Το πρόβλημα τους είναι ότι ...οι μηχανοδηγοί δεν το καταλαβαίνουν!!!!
Τελικά στην ΣΥΠΕ έχουν δίκιο σε όλα. Και έχουν το γραφικό να το αποδεικνύει καθημερινά. Το θέμα των κυκλωμάτων εργασίας, δεν είναι ζήτημα
Τελικά στην ΣΥΠΕ έχουν δίκιο σε όλα. Και έχουν το γραφικό να το αποδεικνύει καθημερινά. Το θέμα των κυκλωμάτων εργασίας, δεν είναι ζήτημα
έλλειψης προσωπικού αλλά θέμα κατανομής εισοδήματος!
Με λίγα λόγια, κόσμο έχουμε, μηχανοδηγοί υπάρχουν και η υπηρεσία αποφάσισε να αλλάξει την δομή των κυκλωμάτων εργασίας, για να.... αλλάξει η κατανομή εισοδημάτων!
Αυτή η θέση που ακούσαμε σήμερα είναι η επίσημη θέση συνδικαλιστή της ΠΕΠΕ που εκπροσωπεί την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ!
Οι .... αγωνιστές των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ενάντια στην συμφωνία και την ΣΣΕ που υπέγραψε το Σωματείο και αύξησε κατακόρυφα το εισόδημα των μηχανοδηγών, καταγγέλλουν τώρα ότι με την αλλαγή κυκλωμάτων θα μειωθεί το εισόδημα τους!
Προσέξτε, δεν καταγγέλλουν ότι στο ΜΘ η κατάσταση είναι τραγική λόγω της έλλειψης προσωπικού,αλλά καταγγέλλουν ότι θα μειωθεί το εισόδημα των μηχανοδηγών επειδή αλλάζει για λίγο καιρό το κύκλωμα του εμπορικού! Αν φυσικά το εμπορικό επιστρέψει στο ΜΘ τότε θα καταγγέλλουν την....υπερεργασία και την μη χορήγηση αναπαύσεων!
Μονά ζυγά δικά τους δηλαδή! Και καμία απολύτως πρόταση!
Με όσα αναφέρουν εμμέσως στηρίζουν την μη αναγκαιότητα νέων προσλήψεων.
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ νέες προσλήψεις στην ΣΥΠΕ, γιατί θα μειωθεί η υπερεργασία και θα μειωθεί και το εισόδημα των μηχανοδηγών.
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ που επικρατούσαν πλειοψηφικά εντός του Σωματείου μας, μέχρι το 2015,ευθύνονται για την σημερινή κατάσταση.
Και αν η ΠΕΠΕ δεν έκανε την συμφωνία του Δεκέμβρη του 2017, σήμερα οι προσλήψεις δεν θα ήταν 60 αλλά πολύ λιγότερες.
Και ενοχλούνται που η ΠΕΠΕ επιμένει και θα ΕΠΙΒΑΛΕΙ νέες προσλήψεις μηχανοδηγών. ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΕΛΟΥΝ.
ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί πλέον το έχουν καταλάβει. Θέλουν τους μηχανοδηγούς δέσμιους της υπερεργασίας, με χαμηλούς βασικούς μισθούς. Για αυτό και δεν ψήφισαν και την ΣΣΕ.
Η ΣΥΠΕ σήμερα επιβεβαίωσε ότι στην ΔΑΚΕ και στην ΠΑΣΚ δεν έχουν κάνει καμία αυτοκριτική!
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ νέες προσλήψεις στην ΣΥΠΕ, γιατί θα μειωθεί η υπερεργασία και θα μειωθεί και το εισόδημα των μηχανοδηγών.
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ που επικρατούσαν πλειοψηφικά εντός του Σωματείου μας, μέχρι το 2015,ευθύνονται για την σημερινή κατάσταση.
Και αν η ΠΕΠΕ δεν έκανε την συμφωνία του Δεκέμβρη του 2017, σήμερα οι προσλήψεις δεν θα ήταν 60 αλλά πολύ λιγότερες.
Και ενοχλούνται που η ΠΕΠΕ επιμένει και θα ΕΠΙΒΑΛΕΙ νέες προσλήψεις μηχανοδηγών. ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΕΛΟΥΝ.
ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί πλέον το έχουν καταλάβει. Θέλουν τους μηχανοδηγούς δέσμιους της υπερεργασίας, με χαμηλούς βασικούς μισθούς. Για αυτό και δεν ψήφισαν και την ΣΣΕ.
Η ΣΥΠΕ σήμερα επιβεβαίωσε ότι στην ΔΑΚΕ και στην ΠΑΣΚ δεν έχουν κάνει καμία αυτοκριτική!
Και για όλα αυτά φταίει το..... Σωματείο.
Ο μεγαλύτερος κιοτής που έχει περάσει απο το ΔΣ της ΠΕΠΕ ιστορικά είναι ο γραφικός.Ο συνδικαλιστής που 12 μήνες τώρα δεν έχει καταγγείλει ΜΙΑ ΦΟΡΑ την εργοδοσία (όχι στο ΣΕΠΕ που ΘΑ πήγαινε 12 μήνες τώρα), αλλά έστω στο δημόσιο λόγο.
Για όλα του γραφικού, του φταίει το...Σωματείο.
Του φταίει η συμφωνία αλλά στην καθημερινότητα του είναι συγκεκριμένος. Μέχρι 7 ημέρες δουλεύω, μην με βάζετε όγδοη!
ΠΡΟΣΕΞΤΕ συνάδελφοι.
Ο γραφικός δεν κάνει χρήση του όρου της συμφωνίας για τα ρεπό - όπως κάνουν στο ΜΑΙ πάνω απο 12 μηχανοδηγοί- , αλλά για το επταήμερο!
Κατά τα λοιπά η ΠΕΠΕ ...κατάργησε το πενθήμερο!
Κανονικές άδειες.
Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ο γραφικός κατέθεσε αναφορά πέρυσι το καλοκαίρι και ζήτησε να μην του χορηγηθεί η κανονική του άδεια για λόγους που ο ίδιος εξήγησε δημόσια (είχε θέμα υγείας).Δηλαδή αν έχεις θέμα υγείας ΕΡΧΕΣΑΙ στην δουλειά. Αυτό το μήνυμα έστειλε ο γιαλαντζί επαναστάτης. Και εντάξει το καταλάβαμε. Οι άδειες δεν μπορούν να αλλάξουν το επόμενο έτος. Το κατάλαβε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μετά την εξώδικη του Σωματείου πληρώνει με 100% προσαύξηση. Υπάρχει όμως και μια άλλη οπτική>
Αυτό μπορούν στην ΣΥΠΕ να το πουν στους συναδέλφους που τις εκτελούν σήμερα (άδειες προηγουμένων ετών) προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν και ΔΕΝ θέλουν να τις πληρωθούν.
Μπορεί βεβαίως να καταγγείλει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να επιστρέψουν στην δουλειά, να μην εκτελέσουν κανονικές άδειες που τους οφείλονται απο το 2010!
Αλλά στην ΣΥΠΕ πως να εκφράσουν τέτοια άποψη, όταν τα κορυφαία στελέχη τους και κορυφαία στελέχη στον υπηρεσιακό μηχανισμό, όταν κατέθεσαν αίτηση για σύνταξη, φρόντισαν να φύγουν με υπόλοιπα κανονικών αδειών;
Αλλά στην ΣΥΠΕ πως να εκφράσουν τέτοια άποψη, όταν τα κορυφαία στελέχη τους και κορυφαία στελέχη στον υπηρεσιακό μηχανισμό, όταν κατέθεσαν αίτηση για σύνταξη, φρόντισαν να φύγουν με υπόλοιπα κανονικών αδειών;
Ποιος ήταν υπεύθυνος για αυτόν μέχρι το Νοέμβρη του 2018;
Ο πράσινος εργατοπατέρας, συνταξιούχος σήμερα, που ήταν και Πρόεδρος της ΠΕΠΕ (και άφησε σε εκκρεμότητα χιλιάδες μέρες ανεκτέλεστων αδειών, χωρίς να κάνει ποτέ κάτι), μέλος του Προεδρείου της ΠΟΣ, και εμπνευστής της ΣΥΠΕ για να ...πέσει η +ΣυνΕξέλιξη!
Αλλά... για την μη χορήγηση των αδειών (και την αναστολή που δόθηκε το Δεκέμβρη) δεν φταίει ο υπεύθυνος για τον προγραμματισμό τους, ούτε η εργοδοσία! Φταίει....το Σωματείο!
Τα εξώδικα του γραφικού στο στέκι
Επιτέλους παραδέχτηκε ο γραφικός ότι έστειλε κάποτε εξώδικο στο στέκι της έλξης γιατί ...είχε θιχτεί η υπόληψη του απο τα γραφόμενα μας και ζήταγε μετάνοιες απο το blog των μηχανοδηγών.
Τότε κρύφτηκε, αναφέροντας ότι δεν είχε ποτέ λογαριασμό σε social media (είχε φροντίσει 3 μέρες πριν να διαγράψει αυτόν που διατηρούσε τότε με ψευδώνυμο & στόλιζε κόσμο και κοσμάκη).Στην συνέχεια μας ενημέρωνε ότι δεν έχει σχέση με την τεχνολογία (!!!!) και τελικά ζητούσε να δηλώσουμε δημόσια ότι δεν είχε σχέση με το blog της ΔΑΚΕ που εκείνη την εποχή (2013-2014) πολεμούσε την πληρωμή της 6ης μέρας δημοσιεύοντας τις Σ.Σ.Ε ....των ξενοδοχοϋπαλλήλων ως απόδειξη!
4 σελίδες εξώδικο μας έστειλε η μπλέ-πράσινη.... κομούνα της έλξης που λύνει τα θέματα σε συνελεύσεις και του απαντήσαμε με 4 γραμμές σε ένα ΣΧΟΛΙΟ σε ανάρτηση μας.Τόσο τον υπολογίσαμε και τότε και σήμερα.
Όπως απαντήσαμε και όταν κληθήκαμε σε αγωγές, με τα γνωστά αποτελέσματα για όσους επιχείρησαν να χτυπήσουν το στέκι της έλξης.
Όπως απαντήσαμε και όταν κληθήκαμε σε αγωγές, με τα γνωστά αποτελέσματα για όσους επιχείρησαν να χτυπήσουν το στέκι της έλξης.
Σήμερα με τα όσα συμβαίνουν στην ΓΣΕΕ, αλήθεια ποιος απο εμάς εδώ δεν αισθάνεται δικαιωμένος για τον πόλεμο που δώσαμε πέρυσι τέτοια εποχή και ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ;
Εμείς ή αυτός που αποκάλεσε το ΠΑΜΕ ιερή αγελάδα του συνδικάτου, έκφραση που το στέκι χρησιμοποιεί χρόνια τώρα για τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ;
Εμείς ή αυτός που αποκάλεσε το ΠΑΜΕ ιερή αγελάδα του συνδικάτου, έκφραση που το στέκι χρησιμοποιεί χρόνια τώρα για τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ;
Την απάντηση όμως την δώσανε...
Την απάντηση την δώσανε οι μηχανοδηγοί όταν το 2015 στείλανε το γραφικό (και ο ίδιος έστειλε την ΑΣΚΕ) στον πάγκο και το 2018 όταν ονειρευόταν καρέκλες και μεγαλεία και 12 μήνες μετά έχει καταντήσει περίγελο την ΣΥΠΕ προσπαθώντας να απαξιώσει κάθε μέρα το Σωματείο.
ΌΧΙ να πετύχει κάτι ο ίδιος και η ΣΥΠΕ, αλλά να αποτύχουν οι άλλοι,αυτή είναι η καθημερινή προσπάθεια!
ΌΧΙ να πετύχει κάτι ο ίδιος και η ΣΥΠΕ, αλλά να αποτύχουν οι άλλοι,αυτή είναι η καθημερινή προσπάθεια!
Και παρακαλάει εμμέσως να μπεί στο Προεδρείο της ΠΕΠΕ, γιατί αυτό ήθελε εξ αρχής, χωρίς όμως ποτέ να έχει καταθέσει υποψηφιότητα!
Φυσικά αν θέλει μπορεί να δημοσιεύσει και το εξώδικο του και την απάντηση που έλαβε τότε.
Δικά του είναι, ότι θέλει ας κάνει.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου