-34 θέσεων ειδικότητας ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
-36 θέσεων ειδικότητας ΔΕ Σταθμάρχες,
-5 θέσεων ειδικότητας ΔΕ Τεχνίτες Ηλεκτρονικοί,
-10 θέσεων ειδικότητας ΔΕ Τεχνίτες Ηλεκτρολόγοι και
-5 θέσεων ειδικότητας ΔΕ Χειριστές Μηχανημάτων Έργου.
Η διαδικασία είναι τόσο γελοία, αφού εισάγει την έννοια της πρακτικής δοκιμασίας που θα γίνει υπό την επίβλεψη τριμελούς επιτροπής του ...ΟΣΕ. Ας δούμε για παράδειγμα σε τι θα εξεταστεί (πρακτικά) ένας υποψήφιος σταθμάρχης
- Έλεγχος Προσανατολισμού. Η δοκιμασία αυτή αφορά στον έλεγχο των εγκαταστάσεων γραμμολογίας και συνδεσμολογίας του σταθμού εργασίας του καθώς και της κατεύθυνσης των αμαξοστοιχιών.
• Εκτέλεση προσομοίωσης για τον έλεγχο των αντιδράσεων των υποψηφίων σε συνθήκες πίεσης κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
• Κίνηση και βάδισμα επί και εντός των σιδηροδρομικών γραμμών και παραπλεύρως αυτών για τυχόν ατέλειες των κάτω άκρων κατά τη κίνηση του.
• Δοκιμή φωνής, Με τη δοκιμασία αυτή ελέγχεται ο υποψήφιος για καθαρή και δυνατή ομιλία λόγω των ενδοεπικοινωνιών μεταξύ των εργαζομένων.
• Καταμέτρηση βαγονιών σε αμαξοστοιχία. Σκοπός της δοκιμασίας αυτής είναι ο έλεγχο της ευστροφίας, συγκέντρωσης, παρατηρητικότητας και διορατικότητας του υποψηφίου.
Αν κάποιος αποτύχει σε αυτήν την ....εξέταση τότε κόβεται απο την διαδικασία.
Σε όλα αυτά προσθέτουμε φυσικά και την εμπειρία που θα προστεθεί αν υπάρχει ....σύμβαση έργου για την θέση.
56 θέσεις απαιτούν εμπειρία και 34 δεν απαιτούν....
Και μάλιστα σε συγκεκριμένους Νομούς προκηρύσσονται θέσεις ΜΟΝΟ με εμπειρία....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου