Μέχρι το Αίγιο θα φτάνει ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος στα τέλη Αυγούστου, από το Κιάτο που σταματάει σήμερα.
Η νέα υπερσύγχρονη διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή ταχείας κυκλοφορίας
ολοκληρώθηκε και σήμερα, παρουσία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και των Γενικών Γραμματέων Θάνου Βούρδα, και Γιώργου Δέδε έγινε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο.
Η νέα υπερσύγχρονη διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή ταχείας κυκλοφορίας
ολοκληρώθηκε και σήμερα, παρουσία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και των Γενικών Γραμματέων Θάνου Βούρδα, και Γιώργου Δέδε έγινε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο.
O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε σχετικά: «Εκτός από τον οδικό αποκλεισμό της Δυτικής Ελλάδος, αίρουμε και τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό. Σήμερα είναι το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη. Επομένως θα ενταχθεί στα δρομολόγια του προαστιακού κανονικά και το Αίγιο. Μετά το Πάσχα είναι έτοιμη να υπογραφεί η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση του Κιάτο – Ροδοδάφνη, με χρονοδιάγραμμα 1,5 χρόνο.
Μετά το Πάσχα είναι έτοιμη να υπογραφεί η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση του Κιάτο – Ροδοδάφνη, με χρονοδιάγραμμα 1,5 χρόνο. Αμέσως μετά το Πάσχα υπογράφεται και το τμήμα του προαστιακού, η σύνδεση του Λουτρακίου. Πιστεύω ότι το μεγάλο έργο της σιδηροδρομικής υποδομής της χώρας είναι το πιο σημαντικό που πρέπει να υλοποιήσουμε. Το υλοποιούμε με πολύ γρήγορους ρυθμούς και σας καλούμε στον επόμενο σταθμό από το Αίγιο, που θα είναι η σύνδεση, η δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής, Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με ηλεκτροκίνηση, πολύ σύντομα».
Παράλληλα και απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τη γραμμή του Ναυπλίου τόνισε: «Η γραμμή του Ναυπλίου, η παλιά γραμμή της Πελοποννήσου, η γραμμή της Στερεάς Ελλάδας, η γραμμή των Τεμπών και όσες γραμμές ήταν μετρικές όπως γνωρίζετε θεσμικά πλέον μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε, γιατί από την προηγούμενη κυβέρνηση βρήκαμε απαγόρευση της χρήσης τους. Σε πάρα πολλά σημεία γίνεται ανάταξη και συντήρηση αυτού του παλιού δικτύου και θα μπούν, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και την περιφερειακή αυτοδιοίκηση, τουριστικά και επιβατικά δρομολόγια».
Συνοπτικά, όσον αφορά τα έργα στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο, μήκους 72 χλμ:
Έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής (σήραγγες, γέφυρες, χωματουργικές εργασίες) και έχουν κατασκευαστεί οι σταθμοί και στάσεις του τμήματος. Ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο εργολαβίας, προϋπολογισμού 227 εκατ. € , η κατασκευή επιδομής της γραμμής. Οι εργασίες υποδομής – επιδομής ολοκληρώθηκαν τον Απρίλιο 2019, και είναι πλέον δυνατή η κυκλοφορία συρμών στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου