Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Μετρό Θεσσαλονίκης : Σε Ιταλούς- Γάλλους η συντήρηση και λειτουργία έναντι 250 εκ Ευρώ (για 11 χρόνια)

 Στη 1 το μεσημέρι, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, θα υπογραφεί η σύμβαση για την λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του δικτύου.  Στην τελετή υπογραφής θα παραστεί παράλληλα η πολιτική ηγεσία
του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, βουλευτές και δημοσιογράφοι που θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το δρομολόγιο από το Αμαξοστάσιο μέχρι τον σταθμό Αγία Σοφία.

Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτιμού Τομέα (ΣΔΙΤ). Είναι η πρώτη σύμβαση του είδους της στην Ελλάδα και την τρέχει ως αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.

Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 προχώρησε αρκετά γρήγορα και ανάδοχο αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS που έχει την επωνυμία ΤΗΕΜΑ. Στην σύμβαση προβλέπεται πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του δικτύου της πόλης.

Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος μετά την υπογραφή για τη σύμβαση που αφορά λειτουργία και συντήρηση, να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ.Σταθμός-Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).

Ο Ιταλογαλλικός όμιλος ο οποίος κέρδισε συμβόλαιο διάρκειας 11 ετών συνολικής οικονομικής αξίας 250 εκατομμυρίων ευρώ, είναι από τους κορυφαίους στην ευρωπαϊκή και διεθνή σκηνή αναφορικά με τη διαχείριση δικτύων Μετρό. Η σύμβαση είναι με το μοντέλο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Στην σύμβαση περιλαμβάνονται δύο περίοδοι, η προπαρασκευαστική και η εμπορική λειτουργία

Στην προπαρασκευαστική περίοδο 12-18 μηνών περιλαμβάνεται:

-Προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος IT-ERP.

-Κάλυψη απαιτούμενων θέσεων προσωπικού.

-Πιστοποίηση – μέσω ανεξάρτητου αξιολογητή ασφαλείας – της διαδικασίας λειτουργίας και συντήρησης.

-Έκδοση αδειών και πιστοποιήσεων για έναρξη λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ.

Στην περίοδο εμπορικής λειτουργίας περιλαμβάνεται:

-Ευθύνη καθημερινής λειτουργίας και συντήρησης παγίων, εξοπλισμού και ανταλλακτικών.

-Υπηρεσίες καθαρισμού, φύλαξης και διαχείρισης αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου.

-Ενσωμάτωση των έργων σε δύο φάσεις (παρεχόμενα Η/Μ συστήματα και νέες γενιές τροχαίου υλικού).

-Παραλαβή και οργάνωση διαχείρισης ανταλλακτικών, αναλωσίμων και ειδικών εργαλείων.


Οι δύο γραμμές θα έχουν κοινό το τμήμα από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και τον σταθμό 25η Μαρτίου. Απο εκεί θα διακλαδώνονται προς Νέα Ελβετία προς Μίκρα. Συνολικά το πρώτο αυτό δίκτυο περιλαμβάνει 18 χιλιόμετρα μήκος και 18 σταθμούς, στο σύνολό του υπόγειο.

Με πληροφορίες απο το ypodomes.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου