Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Αποκτά ξανά ζωή ο σιδηρόδρομος- Τα νέα έργα

Στην Αττική το πιο σημαντικό έργο που έχει ξεκινήσει είναι η υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον Σταθμό Λαρίσης έως
τις Τρεις Γέφυρες.
Η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη που ανοίγει το δρόμο και για τα δρομολόγια των τριών ωρών καθώς και η επέκταση των νέων γραμμών προς την Πάτρα είναι μερικά μόνο από τα έργα που σηματοδοτούν τη νέα εποχή για το σιδηρόδρομο.
Από τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη ξεχωρίζουν αυτά που έχουν να κάνουν με την επαναλειτουργία μεγάλου εγκαταλειμμένου σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου. Στην Αττική το πιο σημαντικό έργο που έχει ξεκινήσει είναι η υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον Σταθμό Λαρίσης έως τις Τρεις Γέφυρες. Ακόμη προβλέπεται η επέκταση του Προαστιακού στο Λουτράκι. 
Όπως φαίνεται και από το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών μέχρι το 2037 που εκπονεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη συνεργασία της ΕΤΕπ οι σιδηροδρομικές μεταφορές ξαναμπαίνουν μετά από χρόνια στο προσκήνιο. 

Υπ’ αυτό το πλαίσιο μεταξύ των πιο σημαντικών έργων που σχεδιάζονται είναι τα εξής: 

Αττική 

Στην Αττική ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου. Έτσι σχεδιάζεται νέα Προαστιακή Σιδηροδρομική Σύνδεση Κορωπί - Μαρκόπουλο – Λαύριο αλλά και η σύνδεση του Αεροδρομίου με τη Ραφήνα. Ακόμη για την ενίσχυση των εμπορευματικών μεταφορών σχεδιάζεται και νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Θριάσιου Πεδίου – Θήβας. 

Πελλοπόνησος 

Προβλέπεται η κανονικοποίηση, ανακατασκευή και αναβάθμιση της μονή σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος - Άργος – Ναύπλιο καθώς και ο εκσυγχρονισμός τουριστικής σιδηροδρομικής γραμμής μετρικού εύρους Κατάκολο – Πύργος - Αρχαία Ολυμπία.

Κεντρική Ελλάδα 

Προβλέπεται νέα σιδηροδρομική σύνδεση: λιμένα και ΒΙΠΕ Βόλου με το Αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου  και το λιμένα Αλμυρού.

Βόρεια Ελλάδα.

Η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδας παίζει σημαντικό ρόλο ειδικά για την αύξηση των εξαγωγών αλλά και την ενίσχυσης του ρόλου της χώρας ως διαμετακομιστικό κέντρο. Έτσι σχεδιάζεται η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης προς Βουλγαρία (Τμήμα: Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας) αλλά και η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τμήματος Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο - Σύνορα με Βουλγαρία. Ακόμη σχεδιάζεται νέα σιδηροδρομική σύνδεση Φλώρινας/Καστοριάς στα σύνορα με την Αλβανία. 

Επιπλέον, προβλέπεται η σιδηροδρομική σύνδεση εμπορικού λιμένα Καβάλας «Φίλιππος Β’» με το κύριο σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά και η δημιουργία νέας προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Γιαννιτσών – Έδεσσας. 

www.insider.gr 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου