣΕ, αλλά όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ της ίδρυσής της «σκοπός της εταιρείας είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού καιάλλων μέσων σταθερής τροχιάς».
Τι σημαίνει αυτό; Αν πετύχει το «πείραμα» με την απόσχιση της τεχνικής βάσης του ΟΣΕ,ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για την απόσχιση των αντίστοιχων τμημάτων του Μετρό, του ΗΣΑΠ και του Τραμ και συνεπακόλουθα, της απορρόφησής τους από την «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού».
Γιατί γίνεται αυτό; Μα φυσικά, προκειμένου να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, με «προίκα» τα σταθερά εγγυημένα έσοδα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Μετρό, τον ΗΣΑΠ και το Τραμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου