Απο τα 19,5 εκ Ευρώ το 2019, στα 33 εκ Ευρώ το 2020 και στα 43 εκ Ευρώ το 2022 έχουν κυριολεκτικά εκτοξευτεί τα τέλη χρήση σιδηροδρομικής υποδομής και μιλάμε στο σύνολο τους, δηλαδή για όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες.
Την ίδια ώρα οι επιδοτήσεις για την εκτέλεση των "άγονων γραμμών" παραμένουν σταθερές (50 εκ τον χρόνο) - όπως και οι τιμές των εισιτηρίων (ορθά) ενώ δεν έχουν καταβληθεί οι Κρατικές ενισχύσεις για τον Covid και οι αποζημιώσεις για τις άγονες γραμμές για τα έτη 2022 και 2023.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεση μας, ΟΛΕΣ οι σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλουν στον ΟΣΕ τέλη υποδομής, ενώ φαίνεται πως υπάρχει operator που δεν έχει καταβάλλει τέλη απο το 2018 (που έχουμε στοιχεία).
Προκαλεί μεγάλη εντύπωση πως η υποχρηματοδότηση των σιδηροδρομικών μεταφορών δεν λαμβάνεται υπόψην σε εκθέσεις ιδεών (προς άγρα εντυπώσεων και υπέρ συγκεκριμένων κομματικών θέσεων)που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τις τελευταίες ημέρες .
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου