Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών : H Νέα Δημοκρατία ΔΕΝ θέλει σιδηρόδρομο στην χώρα

 
Συναδέλφισες συνάδελφοι σιδηροδρομικοί 

Είναι πλέον πασιφανές ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει αντισιδηροδρομική πολιτική και οδήγησε τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο στο τέλμα και
την εγκατάλειψη. 

Στις 7  Ιουλίου του 2019 η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε στην Νέα Δημοκρατία ένα καλύτερο σιδηρόδρομο από αυτόν που παρέλαβε το 2015, έχοντας ολοκληρώσει κρίσιμα έργα. 

Η ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη (Φθινόπωρο 2018) , η νέα γραμμή προς Αίγιο (Άνοιξη 2019) , οι νέοι σταθμοί σε Αθήνα και η σύνδεση του Πειραιά με το αεροδρόμιο με ηλεκτροκίνηση (2017), όπως και της γραμμής της Χαλκίδας με την Αθήνα (2016) αποτελούν απτά παραδείγματα για το πώς έργα που καρκινοβατούσαν δεκαετίες, μπορούν να ολοκληρωθούν σε μια τετραετία, αν υπάρχει πολιτική βούληση στήριξης του μέσου. Εκτός αυτών είχε δρομολογηθεί η σύνδεση της Πάτρας με την Αθήνα, είχαν γίνει συναντήσεις με την Κυβέρνηση της Βουλγαρίας για το εμβληματικό έργο Sea2Sea, παρουσία του κ. Γιούγκερ, το έργο είχε ξεκινήσει και είχε ενταχθεί στις προτεραιότητες της ΕΕ ενώ παράλληλα σε εξέλιξη βρίσκονταν οι εργασίες για την πλήρη ανάταξη της επιδομής. Ο σιδηρόδρομος τον Ιούλιο του 2019 είχε αποκτήσει προστιθέμενη αξία, γεγονός που αποδεικνυόταν από την κατακόρυφη αύξηση της επιβατικής κίνησης σε όλη την χώρα, όπου και κυκλοφορούσαν τρένα καθημερινά.  

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ σε όσους θέλουμε να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι, τον Ιούλιο του 2019 στην χώρα κυκλοφορούσαν καθημερινά 3 ζεύγη δρομολογίων στον Έβρο συνδέοντας την Αλεξανδρούπολη με τον Ορμένιο, 2 ζεύγη μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης, 3-4 ζεύγη σε Φλώρινα και Έδεσσα καθημερινά, 3 ζεύγη δρομολογίων συνδέοντας το Λιανοκλάδι με την Στυλίδα  ενώ στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης κυκλοφορούσαν καθημερινά 10 ζεύγη δρομολογίων και λόγω της αυξημένης κίνησης είχαν προστεθεί επιπλέον δρομολόγια κάθε Σαββατοκύριακο όπως  και στον Προαστιακό Αθήνας συνδέοντας απευθείας το Αεροδρόμιο με το Κιάτο. Ο σιδηρόδρομος και η ανάπτυξη του, αποτελούσαν Κεντρική πολιτική επιλογή για την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. 

Πέντε χρόνια μετά και με την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να έχει αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας από τον Ιούλιο του 2019, ο σιδηρόδρομος έχει απαξιωθεί ως μέσο μεταφοράς.Το δυστύχημά των Τεμπών επιβεβαίωσε την βαθιά διάλυση που προκλήθηκε εντός του ΟΣΕ, με τις παράνομες μετατάξεις και τις ρουσφετολογικές τοποθετήσεις να υπενθυμίζουν σε όλους τις γνωστές μεθόδους διακυβέρνησης της δεξιάς. Σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρίες και κυρίως στον ΟΣΕ ο σταδιακός πνιγμός με την πολιτική των μη προσλήψεων σε συνδυασμό με την συνταξιοδότηση του προσωπικού οδήγησε στην σημερινή κατάσταση με τον οργανισμό να διαθέτει λιγότερους από 600 εργαζόμενους (από 2200 θέσεις που περιλαμβάνονται στο Οργανόγραμμα) με συνέπεια να καθίσταται δυσχερής η υλοποίηση των λειτουργιών του. Η κάλυψη των θέσεων εργασίας με προσωρινούς εργαζόμενους (με μπλοκάκι) που θα εξαρτώνται από την βούληση της κυβέρνησης και των διοικήσεων αποτελεί καθαρή υλοποίηση πελατειακής πολιτικής. Αντίθετα με μόνιμες προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ εξασφαλίζεται τόσο η μόνιμη κάλυψη των θέσεων εργασίας και διασφαλίζεται αποτελεσματικά η ασφαλής υλοποίηση των λειτουργιών του Οργανισμού, η πλήρης σιδηροδρομική εκπαίδευση και η απαιτούμενη μεταφορά τεχνογνωσίας από το παλαιό και έμπειρο προσωπικό στους νέους εργαζόμενους. Παράλληλα εξασφαλίζονται τα εργασιακά δικαιώματα.

Η αδυναμία στην αποτελεσματική λειτουργία του ΟΣΕ καθίσταται εμφανής και από  τη σημαντική αργοπορία στην αποκατάσταση των ζημιών της κακοκαιρίας Daniel με την Κυβερνητική εξαγγελία για τα 2 χρόνια (!!!) που θα απαιτηθούν για ζημιές σε μήκος 30-50 χιλιομέτρων, που έρχεται να επιβεβαιώσει το προφανές. 

Την ίδια ώρα, εκμεταλλευόμενοι την αντισιδηροδρομική πολιτική της Κυβέρνησης της ΝΔ και την κραυγαλέα υποχρηματοδότηση, οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου, άρχισαν τις περικοπές στην εκτέλεση δρομολογίων –ιδιαίτερα στην περιφέρεια- με αποτέλεσμα  σήμερα να μην  κυκλοφορεί κανένα τρένο στο 80% της σιδηροδρομικής  Επικράτειας και να κινδυνεύουν δεκάδες θέσεις εργασίας σιδηροδρομικών! 

Η Νέα Δημοκρατία ΔΕΝ θέλει να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος στην χώρα μας, παρά μόνο στον Κεντρικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και τον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης. 

Επιδιώκει να εκχωρήσει όλες τις αρμοδιότητες του ΟΣΕ -ακόμα και για την διαχείριση της κυκλοφορίας- σε ιδιώτες, ενώ εργαλειοποιεί τον Οργανισμό για να προωθεί  αποκλειστικά ρουσφετολογικές-  αδιαφανείς και  κομματικές προσλήψεις με συμβάσεις παροχής έργου, καθυστερώντας τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ σε κρίσιμες ειδικότητες.

Την ίδια ώρα η Κυβέρνηση της δεξιάς, απαξιώνει το στελεχιακό δυναμικό του Οργανισμού ενώ έργα που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί ακόμα και από το 2020 (Σύνδεση με Λουτράκι), ή το 2022 (υπογειοποίηση Σεπολίων) ή το 2024 (σύνδεση με Πάτρα) και που είχαν δρομολογηθεί από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έχουν παραπεμφθεί  στις καλένδες. 

Μετά από σχεδόν 5 χρόνια το αποτύπωμα της κυβερνητικής πολιτικής  είναι καταστροφικό. 

Λέμε ΟΧΙ  σε άλλες τραγωδίες , λέμε όχι στην απαξίωση του μέσου, λέμε όχι στις πολιτικές του πλιάτσικου και του ρουσφετιού. 

Σιδηρόδρομος σημαίνει ανάπτυξη, μεταφορές, ασφάλεια,  οικολογία. 

Σταματήστε να ασελγείτε!

Καθήκον όλων μας είναι η ανατροπή !  


Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου