Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023

Οι περιπέτειες του Προαστιακού

 Δημοσίευμα του powergame.gr 

Η περιορισμένη χωρητικότητα του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (και όχι μόνο) λόγω της εν εξελίξει εργολαβίας «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων», είναι ένας

από τους λόγους για την αραίωση των δρομολογίων, καθώς υπάρχει και έλλειψη συρμών. Στη βλάβη σε ηλεκτρονική πλακέτα λόγω κεραυνού και την αναμονή άφιξης και εγκατάστασης του ανταλλακτικού από την Ιταλία αποδίδονται οι περιπέτειες του συστήματος τηλεδιοίκησης του Προαστιακού, που οδήγησε την Τετάρτη σε μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών. Οι τελευταίοι έχουν συνηθίσει τις… εκπλήξεις στο τμήμα Αεροδρόμιο – Αθήνα του Προαστιακού, αφού είναι συχνά τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις.


Γιατί αραιώνουν τα δρομολόγια

Τα δρομολόγια του Προαστιακού προς και από το αεροδρόμιο, που κάποτε ήταν τέσσερα την ώρα, τώρα έχουν γίνει τρία. Και θα μείνουν στα τρία, λόγω των περιορισμένων συρμών που διαθέτει η Hellenic Train και της μονής γραμμής σε τμήμα του δικτύου (περίπου δύο χιλιόμετρα), λόγω των έργων για τη μεγάλη εργολαβία στα Σεπόλια. Όσοι επιβάτες κινούνται στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο είναι περισσότερο τυχεροί απ’ όσους ταξιδεύουν προς Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Κυρίως επειδή ο ΟΣΕ, ο διαχειριστής της υποδομής στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, επιλύει ταχύτερα τα προβλήματα (π.χ. από κλοπές καλωδίων) στο πρώτο τμήμα, γιατί το χρησιμοποιεί ταυτόχρονα και το μετρό. Από την άλλη πλευρά, ένα πρόβλημα σε συρμό του μετρό, που πρέπει να αποσυρθεί, συμπαρασύρει και τα ήδη αραιά δρομολόγια του Προαστιακού.



Πώς… ανακυκλώθηκε ο εξοπλισμός της Siemens

– Τα δρομολόγια του μετρό έσωσαν από περαιτέρω βανδαλισμούς το τμήμα του Προαστιακού προς αεροδρόμιο, γιατί στο τμήμα μέχρι το Κιάτο έχει ήδη ξηλωθεί σχεδόν ολόκληρη η σηματοδότηση της Siemens από κυκλώματα ανακύκλωσης! Γι’ αυτόν τον λόγο και μπορεί να δρομολογηθεί μόνο ένα τρένο την ώρα, δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν πρόσθετοι τουριστικοί συρμοί κ.λπ. Και η κατάσταση θα γίνει ακόμα χειρότερη όταν λειτουργήσει το τμήμα προς το Λουτράκι, καθώς θα πρέπει να στελεχωθεί με κλειδούχο και φύλακα μία ακόμα ισόπεδη διάβαση στη μέση του πουθενά…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου