Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Maersk, η CEVA Logistics δρομολογεί block trains από την Ασία στην Ευρώπη

Πριν από σχεδόν 1 χρόνο η Maersk απέστειλε το πρώτο της εμπορικό τρένο με κοντεινερς (block train) από την Ασία στην Ευρώπη, σειρά τώρα έχει η CEVA Logistics.
Της Βάσως Βεγιάζη -metaforespress.gr
Στις 10 Απριλίου, η CEVA Logistics North Asia εγκαινίασε την εβδομαδιαία αποστολή block trains -συγκεκριμένα κάθε Τέταρτη- από την κινεζική πόλη Σιαμέν στο Ντούισμπουργκ της Γερμανίας.
Το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας έγινε σε συνεργασία με τον κινεζικό σιδηροδρομικό πάροχο Xiamen International Railway Service (XMIRS).
«Ανάλογα με τις πόλεις προέλευσης στην Ασία, χρειάζονται 16-17 ημέρες το λιγότερο, ώστε τα εμπορεύματα να φτάσουν στην Ευρώπη» δήλωσε ο David Wu, γενικός διευθυντής της XMIRS.
Ο ίδιος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μεγαλώσει ο αριθμός των block trains, σε περίπτωση που η ζήτηση μελλοντικά αυξηθεί.
«Είμαι πεπεισμένος ότι οι χώρες και οι πόλεις κατά μήκος του “Belt and Road Initiative” θα επωφεληθούν από το πλεονέκτημα αυτού του τρόπου μεταφοράς, που με τη σειρά του θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των εγχώριων και ξένων επιχειρήσεων στην Σιαμέν».
Από την πλευρά της CEVA, ο Kelvin Tang, διευθυντής του τμήματος οδικών και σιδηροδρομικών μεταφορών, ανέφερε ότι «εκτός από τα οδικά εμπορευματικά δρομολόγια ανάμεσα σε Κίνα και Ευρώπη, οι multimodal (sea-rail) μεταφορές αποτελούν άλλον ένα τρόπο σύνδεσης Ανατολής και Δύσης, που εξοικονομεί χρόνο πάνω από 10 ημέρες σε σύγκριση με τις θαλάσσιες μεταφορές».
Ο ίδιος ελπίζει να προχωρήσει περαιτέρω η συνεργασία της CEVA με την XMIRS «λανσάροντας επιπλέον block trains σε εβδομαδιαία βάση, καθώς και τακτικές Σαββατιάτικες αποστολές block trains για τους πελάτες της Νότιας Κίνας και της Ασίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου