Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

ΠΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Προτάσεις απο την τοπική γραμματεία Θεσσαλονίκης

 Αγαπητοί συνάδελφοι, 

Λαμβάνοντας υπόψη την απογοητευτική εικόνα της υποδομής και οργάνωσης του σιδηροδρομικού δικτύου της Β. Ελλάδας, κρίνεται επείγουσα

η παρέμβαση του Δ. Σ. για την επιδιόρθωση στα θέματα των τεχνικών διαδικασιών, στον αριθμό του προσωπικού σε κάθε δρομολόγιο, στον τρόπο δημιουργίας του εργασιακού προγράμματος αλλά και των έμπρακτων δυσλειτουργιών εξ αιτίας της πανδημίας. 


Πιο συγκεκριμένα -η ύπαρξη μιας πληθώρας αφύλακτων διαβάσεων, οι πολυάριθμες βραδυπορίες, τα επικίνδυνα κρηπιδώματα, η πλήρης απουσία φωτισμού σταθμών, οι ελλείψεις σε τροχαίο υλικό, η κατάργηση των επισκεπτών, η απώλεια σταθμαρχών και κλειδούχων σε πολύ κομβικά σημεία του δικτύου, αλλά και το θέμα της πληρότητας των επιβατών λόγω της πανδημίας- είναι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα την καθημερινή έκβαση των δρομολογίων και διακινδυνεύουν μονίμως την ασφάλεια του προσωπικού και των επιβατών. 


Η Τοπική Γραμματεία Μακεδονίας – Θράκης προτείνει: 


1. Τη μόνιμη στελέχωση από τουλάχιστον 2 άτομα προσωπικού κίνησης (προϊστάμενο και συνοδό/ούς), ανεξάρτητα αν πρόκειται για αυτοκινητάμαξες ή όχι, βασιζόμενοι πάντα στις έμπρακτες ανάγκες και τις αυξημένες ιδιοτροπίες του κάθε δρομολογίου, με στόχο την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών. 

2. Την ανάγκη για συμπλήρωση των εργασιακών βαρδιών από την εκάστοτε έδρα, ώστε το πρόγραμμα να αποκτήσει προσαρμοστικό χαρακτήρα στις τοπικές δρομολογιακές ανάγκες, απλοποιώντας έτσι τη συνολική διαδικασία. 

3. Άμεση πρακτική εκπαίδευση του νέου προσωπικού σε θέματα σύνδεσης ή αποκοπής οχημάτων, στη σύνδεση ημισυνδέσμων αέρος, στις ειδικές διασταυρώσεις/ακολουθίες και στις αλλαγές των κλειδιών. 

4. Την κατεπείγουσα τήρηση των κανόνων υγιεινής και πληρότητας (85%) εντός της αμαξοστοιχίας σε σχέση με τον τύπο της. Δεν είναι δυνατόν, για παράδειγμα, σε μια αμαξοστοιχία τύπου ΜΑΝ να στοιβάζονται 212 επιβάτες (καθήμενοι και όρθιοι), όπως συνέβη με το δρομολόγιο ΕΣΘ – Φλώρινα την περίοδο των εορτών, όπου σε μια τέτοια περίπτωση καθίσταται απολύτως ανύπαρκτη η εξασφάλιση των αποστάσεων ασφαλείας, αποκλείεται εντελώς η αποτελεσματικότητα του ελέγχου από το προσωπικό της κίνησης και φυσικά ούτε λόγος για την τήρηση του δρομολογιακού χρονοδιαγράμματος.


Με εκτίμηση, Τοπική Γραμματεία Μακεδονίας - Θράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου