Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Ανύπαρκτη η Π.Ο.Σ. - Αποχώρηση Γ. Μπαιρακτάρη απο την Εκτελεστική Επιτροπή

 Με επιστολή του προς την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ο Γιάννης Μπαιρακτάρης ανακοίνωσε την παραίτηση του απο την Εκτελεστική Επιτροπή της. Διαβάζουμε : 

Λόγο τής ανενεργής κατά τήν γνώμη μου δυναμικής στίς κρίσιμες στιγμές του Ελληνικού σιδηροδρόμου τής ΠΟΣ, θεωρώ ότι
ή συμμετοχή μου σέ αυτή τήν αδράνεια είναι περιττή. 

Εκτός αυτού ή όλη πορεία του συνδικαλιστικού κινήματος είναι γεμάτη αγκυλώσεις που αναπαράγονται και εξελίσσονται μέ μαθηματική πρόοδο. 

Για αυτούς τους λόγους, και γιά προσωπικούς υποβάλω τήν παραίτηση μου από τήν θέση μου στήν Ομοσπονδία. 

Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που μέ στήριξαν μέ τήν ψήφο τους, τήν παράταξη μου, και τόν πρόεδρο Κώστα Γενιδούνια !!! 

Γιάννης Μπαιρακτάρης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου