Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

HT: Εκρεμμεί η ενίσχυση ενεργειακού κόστους

 Ενώ άλλες σιδηροδρομικές (και όχι μόνο)  εταιρείες   έλαβαν  επιδοτήσεις για την κάλυψη της δαπάνης με την οποία επιβαρύνθηκε το ηλεκτρικό ρεύμα από την αύξηση

της μέσης τιμής της μεγαβατόρας κατά το χρονικό διάστημα από 01.11.2022 έως και 31.12.2022 το αρμόδιο Υπουργείο ΔΕΝ έχει καταβάλει  στην Hellenic Train αντίστοιχη ενίσχυση παροτι -όπως έχουμε πληροφορηθεί-  έχουν κατατεθεί τα δικαιολογητικά γύρω από το ζήτημα. 

Ενδιαφέρον θα είχε να απαντήσει το αρμόδιο Υπουργείο γιατί ενώ καταβλήθηκαν οι ενισχύσεις σε άλλες εταιρείες ή ανταγωνιστικά μέσα  , δεν καταβάλλονται στην Hellenic. 
Υπενθυμίσουμε τος εξαγγελίες της Κυβέρνησης για την στήριξη των επιχειρήσεων λόγω της αύξησης του κόστους ενέργειας. 
Μάλιστα όπως ενημερωθήκαμε στην  καταβολή της 11ης και 12ης μηνιαίας δόσης της ετήσιας επιχορήγησης για το έτος 2023 στον υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ, προχώρησε το υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως επισημαίνεται, το ποσό της επιχορήγησης είναι ύψους 8.736.166,70 ευρώ, με στόχο την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών του Οργανισμού.

Προφανώς ο σιδηρόδρομος δεν είναι προτεραιότητα για  αυτήν την Κυβέρνηση 
 
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου