Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

Γιατί το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ρωτά την πολιτική ηγεσία για τα δρομολόγια στην περιφέρεια ; Ας πούμε αλήθειες

Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπαθώντας να αποπροσανατολίσει απο τα πραγματικά αίτια της μη εκτέλεσης δρομολογίων σε Φλώρινα- Έδεσσα- Δράμα και Αλεξανδρούπολη (και όχι μόνο), προσπαθεί να εμπλέξει
σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας τους... μηχανοδηγούς. 


                                               ΓΕΓΟΝΟΤΑ 

Να θυμίσουμε στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  ότι τα δρομολόγια στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη διακόπηκαν τον Ιανουάριο του 2020 και δεν επανήλθαν έκτοτε, ενώ με την σύμβαση που ψήφισε η Κυβέρνηση της ΝΔ το 2022. δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για αυτά. Οι ....μηχανοδηγοί φταίνε για αυτό; 

Αντίστοιχα μέχρι τον Ιανουάριο του 2020 πραγματοποιούνταν 3 δρομολόγια την ημέρα - κάθε ημέρα,  μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου.  

Έκτοτε διακόπηκαν και επανήλθε ΜΟΝΟ  1 δρομολόγιο το 2021 και αυτό εκτελείτε τμηματικά και όχι καθημερινά (Σαββατοκύριακο ΔΕΝ κυκλοφορούσαν τρένα στον Έβρο!).  Οι ....μηχανοδηγοί φταίνε για αυτό;

Ακόμα χειρότερα για τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας που διακινεί το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι τα πράγματα για την γραμμή προς Δράμα, όπου είχαμε 2 ζεύγη καθημερινά μέχρι τον Ιανουάριο του 2020. Μετά ήρθαν οι μέλισσες μάλλον!  Οι ....μηχανοδηγοί φταίνε για αυτό;

Τρένα είχαμε και στην Στυλίδα, την οποία ξεχνάει το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως και το 1520/1521 στην γραμμή Αθήνα- Λιανοκλάδι. Aλλά διακόπηκαν καιρό τώρα.  Οι ....μηχανοδηγοί φταίνε για αυτό;

Αντίστοιχα το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  ξεχνάει ότι μέχρι τον Ιανουάριο του 2020 είχαμε ΚΑΙ επιβατικό νυχτερινό τρένο στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, το οποίο συνέχιζε για Αλεξανδρούπολη. Τώρα δεν έχουμε καν τρένο να συνδέει την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη.  Οι ....μηχανοδηγοί φταίνε για αυτό;

Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ λοιπόν,  αντί να διακινεί σενάρια επιστημονικής φαντασίας, να ζητήσει εξηγήσεις απο την πολιτική ηγεσία της χώρας για το γιατί δεν γίνονται αυτά τα δρομολόγια στην περιφέρεια αλλά ακόμα και στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη.

Η απάντηση για κάθε ΝΟΗΜΩΝ σιδηροδρομικό  είναι απλή και ξεκάθαρη.

Όταν η Κυβέρνηση δεν στηρίζει τον σιδηρόδρομο, δεν υπάρχουν και τρένα. Όταν κυριαρχεί η υποχρηματοδότηση και η εγκατάλειψη στον σιδηρόδρομο, τρένα δεν υπάρχουν.

Ποιος κερδίζει απο την μη ύπαρξη τρένων; 

Aεροπορικές και οδικό λόμπι (Λεωφορεία- Διόδια κτλπ).

Και όταν το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζει - με νύχια και με δόντια-  αυτήν την αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση, λογικό είναι να προσπαθεί να αποπροσανατολίσει απο τα πραγματικά αίτια της μη πραγματοποίησης δρομολογίων, που δεν είναι άλλα απο την πολιτική της ΝΔ για στον σιδηρόδρομο.

Λόγια ξεκάθαρα  και σταράτα από εμάς. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου