Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ "εξαφανίστηκαν" στο...χιονιά!

 Αποδεικνύοντας την ΕΜΠΡΑΚΤΗ στήριξη τους στην καταστροφική πολιτική που ασκείται στον σιδηρόδρομο και την εγκατάλειψη των 3 τελευταίων χρόνων, ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ δεν έβγαλαν...κιχ, με όσα συνέβησαν στο ανεπανάληπτο φιάσκο που διέσυρε τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Ας θυμηθούμε όμως

τι έλεγαν οι ΙΔΙΟΙ άνθρωποι το 2017, όταν δεν είχαν μείνει 10 τρένα στον δρόμο και όταν ο σιδηρόδρομος λειτουργούσε απο την παλιά χάραξη (Τιθορέα - Δομοκός απο τον Ορεινό Όγκο) και όταν δεν λειτουργούσε η ηλεκτροκίνηση. 

Κανείς απο εμάς δε , δεν ξεχνάει τα ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ την εποχή εκείνη. Τώρα για όλα έφταιγε ο ....ιδιώτης , που κλήθηκε να καταβάλει απο την λαοφιλή Κυβέρνηση 1000 Ευρώ σε κάθε επιβάτη, σε μια κίνηση που προκάλεσε οργή στην Ελληνική Κοινωνία (συνδυαστικά με την Αττική Οδό).

΄Έγραφε (μεταξύ άλλων) τότε η ΠΑΣΚ (12 Ιανουαρίου 2017)  και με αφορμή το ένα τρένο που αντιμετώπισε προβλήματα στον ορεινό όγκο: 

Δύο χρόνια πέρασαν από την ανάληψη της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και ο απολογισμός του έργου τους καταδεικνύει περίτρανα την πολιτική απάτη που διέπραξαν εις βάρος του λαού και της χώρας.

Ο Σιδηρόδρομος ουδέποτε σταμάτησε τη λειτουργία του ακόμα και στις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες τις οποίες βιώσαμε στο παρελθόν και οι Σιδηροδρομικοί περηφανεύονταν γι΄αυτό. 

Ποιος ευθύνεται κύριοι γι΄αυτό; Ποιος ευθύνεται για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες; Εμείς τους σεβόμαστε γιατί είναι οι πελάτες μας και από αυτούς πληρωνόμαστε. 

Ποίος θα επανορθώσεις την τεραστίων διαστάσεων ζημία, η οποία έγινε εις βάρος του Σιδηροδρόμου αλλά και των Σιδηροδρομικών; Οι άλλοι; 

Αλήθεια αυτός ο πολυπράγμονας Διευθύνων Σύμβουλος που είναι αυτές τις δύσκολες ώρες; Διοικεί δίνοντας εντολές, παρακολουθώντας τα γεγονότα από μακριά; 

Δύο χρόνια Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πείθεται πια και ο πιο δύσπιστος ότι ο σχεδιασμός τους ήταν να ολοκληρώσουν την απαξίωση και την πώληση του Σιδηροδρόμου που είχε αρχίσει από τις προηγούμενες Κυβερνήσεις, φορώντας το προσωπείο της «δήθεν» Αριστεράς που καθημερινά με τις πρακτικές τους ξεφτιλίζουν.

Το μόνο που τους ενδιαφέρει τελικά είναι η νομή της εξουσίας που απέκτησαν υφαρπάζοντας την ψήφο του Ελληνικού Λαού και παραμένουν γαντζωμένοι από αυτή μέχρι τελικής πτώσεως.

Εάν διέθεταν ένα μικρό μέρος του χρόνου που διέθεσαν για το Οργανόγραμμα και τις Προαγωγές προκειμένου να ενισχύσουν τον κομματικό τους στρατό, όλα αυτά θα είχαν αποφευχθεί. 

Αυτά έγραφε η ΠΑΣΚ τότε και η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έβγαζε ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων.
Με τον σιδηρόδρομο κλειστό 3 σχεδόν μέρες (απο τις 24 Ιανουαρίου έως 27 Ιανουαρίου 2022) η ΠΑΣΚ δεν έβγαλε ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. 
Και πως να βγάλει όταν έχουν γίνει όργια τα τελευταία 3 χρόνια στον σιδηρόδρομο και κάποιοι μέσω αυτών έχουν  αναρριχηθεί στον υπηρεσιακό μηχανισμό και έχουν πλέον ευθύνες διαχείρισης.  

Αντίστοιχα η ΔΑΚΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ τότε)  έγραφε εκείνη την εποχή 

Έγινε τελικά αυτό που, πολλοί απευχόμασταν, αλλά οι πιο ρεαλιστές έβλεπαν πως έρχεται.
Το γενικό μπλάκ άουτ της  εταιρίας ήταν ντροπή και μαύρη σελίδα για το σιδηρόδρομο, και θα μπορούσαμε να κλαίμε με κροκοδείλια δάκρυα για το "κακό που μας βρήκε", εάν δεν ήταν οφθαλμοφανές πως οι προτεραιότητες αυτών που ανέλαβαν τις τύχες , σε όλες τις θέσεις, ήταν οτιδήποτε άλλο εκτός από το Σιδηρόδρομο. (ΟΡΑΤΕ σχετικά τις πρόσφατες προαγωγές που μοναδικό κριτήριο είχαν αφενός μεν την εξυπηρέτηση υμετέρων, αφετέρου δε την απομάκρυνση όσων αποτελούσαν «κίνδυνο» για τη Διοίκηση και τα «αλλότρια συμφέροντα)

Τώρα ο σιδηρόδρομος έκλεισε για 3 σχεδόν μέρες το 2022 και η ΔΑΚΕ σιωπά.

Και καλά η ΔΑΚΕ στηρίζει την Κυβέρνηση Μητσοτάκη με κάθε μέσο και τρόπο, οι της ΠΑΣΚ γιατί σιωπούν ;  
Το μήνυμα απο τις εκλογές στα Σωματεία δεν το έλαβαν, όπου αποδοκιμάστηκε η στήριξη και η συμπόρευση τους με την ΔΑΚΕ ; 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου