Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Το ΜΕΤΑ υπερασπίζεται το δημόσιο, ενιαίο χαρακτήρα του Σιδηρόδρομου

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση του Μ.Ε.Τ.Α. που ξεκαθαρίζει την κατάσταση μετά την πρόσφατη κυκλοφορία ανακοίνωσης με το λογότυπο του,που όπως αναγράφεται έγινε εν αγνοία του και δεν το εκφράζει.Το ΜΕΤΑ τονίζει ότι υπερασπίζεται το δημόσιο, ενιαίο χαρακτήρα του σιδηροδρόμου μέσα απο τον αγώνα που δίνουν στον χώρο μας,τα μέλη της παράταξης του Δικτύου Σιδηροδρομικών. Διαβάζουμε: 

Το ΜΕΤΑ, με αφορμή και την κυκλοφορία ανακοίνωσης με το λογότυπο και την υπογραφή ΜΕΤΑ, στο χώρο των εργαζόμενων στον ΟΣΕ, που έγινε εν αγνοία του και που δεν το εκφράζει, μιας και
δεν μπορεί αυθαίρετα κανείς και χωρίς καμιά συνεννόηση, να χρησιμοποιεί το τίτλο και τα λογότυπά του, θέλει να δηλώσει τα εξής:


Οι εργαζόμενοι και το συνδικαλιστικό κίνημα βρίσκονται μπροστά σε κρίσιμες εξελίξεις. Οι προτάσεις που είχε καταθέσει η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια συμβιβαστικής λύσης, βρίσκονταν σε αντίθεση με το πλαίσιο των θέσεων και των διεκδικήσεων του εργατικού και του λαϊκού κινήματος, θα επιβάρυναν τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους με νέα βάρη, θα συνέχιζαν την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, θα ανατροφοδοτούσαν την ύφεση στην ελληνική οικονομία και ήταν ασύμβατες με τις προεκλογικές και προγραμματικές της δεσμεύσεις.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σιδηρόδρομος βρίσκονταν στην ατζέντα των υπό ιδιωτικοποίηση εταιρειών, την ώρα που στον ΟΣΕ οι εργαζόμενοι βίωσαν, τις πιο σκληρές μνημονιακές πολιτικές που εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, με αποτέλεσμα σήμερα να απειλείται η λειτουργία του οργανισμού, με περικοπές δρομολογίων κ.λπ.

Η απόρριψη του τελεσιγράφου και των εκβιασμών των δανειστών απ’ την ελληνική κυβέρνηση και η προκήρυξη δημοψηφίσματος για την απόρριψή τους στις 5 του Ιούλη ανοίγει το δρόμο για την ακύρωση των όποιων σκέψεων για ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Ένα δυνατό, μαζικό και ηχηρό ΟΧΙ θα είναι ένα ΟΧΙ στη συνέχιση των μνημονιακών πολιτικών και της λιτότητας, των ιδιωτικοποιήσεων και της περαιτέρω απορρύθμισης των εργασιακών σχέσεων και ένα μεγάλο ΝΑΙ για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των οργανισμών και υπηρεσιών και μια νέα αναγεννητική προοδευτική πορεία της χώρας μας.

Το ΜΕΤΑ τέλος συμπαρίσταται στον αγώνα των σιδηροδρομικών για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο και στις δυνάμεις της παράταξής μας που δίνουν όλες τους τις δυνάμεις μέσα από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών.

Από το Γραφείο Τύπου του ΜΕΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου