Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτηριστικά ανέφερε σε συνέντευξη του ότι θέλει να διασφαλίσει ότι η FS "Θα μας φέρνει τα καλύτερα τρένα της και όχι "σαπάκια".
Λησμονώντας ότι η σύμβαση υπογράφηκε μόλις πριν μερικούς μήνες απο την Κυβέρνηση του, αδειάζει τον πρώην Υπουργό Μεταφορών κ. Καραμανλή και την ηγεσία του Υπουργείου (Ξιφαράς, Παπαδόπουλος κτλπ) αναφέροντας ότι "Αυτό το οποίο θα κάνουμε και έχω μία συζήτηση επ’ αυτού με την Ιταλίδα πρωθυπουργό -η οποία είναι δρομολογημένη για τις επόμενες μέρες- είναι να ξαναμιλήσουμε ανοιχτά με την Hellenic Train και να βρούμε ένα νέο πλαίσιο όπου και τα δύο μέρη θα επενδύσουν στο σιδηρόδρομο αυτά που του αξίζουν».
Μέ λίγα λόγια ο κ. Μητσοτάκης, επιβεβαίωσε τα όσα καταλόγιζε στην Κυβέρνηση του η αξιωματική αντιπολίτευση κατά την διάρκεια της συζήτησης της επίμαχης σύμβασης στην Βουλή, όταν και κατηγορήθηκε η Κυβέρνηση ότι "εξαφανίστηκαν" εκατοντάδες εκατομμυρίων Ευρώ για επενδύσεις.
Αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Νίκος Παππάς, τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ
Εγκληματική συναλλαγή στα τρένα, επενδύσεις και ασφάλεια εξαφανίστηκαν
Ο κ. Μητσοτάκης προχώρησε σε μία ομολογία ενοχής, μιλώντας για επαναδιαπραγμάτευση με την Hellenic Train. Η Βουλή και ο λαός δικαιούνται να ξέρουν πριν από τις εκλογές. Να μας πουν ποιες διαπραγματεύσεις έγιναν, ποιοι συμμετείχαν, ποιες επιστολές αντάλλαξαν. Να εξηγήσουν γιατί έκαναν «φτερά» τα 600 εκατ. ευρώ επενδύσεων και τα συστήματα ασφαλείας για τα οποία είχαν δώσει τα χέρια με τους Ιταλούς.
👉 Η κυβέρνησή μας, αν και παρέλαβε μία προβληματική σύμβαση για τα συστήματα ασφαλείας, εκτέλεσε το 72% του έργου της σύμβασης 717 και παρέδωσε τη δυνατότητα υπογραφής της συμπληρωματικής σύμβασης σε καθαρό νομικό πεδίο, καθώς είχαμε λάβει, λίγο πριν από τις εκλογές, την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και είχαμε ξεπεράσει τις ενστάσεις της Επιτροπής Δημοσιονομικού Ελέγχου. Η συμπληρωματική σύμβαση θα έπρεπε να έχει υπογραφεί από τον Σεπτέμβριο του 2019 και όλα τα σχετικά έργα να έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2020. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέλεξε να πάει την υπογραφή δύο χρόνια μετά, τον Μάιο του 2021, και να στείλει την ολοκλήρωση του έργου πολύ πίσω.
👉 Από την κατάρρευση του σιδηροδρόμου αυτά τα τέσσερα χρόνια ωφελημένοι βγήκαν οι ανταγωνιστές του μέσου. Όχι η κοινωνία και η ελληνική οικονομία.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου