Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Ένας καλός φίλος συνταξιοδοτήθηκε

Αγαπητοί Συνάδελφοι  Σιδηροδρομικοί . 

Στις 30/10/2023 είναι η τελευταία  ημέρα της 42χρονης υπηρεσίας μου στον ΟΣΕ. Αποχωρώ συνταξιοδοτούμενος με ανάμικτα συναισθήματα απο την μια χαρά γιατί μπαίνω σε ενα άλλο πεδίο της ζωής μου, απο την άλλη με λύπη γιατί μετά απο την πολύχρονη πορεία
και την σιδηροδρομική κουλτούρα που ειχα αποκτήσει μπορούσα ανά πάσα στιγμή να αντιμετωπίσω οτιδήποτε. 

Στήν 42χρονη υπηρεσία μου κλήθηκα απο πολλά πόστα να υπηρετήσω εξυπηρετώντας και ανταποκρινόμενος με ολες μου τις δυνάμεις αισθανόμενος το βαρύ καθήκον και τις υποχρεώσεις μου σε συνεργασία με ολους  τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς.

 Αγαπητοί συνάδελφοι σας ευχαριστώ  για την συνεργασία σας στην πολύχρονη πορεία μου, αναλογιζόμενος μια φορά σιδηροδρομικός σημαίνει για πάντα σιδηροδρομικός, ευχόμενος στους νέους συναδέλφους καταρχήν να αγαπήσετε τον σιδηρόδρομο και να εχετε καλη σταδιοδρομία  ενω στους παλιούς καλή σύνταξη.                          

ΜΕ ΑΓΑΠΗ - ΕΥΘΥΜΕΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου