Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Θα καταφέρει να κατασκευαστεί η Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία; Τι προβλέπει το «γιγαντιαίο» έργο Θεσσαλονίκη – Ξάνθη (1,69 δις)

 Θα καταφέρει να κατασκευαστεί η Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία; Θα προσελκύσει το ενδιαφέρον κατασκευαστικών εταιρειών το «γιγαντιαίο» έργο των 1,69 δις ευρώ για τη νέα, πεδινή σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τους Τοξότες (Ξάνθη), η οποία συμπεριλαμβάνει το λιμάνι της Καβάλας;


Θα καταφέρουν να συνδεθούν με μια σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης, δημιουργώντας ένα “σιδηροδρομικό τόξο”;

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός 

Και σε αυτόν τον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ, οι «πρώτες απαντήσεις» θα δοθούν στις 14 Ιανουαρίου, οπότε λήγει η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος.

Το τεχνικό αντικείμενο της σύμβασης

Ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει την μελέτη και κατασκευή του έργου που αφορά στη νέα μονή ΣΓ στο τμήμα «Έξοδος ΣΣ Νέας Φιλαδέλφειας – Τοξότες», καθώς επίσης και στην ανακαίνιση επιδομής της υφιστάμενης ΣΓ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης στο τμήμα «Τοξότες – Ξάνθη».

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, ο ανάδοχος καλείται για τη:

-Κατασκευή του συνόλου των έργων υποδομής, όπως χωματουργικές εργασίες, τεχνικά αντιστήριξης, γέφυρες, τεχνικά C&C και σήραγγες με τα συνοδά αυτών έργα (δίοδοι και έξοδοι διαφυγής, πυροσβεστικά σημεία κτλ.), τεχνικά άνω και κάτω διαβάσεων οδών, τεχνικά προστασίας αγωγών ΔΕΣΦΑ και άλλων φορέων, τεχνικά διευθέτησης ρεμάτων, έργα αποχέτευσης – αποστράγγισης και αντιπλημμυρικής προστασίας ΣΓ και οδών κτλ.

-Στο τμήμα «Έξοδος ΣΣ Νέας Φιλαδέλφειας – Τοξότες», κατασκευή ~206 km επιδομής κύριας μονής σιδηροδρομικής γραμμής και επιδομή πρόσθετων ΣΓ κλάδων προς λιμένα Καβάλας και προς εγκαταστάσεις Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων, Εμπορευματικού Σταθμού Διαλογής, ΒΙΠΕ Καβάλας, καθώς και πρόσθετων ΣΓ των λοιπών ΣΣ.

Η εν λόγω κύρια ΣΓ έχει αρχή την έξοδο του ΣΣ Νέας Φιλαδέλφειας και πέρας το σημείο σύνδεσης με την υφιστ. ΣΓ «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη» στην ευρύτερη περιοχή των Τοξοτών Ξάνθης.

-Ανακαίνιση επιδομής της υφιστάμενης ΣΓ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης μεταξύ Τοξοτών και Ξάνθης σε μήκος ~10 km περιλαμβανομένου του ΣΣ Ξάνθης.

-Κατασκευή 9 Σιδηροδρομικών Σταθμών: Καβαλλαρίου, Λαγκαδικίων, Νέας Μάδυτου, Βρασνών, Αμφίπολης, Ποδοχωρίου, Αυλής, Αμυγδαλεώνα και Πέρνης – Γραβούνας, 3 Σιδηροδρομικών Στάσεων: Δρυμού, Λουτρών Βόλβης και Καρβάλης με τις απαιτούμενες κτιριακές εγκαταστάσεις και με τον περιβάλλοντα χώρο αυτών. Διαμόρφωση υπηρεσιακού ΣΣ με κατάλληλη γραμμολογία σύνδεσης με την υφιστάμενη ΣΓ κοντά στους Τοξότες (περιοχή παλαιού Εργοστασίου Ζάχαρης) βάσει απαιτήσεων ΟΣΕ.

-Κατασκευή οδικών έργων ανάπτυξης – αποκατάστασης του υφιστάμενου παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου, κατασκευή υδραυλικών έργων αντιπλημμυρικής προστασίας – αποχέτευσης – αποστράγγισης του συνόλου των σιδηροδρομικών και οδικών έργων.

-Κατασκευή έργων ασφάλισης/περίφραξης της νέας ΣΓ και εγκατάστασης αντιθορυβικών πετασμάτων σε τμήματα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, όπου απαιτηθεί.

-Κατασκευή έργων προσωρινών σιδηροδρομικών και οδικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια της κατασκευής.

-Κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των υπόγειων έργων (σηράγγων και τεχνικών C&C).

-Κατασκευή σύγχρονου συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.

-Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης 25kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA).

-Κατασκευή υποσταθμού/ων έλξης.

-Κατασκευή σύγχρονου συστήματος Τηλεπικοινωνιών.

-Επαλήθευση «ΕΚ» όλων των υποσυστημάτων του έργου, σύμφωνα με τις ισχύουσες Τεχνικές Προδιαγραφές Διαλειτουργικότητας, καθώς και τον Ν. 4632/2019, που ενσωμάτωσε την Οδηγία (ΕΕ) 2016/797.

-Η ταχύτητα μελέτης του έργου είναι 160 – 200 km/h. Ο σχεδιασμός του έργου τηρεί όλες τις προδιαγραφές της διαλειτουργικότητας.

Η συνολική διάρκεια της σύμβασης, κατά την εκτίμηση της ΕΡΓΟΣΕ, ανέρχεται σε 48 μήνες. Ο ακριβής χρόνος μελέτης και κατασκευής και ο χρόνος εγγύησης του έργου θα καθοριστεί κατά τη β’ φάση του διαγωνισμού.

Σημειώνεται ότι η Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία αποτελείται από 2 τμήματα: Το Θεσσαλονίκη – Τοξότες, ύψους 1,69 δις και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, ύψους 1 δις.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου