Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Μισθώθηκε το μεγαλύτερο τμήμα των αποθηκών της περιόδου Τ1 στο Θριάσιο Ε/Κ. Τα… μηνύματα του Θ. Ψαθά της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ


Μισθώθηκε το μεγαλύτερο τμήμα των αποθηκών της περιόδου Τ1 στο Θριάσιο Ε/Κ. Οι αποθήκες της πρώτης περιόδου, συνολικής επιφάνειας 125.000 τ.μ., έχουν μισθωθεί από
την Goldair (μαζί με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ διαχειρίζεται το Θριάσιο Ε/Κ, διαθέτοντας μειοψηφική συμμετοχή), την Foodlink και, το επόμενο διάστημα, αναμένεται συμφωνία της αναδόχου κοινοπραξίας με εταιρεία του λιανεμπορίου.


Στο Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο αναφέρθηκε, στο συνέδριο του Economist, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, Θάνος Ψαθάς, ο οποίος υπογράμμισε ότι, έως τα τέλη του έτους, η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ αναμένεται ότι θα έχει δώσει το «πράσινο φως» για την σύμβαση παραχώρησης.

Ο κ. Ψαθάς χαρακτήρισε το Θριάσιο Ε/Κ ως ένα «state of the art logistics center», τονίζοντας ότι θα εξυπηρετεί, σε ημερήσια βάση, 50 βαγόνια και 400 φορτηγά, σημειώνοντας ότι η ιδιωτική επένδυση φτάνει τα 160 εκατ. ευρώ.

Στην κατασκευαστική περίοδο, η οποία θα διαρκέσει 3 έτη, θα απασχολούνται 700 άτομα και στην πλήρη λειτουργία του Ε/Κ 5.000 άτομα.

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ επικεντρώθηκε στα πλεονεκτήματα του Θριασίου (μικρή χιλιομετρική απόσταση από το λιμάνι του Πειραιά και τον διεθνή αερολιμένα της Αθήνας) και την άμεση πρόσβαση στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Φώτης Φωτεινός - metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου