Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

Στο 1 δις ευρώ η κατασκευαστική αξία της γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο. Η γεωπολιτική;


 Με συνολικό προϋπολογισμό 4 δις ευρώ, η ΕΡΓΟΣΕ προκήρυξε πρόσφατα 6 μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, τα οποία – εφόσον τύχουν επενδυτικής ανταπόκρισης και υλοποιηθούν – πρόκειται να ενισχύσουν θεαματικά την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού σιδηροδρόμου.


Ένα από αυτά είναι η αναβάθμιση και ο διπλασιασμός της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, αρχικού προϋπολογισμού 1,07 δις ευρώ (!), με την εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος να έχει οριστεί στις 14 Ιανουαρίου.

Το έργο – μεταξύ άλλων – περιλαμβάνει την κατασκευή περί τα 186 χλμ. κύριας σιδηροδρομικής γραμμής και βελτίωση – προσαρμογή των 15 σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων στο τμήμα «Αλεξανδρούπολη – Διδυμότειχο» και 19 σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων στο τμήμα «Διδυμότειχο – ελληνοβουλγαρικά σύνορα».

Το έργο, όπως προαναφέρθηκε, περιλαμβάνει τον διπλασιασμό της γραμμής με ηλεκτροκίνηση και ETCS, ο οποίος θα υλοποιηθεί, είτε με διαπλάτυνση του υφιστάμενου διαδρόμου, είτε σε νέα χάραξη, σε τμήματα όπου κρίνεται απαραίτητο.

Αναμφισβήτητα, το έργο έχει τεράστια σημασία για τον Έβρο, καθώς – εάν υλοποιηθεί – θα λειτουργήσει ως ένας Προαστιακός σιδηρόδρομος της ευρύτερης περιοχής.

Παράλληλα, το έργο έχει τεράστια σημασία και για τις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, «συμπαρασύροντας» το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης που βρίσκεται σε «τροχιά» ιδιωτικοποίησης.  

Εάν κατασκευαστεί μια σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή, η οποία θα συνδέεται επαρκώς (κυρίως) με τα ελληνοβουγλαρικά σύνορα, τότε το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης θα έχει τη δυνατότητα να καταστεί περιφερειακός κόμβος μεταφόρτωσης εμπορευμάτων.

«Είναι ένα έργο στρατηγικής σημασίας, καθώς δημιουργεί μια καλύτερη σύνδεση με τον βουλγαρικό σιδηρόδρομο και πρόσβαση μέχρι τη Μαύρη Θάλασσα, προσφέροντας μια εναλλακτική διαδρομή από τα στενά του Βοσπόρου», αναφέρει αναλυτής των συνδυασμένων μεταφορών.

Άλλωστε, για τη δημιουργία σύγχρονων οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων του λιμένα της Αλεξανδρούπολης «πιέζουν» και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές του 67% του λιμένα, με τις δεσμευτικές προσφορές να αναμένονται το πρώτο τρίμηνο.

www.metaforespress.gr

1 σχόλιο:

  1. Με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στον ΟΣΕ, με κλειστούς σταθμούς, υποτυπώδη δρομολόγια σε αρκετές γραμμές, αναστολή στο δίκτυο Πελοποννήσου, τηλεδιοίκηση-σηματοδότηση εκτός λειτουργίας σε μεγάλα τμήματα του δικτύου κλπ κλπ, οι συνεχείς εξαγγελίες νέων γραμμών, αναβαθμίσεων και υδρογονικών τραίνων, μόνο θυμηδία προκαλούν. Έργα για τους εργολάβους που μετά θα απαξιωθούν όπως η διαπλάτυνση της γραμμής Καλαμπάκας, η ανακατασκευή των γραμμών Τριπόλεως και Φλώρινας, νέα τμήματα μετά την Κομοτηνή κλπ κλπ. Όλα στο βρόντο από τους αρίστους. Το οδικό λόμπυ είναι πολύ ισχυρό και μπλοκάρει κάθε προσπάθεια αναβάθμισης του σιδηροδρόμου οπουδήποτε στη Χώρα. Το κάθε ΚΤΕΛ μπορεί να επηρεάσει την εκλογή τουλάχιστον ενός Βουλευτή σε κάθε μεγάλο Νομό. Και είναι περιττό να αναφερθεί σε ποια πλευρά του πολιτικού φάσματος ανήκουν, κατά πλειοψηφία, οι μέτοχοι των ΚΤΕΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή